Monday, May 27, 2013

بصیرت به عنوان سرپرست نمی‌آید پورکیانی: ویسی به باشگاه لیست داده است/ شایعه فروش امتیاز تیم کار دشمنان است

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: عبدالله ویسی به باشگاه ما لیست بازیکن داده است.


علی پورکیانی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مذاکرات باشگاه استقلال خوزستان با عبدالله ویسی عنوان کرد: ما با ویسی مذاکره کردیم و به توافق هم رسیدیم. این شهر برای ویسی است و او راضی بود که در استقلال فعالیت کند.


وی در مورد اینکه باشگاه صبای قم نیز با ویسی مذاکره کرده، یادآور شد: این موضوع صحیح است. به هر حال من درباره دیدگاه باشگاه خود صحبت می‌کنم. ما با ویسی به توافق رسیدیم اما به علت اینکه فرم قراردادها آماده نبود این موضوع امضا نشد.


قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است مجید بصیرت در صورت حضور ویسی به کادر فنی اضافه شود، گفت: هر سرمربی اختیار دارد که دستیاران خود را انتخاب کند. قرار نیست بصیرت به عنوان سرپرست اضافه شود. سرپرست تیم و مدیر رسانه‌ای را باشگاه انتخاب می‌کند که اگر محرومیت بهمن روشنایی برطرف نشود‌ بصیرت به عنوان سرپرست نخواهد بود.


پورکیانی در مورد مذاکراتی که با بازیکنان از جمله میلاد میداودی انجام دادند، یادآور شد: ویسی لیستی را در اختیار باشگاه قرار داده و قرار شده با اختیار تام خودش با بازیکنان صحبت کند. او بازیکنانی را مدنظر دارد و قرار است که ما هم تمرینات خود را احتمالا از ۱۳ خرداد در زمین اختصاصی خود آغاز کنیم. این موضوع احتمال دارد یکی دو روز پس و پیش باشد.


قائم‌مقام باشگاه خوزستان در مورد فروش امتیاز این تیم گفت: ما زمانی که یارگیری می‌کنیم چگونه می‌خواهیم امتیاز تیم را بفروشیم؟! این شایعاتی است که دشمن می‌سازد. محکم برای آمادگی لیگ برتر خود را آماده می‌کنیم. استاندار خوزستان زمانی که دید تیم با قدرت برای لیگ برتر تلاش می‌کند خوشحال شد. ما به هیچ جا امتیاز تیم را واگذار نمی‌کنیم زیرا این تیم متعلق به مردم خونگرم خوزستان است.


وی در مورد اینکه اگر ویسی با صبا به توافق رسید گزینه دیگری برای هدایت این تیم در نظر دارند، خاطرنشان کرد: انشاءالله که او می‌آید ما با مربی دیگری مذاکره نکردیم و تنها مربی ما ویسی بوده اما مربیانی را مدنظر داریم.


پورکیانی درباره محرومیت خود که کمیته انضباطی این حکم را صادر کرده،‌ یادآور شد: من به همراه بهمن روشنایی و باقری‌نیا محروم شده‌ایم که این موضوع با نظر کمیته استنیاف برطرف خواهد شد. مسئله خاصی نیست و این موضوع برطرف می‌شود. من هم اکنون اقداماتی در باشگاه انجام نمی‌دهم. اما این موضوع به زودی برطرف می‌شود.



بصیرت به عنوان سرپرست نمی‌آید پورکیانی: ویسی به باشگاه لیست داده است/ شایعه فروش امتیاز تیم کار دشمنان است

No comments:

Post a Comment