Monday, May 27, 2013

نیمار: حضور در کنار مسی و ژاوی برایم افتخار است

ستاره جدید بارسلونا تاکید کرد از اینکه می‌تواند کنار مسی و ژاوی به میدان برود احساس غرور می‌کند.


ببه گزارش فوتی به نقل از فارس، نیمار که ۲ روز پیش با سران بارسلونا به توافق رسید و ۵ سال آینده فوتبال خود را در نیوکمپ سپری خواهد کرد‌، در آخرین دیدار خود با پیراهن سانتوس با چشمانی اشک آلود حضور یافت.


این دیدار که بین سانتوس و فلامنگو انجام شد، در نهایت به تساوی بدون گل رسید. نیمار در این جدال ۹۰ دقیقه حضور داشت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. او در این باشگاه ۲۳۰ بار به میدان رفته و گل‌های بسیاری را نیز وارد دروازه حریفان کرده بود.


وی در مورد شرایط و تیم آینده خود گفت: این رویای من بود که بتوانم روزی برای بارسلونا به میدان بروم. خدا را برای اینکه توانستم به کاتالان‌ها بپیوندم شکر می‌کنم. برایم افتخار است که بتوانم در کنار ژاوی، اینیستا و مسی بازی کنم.


وی در ادامه افزود: احساس بسیار خوبی دارم و بسیار خوشحالم. همواره به حضور در بارسلونا فکر می‌کنم و دوست دارم هر چه زودتر در این تیم به میدان بروم. دنی آلوس یکی از کسانی بود که به من گفت به بارسلونا بروم.



نیمار: حضور در کنار مسی و ژاوی برایم افتخار است

No comments:

Post a Comment