Tuesday, May 7, 2013

دی کانیو: این دیدار مانند فینال لیگ قهرمانان است!

به گزارش خبرگزاری فارس، ساندرلند و استوک سیتی در آخرین دیدار از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار گرفتند که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.


جیسون والترز ۹ برای استوک و جان اوشی ۶۳ برای ساندرلند گلزنی کردند. استوک اکنون با ۴۱ امتیاز یازدهم است و ساندرلند هم با ۳۸ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفته است.


با توجه به اینکه ساندرلند در خطر سقوط قرار گرفته است، روز یکشنبه دیداری سخت مقابل ساوتهمپتون برگزار خواهد کرد که حکم مرگ و زندگی را برای آنها دارد. پائولو دی کانیو در این مورد گفت: آن دیدار مانند فینال لیگ قهرمانان اروپا برای ما است. خیلی سخت است که بگویم چه پیش خواهد آمد ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم ویگان در دیدار با سوانسی چه خواهد کرد. اگر ما هم بتوانیم استوک را شکست دهیم، آنگاه با توجه به تفاضل گل‌مان، می‌توانیم خیال‌مان را بابت ماندن در لیگ برتر راحت کنیم.


وی در مورد دیدار مقابل استوک هم گفت: با توجه به اینکه یک بازیکن‌مان در دقیقه ۳۴ اخراج شد و فشار بسیار زیادی را تحمل کردیم ولی باید بگویم با تمرکز بسیار بالایی که از خودمان نشان دادیم توانستیم به حداقل امتیاز برسیم. فوتبال خوبی ارائه کردیم و از یک تیم خوب امتیاز گرفتیم.



دی کانیو: این دیدار مانند فینال لیگ قهرمانان است!

No comments:

Post a Comment