Sunday, May 5, 2013

علیرضا رحیمی هم استعفا داد:نگذاشتند قهرمان لیگ بشویم

در روزی که دو بازیکن بزرگ فوتبال ایران از فوتبال خداحافظی کردند ، مدیرعامل سپاهان هم از سمت خود کنار رفت!

به گزارش گل علیرضارحیمی در پایان مسابقه  از استعفایش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان خبر داده و عنوان کرده بود می‌خواهد از مدیرعاملی سپاهان استعفا دهد.

به گزارش سایت گل ، مدیرعامل سپاهان که اختلافش با مهدی تاج از سوژه های همیشگی فوتبال ما بوده است ، در این باره گفت: من از سپاهان رفتم به دلیل اینکه بیش از اندازه مورد ظلم سازمان لیگ و هیئت رئیسه آن قرار نگیرد. اگر سه ماه زودتر استعفا می دادم و می رفتم، مطمئنم با این تیمی که بسته ام در فصل جاری سپاهان سه جام می گرفت. از اصفهانی ها و هواداران سپاهان به خاطر دیر رفتنم عذرخواهی می کنم. این قهرمانی مبارک آنها باشد. مطمئن باشید در آن دنیا جلوی یک عده را می گیرم. دو سال فقط سکوت کرده و هیچ چیز نگفتم که با من چه کار کردند.

او در قسمیتی دیگر از حرفهایش گفت :  در اینجا از کارمندان سازمان تربیت بدنی، باشگاه سپاهان، فدراسیون فوتبال و هواداران سپاهان طلب حلالیت می کنم. از خانواده ام نیز عذرخواهی می کنم که به دلیل ۳۳ سال کار اجرایی در ورزش کشور نتوانستم به آنها به خوبی رسیدگی کنم. مطمئن باشید از اینجا به خانه خواهم رفت و دست همسرم را خواهم بوسید.


منبع



علیرضا رحیمی هم استعفا داد:نگذاشتند قهرمان لیگ بشویم

No comments:

Post a Comment