Sunday, May 5, 2013

فرکی: اگر پنالتی ما به ثمر می رسید نتیجه بازی تغییر می کرد

تیم فوتبال فولاد خوزستان یکشنبه شب در جریان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران درخانه با یک گل از نقطه پنالتی مغلوب استقلال تهران شد.


حسین فرکی که در پایان این بازی با خبرنگاران گفت وگو می کرد، افزود: من قبل از بازی به بازیکنان خود گفته بودم استقلال دارای بازیکنان خلاق و با تجربه ای است و اگر اشتباه کنید از این اشتباه شما استفاده خواهند کرد و دیدیم که چنین هم شد.


وی به بازی تیمش اشاره کرد و گفت: فکر نمی کنم که هیچ تیمی به اندازه تیم فولاد خوزستان استقلال تهران را در جریان بازی های لیگ به این میزان اذیت کرده باشد .


فرکی اظهار داشت: بازیکنان ما در جریان مسابقه همه کار برای زدن گل انجام دادند ولی توپهای ما به درون دروازه نرفت.


وی به مساله داوری اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار من از عسکری رییس دپارتمان داوری این بود که شخص دیگری را غیر از ترکی داور این مسابقه قرار می داد، زیرا این بازی خیلی حساس و مهم بود.


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: چطور ممکن است کسی که بیش از چهار ماه از فوتبال دور است به یکباره می تواند چنین مسابقه بزرگی را قضاوت کند.


وی افزود: ترکی در همان ابتدای بازی به چند نفر از بازیکنان ما کارت نشان داد و همین امر موجب عصبی شدن بازیکنان ما شد.


فرکی در خصوص آسیایی شدن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما هنوز شانس آسیایی شدن را داریم، از اینرو همه تلاش خود را برای تحقق خواسته مسئولان تیم و هواداران بکار خواهیم گرفت.



فرکی: اگر پنالتی ما به ثمر می رسید نتیجه بازی تغییر می کرد

No comments:

Post a Comment