Sunday, May 5, 2013

کنته:هیچ وقت دست از تشکر کردن از تیمم نمی کشم

آنتونیو کنته سرمربی موفق یوونتوس بعد از برد ۰-۱ تیمش مقابل پالرمو به تمجید از عملکردتیمش پرداخت؛تیمی که برای دومین سال متوالی موفق شد تا عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را از آن خود کند.


بینکونری درحالی گام به بازی یکشنبه شب گذاشت که تنها به کسب یک امتیاز برای جشن گرفتن قهرمانی زودهنگامش نیاز داشت و در پایان این مسابقه سرمربی ۴۳ ساله بینکونری در گفتگو با اسکای ایتالیا به تمجید از شاگردانش پرداخت.


کنته به خبرنگاران گفت:«ما همه خوشحال و راضی هستیم. ارزش واقعی کار از آن بازیکنانی است که در طول تمام فصل فوق العاده بوده اند. من به آنها احساس غرور می کنم چون فتح یک عنوان قهرمانی دیگر اصلا کار آسانی نیست.رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انرژی زیادی از ما گرفت ولی تیم ما از هرنظر فوق العاده بود ومن هیچ وقت از تشکر کردن از شاگردانم دست نمی کشم. به علاوه باید از مدیران باشگاه و اعضای کادر فنی به ویژه به خاطر تلاش هایشان درابتدای فصل که من محروم بودم، تشکر کنم.»


کنته ۴۳ ساله در ادامه صحبت هایش به بررسی برخی لحظات سخت در طول این فصل پرداخت و اعلام کرد که شکست مقابل اینتر در ماه نوامبر که روند ۴۹ بازی بدون باخت یووه را متوقف کرد، سخت ترین لحظه برای تیمش بوده.


او ادامه داد:«سخت ترین لحظه فصل؟ شکست خانگی مقابل اینتر باعث شد تا ما به واکنش درمقابل خیلی چیزها بپردازیم. این شکست درحالی رقم خورد که از ابتدای فصل تا به آنجاهمه چیز خوب و مثبت پیش رفته بود. مقابل نرآتزوری اولین شکست این فصل ما رقم خورد. این نتیجه ما را زمین زد و باعث شد تا من احساس بیماری بکنم.»


یوونتوس بعد از تقبل باخت ۰-۴ مقابل بایرن مونیخ، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از گردونه رقابت های اروپایی هم  بیرون رفت ولی کننته براین باور است که کسب دو جام قهرمانی متوالی در سری آ، ارزش به مراتب بیشتری دارد:«لیگ قهرمانان اروپا؟بعد از حذف مقابل بایرن مونیخ،ما به شدت مورد انتقاد قرار گرفتیم. قبل از بازی هم گفته می شد که یوونتوس در سطح باواریایی ها نیست ولی بعد از برگزاری بازی دور رفت من هم ساکت ماندم؛چن تیم آلمانی واقعا تیم برتر میدان بود. ذهنیت یووه پیروزی طلب است. ما همیشه برای پیروزی در تک تک تورنمنت هایی که در آن حضور می یابیم، به میدان می رویم. در پایان فصل، من باید با سران باشگاه صحبت کنم. هواداران باید راضی باشند. چون در طول این دو سال، ما همگی با هم به جلو پیش رفته ایم.»


بازی بعدی قهرمان این فصل سری آ، روز ۴شنبه مقابل آتالانتا خواهد بود.



کنته:هیچ وقت دست از تشکر کردن از تیمم نمی کشم

No comments:

Post a Comment