Sunday, May 26, 2013

عبدالله کرمي: فولاد بخواهد، مي‌مانم

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان مهمترین کاستی لیگ دوازدهم را ضعف در برنامه ریزی آن دانست.


عبدالله کرمی اظهار کرد: تیم ما عملکرد خوبی داشت و اگرچه تیم جوانی داشتیم ولی از جوانان باتجربه‌ای برخوردار بودیم.

به گزارش ایسنا ، وی با بیان این که در ابتدای فصل هیچ کس فکر نمی‌کرد که بتوانیم سهمیه آسیایی را به دست آوریم، عنوان کرد: در اوایل فصل باتوجه به این که بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده بودند، نتوانستیم خوب کار کنیم ولی به مرور زمان و بیشتر شدن همکاری‌مان، توانستیم نتایج خوبی را به دست آوریم.


این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه در ارزیابی خود از لیگ دوازدهم گفت: امسال به جز چند تیم انتهایی لیگ که نتایج خوبی را به دست نمی آوردند، به نظرم سایر تیم ها در یک حد و اندازه بودند و شاهد رقابت‌های نزدیک به هم بودیم.


وی افزود: از همان ابتدا نمی‌شد حدس زد که استقلال قهرمان لیگ است چرا که معتقدم تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی و فولاد هم می توانستند به این عنوان دست پیدا کنند. ما نتایج برخی دیدارهای مان را با ناداوری واگذار کردیم و همچنین اگر می توانستیم در چند بازی آخر لیگ نتایج بهتری به دست آوریم، احتمال قهرمان شدنمان هم وجود داشت.


کرمی در ادامه بیان کرد: به نظرم امسال از نظر برنامه‌ریزی جزو بدترین سال های لیگ برتر بود چرا که دو بازی برگزار می‌شد و پس از آن یک ماه مسابقه نداشتیم و مجبور بودیم بدنسازی انجام دهیم که این موضوع برای بازیکن بسیار بد است. به نظرم نتیجه نگرفتن فولاد در بازی‌های آخر لیگ به این موضوع هم مربوط می‌شود زیرا در حالی که در حال خوب نتیجه گرفتن بودیم، وقفه‌هایی به وجود می آمد.


وی درباره قضاوت داوران در لیگ دوازدهم نیز گفت: نمی‌توانم بگویم که داوری به ضرر تیم ما بود چرا که برای همه به همین صورت بود. به هر حال همین طور که ما اشتباه می‌کنیم، داوران هم اشتباه می کنند.


مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به این که اگر لیگ سیزدهم نیز ۱۸ تیمی برگزار شود بهتر است، عنوان کرد: با ۱۶ تیمی شدن لیگ بسیاری از بازیکنان جوان بیرون می مانند که این برای آن ها بسیار بد است. اگر بتوانیم در این راستا برنامه‌ریزی خوب و درستی انجام دهیم، ۱۸ تیمی که هیچ بلکه می توانیم لیگ را با ۲۰ تیم هم برگزار کنیم. البته باتوجه به برنامه ریزی‌ای که ما انجام می‌دهیم، همان ۱۶ تیمی خوب است.


وی ادامه داد: اگر برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم می توانیم به تمام کارهای‌مان هم لیگ و هم تیم ملی برسیم. مگر این همه لیگ تعطیل شد تیم ملی خوب نتیجه گرفت؟


کرمی در ادامه درباره برنامه‌اش برای فصل آینده گفت: هنوز با کسی صحبتی نداشته‌ام و اگر هم پیشنهادی بوده با مدیر برنامه‌ام در میان گذاشته شده است. با فولاد هم هنوز صحبتی نداشته‌ام. البته تمایل دارم که در این تیم بمانم زیرا فولاد تیم شهر خودم است. به هر حال اگر قسمت باشد و این باشگاه من را بخواهد، در این تیم می مانم.



عبدالله کرمي: فولاد بخواهد، مي‌مانم

No comments:

Post a Comment