Monday, May 27, 2013

زولا: بعد از اخراج از وستهم، از گواردیولا راهنمایی خواستم

ستاره سابق چلسی تایید کرد بعد از فصل دشواری که در آپتون پارک داشت، با پپ گواردیولا و زدنک زمن صحبت کرد و از آنها راهنمایی خواست.


به گزارش فوتی به نقل از سایت گل- جان فرانکو زولا، سرمربی واتفورد، فاش کرد بعد از اخراج شدن از وستهم در سال ۲۰۱۰، برای پیشرفت در کارش، با دو مربی بزرگ صحبت کرد.


ستاره سابق چلسی تایید کرد بعد از فصل دشواری که در آپتون پارک داشت، با پپ گواردیولا و زدنک زمن صحبت کرد و از آنها راهنمایی خواست.


او در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت:” این اتفاق شخصا برای من سخت بود زیرا من همیشه با فوتبال زندگی کرده ام. من هیمشه کار را با خود به خانه می برم.


خیلی سخت بود. به همین خاطر نیاز به استراحت داشتم. باید به مسائل اساسی برمی گشتم؛ باید کتاب می خواندم و کارهایی انجام می دادم که در مربیگری به من کمک کند.


بازی های تیم هایی که دوست داشتم را تماشا کردم. اولین تیم، تیم پسکارا در سری B بود که هدایت آن را زمن برعهده داشت. من او سبک فوتبالش را دوست دارم. مدتی با او بودم که خیلی خوب بود.


بعد به بارسلونا رفتم؛ برای تماشای بازی های یک تیم خوب دیگر؛ واقعا برایم الهام بخش بود. نه تنها به خاطر کارهایی که در زمین انجام می دادند، بلکه به خاطر رفتارهای شان در خارج از زمین. این من را خیلی تحت تاثیر قرار داد. واقعا فوق العاده بود.”


واتفورد امشب در دیدار فینال مرحله پلی آف رقابت های چمپیونشیپ، در ومبلی مقابل کریستال پالاس قرار خواهد گرفت.



زولا: بعد از اخراج از وستهم، از گواردیولا راهنمایی خواستم

No comments:

Post a Comment