Tuesday, May 28, 2013

نکیسا: غلامپور خودش باید خداحافظی کند

دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: بهزاد غلامپور عزیز است و من خیلی او را دوست دارم اما ای کاش این مربی به خاطر دوستی که با دایی دارد از او عذرخواهی و خداحافظی می کرد.


نیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: از لحاظ حرفه ای هر مربی می تواند دستیاران خود را به صورت دلخواه انتخاب کند و کسی نباید از علی دایی خورده بگیرد اما از لحاظ اخلاقی ای کاش بهزاد غلامپور که یک استقلالی است با پرسپولیس همکاری نمی کرد.


وی افزود: من برای علی دایی و بهزاد غلامپور و احترام زیادی قائل هستم .

نکیسا ادامه داد: دروازه بانان تاریخ ساز فوتبال در سالهای گذشته پرسپولیس بودند و افرادی مثل فنایی، قلیچ، سلطانی که زحمات فراوانی برای پرسپولیس  کشیده اند خانه نشین  هستند و یا خودم با مدرک لیسانس تربیت بدنی نمی توانستم مربی پرسپولیس شوم؟! به نظرم این توهین است.


دروازه بان سرخپوشان ادامه داد: دایی یحیویی را به جای عابدزاده به پرسپولیس آورد اما وی در این تیم موفق ظاهر نشد و نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد و حالا هم که هیچ خبری از او نیست و در لیگ برتر فعالیت نمی کند.


نکیسا تاکید کرد: من با آمدن علی دایی هم به پرسپولیس مشکل دارم چون در حال حاضر حضور وی در جمع سرخپوشان ریسک و اگر تیم نتیجه نگیرد به هواداران لطمعه وارد می شود



نکیسا: غلامپور خودش باید خداحافظی کند

No comments:

Post a Comment