Tuesday, May 7, 2013

گزارش روز: وقتی روی فاریا برای درگیری با هواداران رئال از ماشین پیاده می شود

روی فاریا دستیار شماره یک ژوزه مورینیو دیروز کنترلش را از دست داد و در آستانه درگیری فیزیکی با برخی از هواداران ناراضی رئال مادرید بود که با مداخله اعضای امنیتی شهرک ورزشی والدبباس،این اتفاق نیفتاد.


طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس روز گذشته و در حالی که روی فاریا (راننده اتومبیل) ، ژوزه مورینیو را روی صندلی کمک راننده می دید، در خروج از شهرک والدبباس با تجمع اعتراض آمیز هواداران ناراضی تیمش روبرو شد. این اتفاقی است که هفته گذشته نیز رخ داده بود و تعدادی از هواداران شاکی رئال با تجمع در مقابل شهرک ورزشی والدبباس نارضایتی شان را از اوضاع تیم و تصمیمات مورینیو ابراز کرده بودند. اما دیروز روی فاریا کنترل عصبی اش را از دست داد و از اتومبیل پیاده شد تا با برخی از این هواداران که قصد توهین به مورینیو را داشتند برخورد کند.


دوربین های شبکه کواترو این صحنه ها را ضبط کردند. گروهی ازهواداران رئال که برخی از آنها پرچم پرتغال را به همراه داشتند، از او درخواست می کردند تا با توقف ماشین به آنها امضا بدهد و با آنها عکس یادگاری بگیرد و در کنار این افراد فریادهای «ایکر،ایکر، ایکر! » به گوش می رسید. اتفاق جالب زمانی رخ داد که روی فاریا ،اتومبیل آئودی اش که مورینیو را به عنوان کمک راننده داشت را متوقف کرد،ترمز دستی را کشید و از ماشین پیاده شد تا با برخی از این هواداران به بحث بپردازد. این اتفاق درحالی رخ داد که مورینیو با تعجب نظاره گر بود و ماتیلده، همسر مورینیو هم روی صندلی عقب ماشین نشسته بود.


البته این درگیری به جاهای باریک کشیده نشد؛چون بلافاصله دو نفر از ماموران امنیتی شهرک والدبباس دست به کار شدند و یکی از آنها تماشاگران را دنبال کرد تا از ماشین دور شوند و دیگری بلافاصله مسیر را باز کرد تا اتومبیل روی فاریا عبور کرده و هرچه سریعتر از آن صحنه دور شود تا اتفاقات بدتری رخ ندهد


جمعه گذشته و بعد از ناکامی رئال درمقابل دورتموند ودرراهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا،تعدادی از هواداران رئال در مقابل شهرک ورزشی والدبباس تجمع کرده بودند و آ.اس تی وی هم در گزارشی تصاویری از ده ها هوادار مادریدی که مورینیو را هو کرده و به او توهین می کردند را ضبط کرد. علاوه بر مورینیو، آنها روی فاریا و کارانکا را هم مورد توهین قرار داده و برخی ها مورینیو را حرام**ده می نامیدند.


این هم اولین درگیری روی فاریا در دنیای فوتبال نبوده و فصل گذشته او در طول ۴ ماه، ۴ بار اخراج شد. در ۳ دسامبر سال ۲۰۱۱ به خاطر «شرم آور نامیدن»ایتورالده گونسالس داور بازی رئال – خیخون با محرومیتی ۲ جلسه ای مواجه شد. در روز ۳ ژانویه سال ۲۰۱۲ دو جلسه دیگر محروم شد که آن به خاطر اخراجش در جریان بازی رئال-مالاگا در جام حذفی بود و سه جلسه محرومیت دیگر در روز ۲۶ فوریه سال ۲۰۱۲ و به خاطر اعتراض به فرناندس بوربولان،داور بازی رئال- رایو وایه کانو برای او درنظر گرفته شد و دررقابت های این فصل هم او دو با محرومیتی ۲ جلسه ای به خاطر «بی شرم»نامیدن پرس لاسا،داور بازی رئال- والنسیا که روز ۲۴ ژانویه در مستایا برگزار می شد، مواجه شد.


برای تماشای ویدئوی مربوط به این درگیری اینجا کلیک کنید.


 


foton



گزارش روز: وقتی روی فاریا برای درگیری با هواداران رئال از ماشین پیاده می شود

No comments:

Post a Comment