Tuesday, May 28, 2013

سامر : آرین ثابت كرده كه یك قهرمان واقعی است

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ آلمان تأکید کرده است که این باشگاه هیچ برنامه ای برای فروش آرین روبن در فصل نقل و انتقالات تابستان ندارد.


سایت گل – از زمانی که باشگاه بایرن مونیخ پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی آینده خود در فصل بعد اعلام کرده، خبرهای زیادی از احتمال رفتن روبن به تیم های مثل یوونتوس و گالاتاسرای منتشر شده است.

اما اکنون ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ با رد این شایعات گفت:امسال در رسانه های آلمان حرف های زیادی زده شده که موضوع روبن یکی از آنها است ولی او هنوز دو سال دیگر با ما قرارداد دارد و در فصل بعد هم قطعا بازیکن بایرن خواهد بود.

روبن شنبه شب نقش مهمی در قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا مقابل بوروسیا دورتموند داشت. او در این بازی که با نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید ابتدا گل اول را برای ماریو مانژوکیچ ساخته و پرداخته کرد و سپس گل قهرمانی تیمش را در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

سامر در ادامه ضمن تقدیر از این بازیکن افزود: آرین بازیکن بزرگی است و اکنون لحظه بزرگی در دوران حرفه ای او است. یک ورزشکار برای اینکه یک قهرمان واقعی شود به یک عنوان بزرگ بین المللی نیاز دارد. روبن ثابت کرده که یک قهرمان واقعی است.

روبن در تابستان ۲۰۰۹ از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست و از آن زمان تا کنون همواره یکی از بازیکنان مهم باوارایی ها بوده است.



سامر : آرین ثابت كرده كه یك قهرمان واقعی است

No comments:

Post a Comment