Sunday, May 26, 2013

نامه سرگشاده مدیرعامل ملوان به رییس جمهور

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در نامه ای به رییس جمهوری خواستار مساعدت مالی دولت به این باشگاه شد و نوشت : با یک سوم کمک مالی به استقلال و پرسپولیس این تیم شمالی برای همیشه خودکفا خواهد شد.


به گزارش ایرنا : صادق درودگر در ابتدای نامه به رئیس جمهوری که نسخه ای از آن در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت، نوشته است: ملوان را می شناسید.اطلاع دقیق دارم که از نوجوانی فوتبالیست و گل کوچک باز بوده و فوتبال را هم می شناسید.

وی افزود: آقای رییس جمهوری مردم انزلی وعشق سوزان وپایدارشان را به ملوان نیزمی شناسید؟ محوری ترین شعار شما در قبول مسئولیت عدالت محوری بوده است.من به بخش های دیگر کاری ندارم، زیرا نه تخصص دارم، نه منتقد خوبی هستم و نه ادعایی دارم ، لیکن براین امر ایمان دارم که درشرایط کنونی فوتبال ما اگر امروز شما به ملوان توجه نفرمایید،سرنوشت این باشگاه همان سرنوشتی خواهد شد که برق شیراز، ماشین سازی تبریز ، سپید رود رشت ، شاهین تهران ، تهران جوان ، کیان ، جنوب اهواز و……. دچار آن شدند.

درودگرخاطرنشان کرد: پس از اعلام انصراف هدایتی از مالکیت ملوان و صدور بیانیه خدا حافظی با مردم انزلی با شش تن از قدرتمندان اقتصادی کشور برای حمایت مالی مذاکره کردم لیکن تاکنون موفقیتی نصیب نگردیده است. برایم این سئوال پیش آمد، در شرایطی که نفت آبادان را شرکت نفت ، نفت تهران را شرکت نفت ، ذوب آهن اصفهان را کارخانه ذوب آهن ، فولاد خوزستان را شرکت فولاد ، سپاهان را فولاد سپاهان ، تراکتور سازی را کارخانه تراکتور سازی، پرسپولیس و استقلال را وزارت ورزش و جوانان ، فجر سپاسی را سپاه، آلومینیوم هرمزگان را کارخانه آلومینیوم ،‌مس کرمان را کارخانه مس، سایپا را کارخانه سایپا، پیکان را شرکت ایران خودرو اداره می نمایند،چرا با وجود ادارات کل شیلات، بنادرودریانوردی،گمرک ومنطقه آزاد انزلی در این شهر هیچکدام از این تیم مردمی، پرافتخار و تاریخی حمایت نمی نمایند؟

وی اضافه کرد: خاطره سفر استانی دور اول را بیاد دارید که مطالبه مردم نه آب بود و نان بلکه مطالبه مردم انزلی ملوان این قوی سپید و ارزشمند خزر بود،‌ حتماً به یاد دارید که وقتی از پدر دو شهید بزرگوار انقلاب اسلامی سئوال می شود که چه برای رفع نیازخود میخواهید با چشمی اشکبار میگوید ما هیچ، به ملوان ما کمک کنید .

مدیرعامل باشگاه ملوان نوشت:اگر بخش عمده نفت ایران از جنوب کشور استخراج میشود ،بخش بزرگی از خاویار ایران از همین منطقه به جهان صادر می شود. بندرانزلی یکی ازبزرگترین بنادر صادرات و واردات کالاهای کشور است، منطقه ویژه اقتصادی انزلی از مهم ترین مناطق اقتصادی است و بزرگترین آلودگی ها را ترانسپورت کشتی ها در آبهای این منطقه ایجاد می کند.

درودگر افزود: این شهر بندری روزی دروازه ارتباطی ایران به اروپا بوده است حال چرا نباید به این عشق و علاقه مردمی با فرهنگ توجه شود و از تنها عشق شان نیز محروم شوند؟

اگر به اندازه یک سوم کمک ها به تیم های استقلال و پرسپولیس برای سه سال به ملوان مساعدت مالی شود تضمین می نمایم که این تیم برای همیشه خودکفا خواهد شد، ودیگرهیچ بارمالی بر دولت نخواهد داشت.



نامه سرگشاده مدیرعامل ملوان به رییس جمهور

No comments:

Post a Comment