Monday, May 27, 2013

سرمربی قطر:در اوج آمادگی هستیم / امیدوارم با شكست ایران ، جشن صعود بگیریم

سرمربی قطر در یک مصاحبه مطبوعاتی مفصل با روزنامه های قطری به گفت و گو نشست.وی از تماشاگران تیم فوتبال قطر خواست با حضور در ورزشگاه ، از این تیم حمایت کنند.


سایت گل – فهد الثانی’ روز یکشنبه در کنفرانس خبری در مجمتع آموزشی اسپایر دوحه  حاضر شد و با خبرنگاران به گفت و گو نشست .  او گفت : اردوی شبانه روزی تیم فوتبال قطر سه روز قبل از دیدار با ایران در یکی از هتل های دوحه آغاز می شود و من امیدوارم با شکست ایران ، جشن صعود بگیریم .ثانی حرف هایش را از اینجا آغاز کرد:
مرور تاکتیکهای بازی ایران

برای ارتقای سطح آمادگی بازیکنان ، روز جمعه گذشته دیدار دوستانه ای را با لتونی برگزار کردیم و قرار است روز ۲۹ ماه می (۲ روز دیگر) نیز دیدار دوستانه دیگری را مقابل تیم جمهوری آذربایجان برگزار نماییم.

بازی لتونی  برای ما بسیار سودمند بود و توانست انتظارات ما را در زمینه قدرت بدنی و تاکتیکی برای مواجهه با ایران برآورده کند.  تیم های لتونی و جمهوری آذربایجان انتخاب بسیار خوبی برای برگزاری دیدارهای دوستانه بوده اند.


قطر حمله می کند؟

تمرینات تیم فوتبال قطر در سطح عالی درحال برگزاری است و بازیکنان برای عبور از سد ایران و رسیدن به جام جهانی از انگیزه بالایی برخوردارند. افزایش آمادگی بازیکنان ، کار ما را برای انتخاب ترکیب اصلی مشکل می کند .

تیم قطر برای صعود به جام جهانی به پیروزی مقابل ایران که در دوحه برگزار خواهد شد ، نیاز دارد و ما سعی می کنیم برای رسیدن به این هدف در دیدار با جمهوری آذربایجان بهترین تاکتیک و بازیکن رابرای دیدار با ایران انتخاب کنیم.  دفاع قطر مقابل کره جنوبی از قدرت و هماهنگی خوبی برخوردار بود و ما باید بهترین خط دفاعی را برای پشتیبانی از سایر خطوط ایجاد کنیم و بتوانیم دفاع مستحکمی را شکل دهیم تا به موفقیت برسیم .  تیم فوتبال قطر برای دیدار با ایران باید شجاع و  تهاجمی ظاهر شود .


کی روش اعتماد به نفس ما را نمی گیرد

حضور ‘کارلوس کی روش’ در دیدار دوستانه با لتونی و زیرنظر گرفتن بازیکنان تیم قطر  هیچ تاثیری بر بازی ما مقابل ایران نخواهد داشت زیرا بازیکنان ما از اعتماد بنفس خوبی برخوردار شده اند و ما در دیدارهای گذشته بین دو تیم و دیدارهای گذشته که در گروه خود برگزار کردیم این موضوع را ثابت کردیم .


قطر را کوچک نمی کنیم


بدون شک حضور تماشاگران در این دیدار تاثیرگذار خواهد بود. مطمئنم که آن‌ها از تیم خود حمایت خواهند کرد و به ورزشگاه می‌آیند. برابر ایران دیداری مهم و سرنوشت‌ساز داریم. می‌خواهیم با کسب نتیجه خوب شانس خود را برای صعود به جام جهانی برزیل بالا ببریم. به قطری‌ها قول می‌دهم که آن‌ها را برابر ایران کوچک نخواهیم کرد.


 تاثیر غیبت ‘ سباستین سوریا ‘  مقابل ایران

سوریا در مدت طولانی در خط حمله تیم ما حضور داشته است و او بازیکن مهمی برای ما است اما معتقدم غیبت این بازیکن تاثیری در کارگروهی ما نخواهد گذاشت و بازیکنان دیگر می توانند با قرارگرفتن در ترکیب اصلی به جای این بازیکن ، انتظارات را برآورده کنند و بازی خوبی انجام دهند.



سرمربی قطر:در اوج آمادگی هستیم / امیدوارم با شكست ایران ، جشن صعود بگیریم

No comments:

Post a Comment