Tuesday, May 28, 2013

سوارز بازیکن سال لیورپول شد

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال لیورپول به انتخاب هواداران این تیم بازیکن سال بندرنشینان لقب گرفت.


به گزارش فوتی به نقل از تسنیم، لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول با کسب ۶۴ درصد آرا به عنوان بازیکن فصل ۱۳-۲۰۱۲ این باشگاه انتخاب شد. پس از وی نیز استیون جرارد و جمی کرگر به ترتیب بیشترین رای را به خود اختصاص دادند.


سوارز پس از دریافت این جایزه به شبکه تلویزیونی باشگاه لیورپول « LFC TV » گفت: رسیدن به این عنوان برایم فوق‌العاده است. اینکه می‌دانم هوادارانی را پشت خود دارم که کمکم می‌کنند خیلی برایم اهمیت دارد.


این بازیکن تاکید کرد: این جایزه برایم خیلی پراهمیت بود. خیلی خیلی ممنونم و به خاطر رای که هواداران به من دادند تشکر می‌کنم. کار من کمک به تیم است و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشم. برای فصل بعد آماده‌ایم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین جایگاه را به دست آوریم.


وی افزود: زمانی که براندن راجرز به لیورپول آمد کاری دشواری پیش رو داشت چون بازیکنان را به خوبی نمی‌شناخت. فصل اول حضور وی در این تیم برای خود او و بازیکنان خوب بود. به طور حتم فصل بعد بهتر از این هم خواهیم شد. برای تحقق این موضوع نه تنها من بلکه همه بازیکنان باید تلاش کنند. این خیلی مهم است.


سوارز در این فصل در رقابت‌های مختلف ۳۰ گل برای بندرنشینان به ثمر رساند. او در  بین کاندیداهای دریافت عنوان مرد سال فوتبال جزیره در فصل ۱۳-۲۰۱۲ نیز قرار داشت که در نهایت پس از گرث بیل از تاتنهام جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.


این مهاجم اروگوئه‌ای از ماه ژانویه ۲۰۱۱ که از آژاکس به لیورپول پیوسته در ۹۶ بازی که برای این تیم انجام داده ۵۱ گل وارد دروازه حریفان کرده است.



سوارز بازیکن سال لیورپول شد

No comments:

Post a Comment