Tuesday, May 28, 2013

دهنوی:بازیکن سپاهانم!/ مرا می خواهند رضایت سپاهان را جلب کنند

در نشست با پرسپولیسی هاخیلی حرف ها مطرح شد و عاقبت گفتند جلب رضایت سپاهان با ما، همین را هم در متن قرارداد داخلی آوردند که من بازیکن سپاهان هستم


سایت گل- جنجال ها وهیاهوهای پیرامون قرارداد دهنوی با سپاهان و پرسپولیس سوژه روز رسانه هاست. او در این باره به سایت گل گفت: به خدا نمی دانم برخی مصاحبه ها از کجا می آید. اصل ماجرا این است که تمایل داشتم در تراکتور بمانم ولی متاسفانه رفتارها جوری بود که میسر نشد.


بعد با سپاهان قرارداد داخلی امضا کردم و هم چیز نهایی شد. در این رابطه آقای رحیمی هم لطف داشت و حتی گفت اگر تا سه روز هم تراکتوری ها رضایت تو را جلب کردند از نظر ما مشکلی ندارد و می توانی در آن تیم بمانی.


او ادامه داد: روز گذشته مسئولان پرسپولیس مرا به باشگاه دعوت کردند و به احترام علی دایی رفتم و همانجا هم اعلام کردم که با سپاهان قرارداد دارم و به احترام اینکه دایی به عنوان یک اسطوره مرا خواسته آمده ام . خیلی حرف ها مطرح شد و عاقبت گفتند جلب رضایت سپاهان با ما، همین را هم در متن قرارداد داخلی آوردند که من بازیکن سپاهان هستم و اگر این تیم رضایت داد من می توانم پرسپولیسی شوم. یعنی قراردادی مشروط با پرسپولیس و به احترام دایی و هواداران پرسپولیس نوشتیم. قراردادی که همه اختیارش در اصل در دست سپاهانی هاست و اگر آنها اجازه ندهند در سپاهان می مانم و به حضورم در این تیم هم افتخار می کنم.


مهران عالیپور مدیربرنامه دهنوی هم با تایید این موضوع  به سایت گل گفت:آقای علیپور هم امروز از فدراسیون تماس گرفت و ماجرا از من پرسید که این جنجال ها چرا به وجود آمده؟ که من همین ماجرا را توضیح دادم و اینجا هم اعلام می کنم دهنوی با سپاهان قرارداد دارد و به این قرارداد که پای آن را هم من و هم خودش امضا کرده پایبند است. اگر پرسپولیس یا هر باشگاهی او را می خواهد باید رضایت سپاهان را جلب کند.



دهنوی:بازیکن سپاهانم!/ مرا می خواهند رضایت سپاهان را جلب کنند

No comments:

Post a Comment