Wednesday, May 29, 2013

طالبی: سپاهان نمی‌تواند برای من تصمیم‌گیری کند

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که برای فصل آینده بازیکن آزاد است و این باشگاه نمی‌تواند برای او تصمیم بگیرد.


به گزارش فوتی فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد این موضوع که گفته است باشگاه سپاهان او را نمی خواهد، گفت: من اصلا چنین حرفی نزدم و ناراحتم که از قول من چنین چیزی را نوشتند. من بازیکن آزاد هستم و خودم تصمیم می‌گیرم که فصل آینده کجا بازی کنم، همانطور که باشگاه سپاهان هم می‌تواند در مورد بازیکنانی که می‌خواهد یا نمی‌خواهد تصمیم بگیرد. من با باشگاه سپاهان قراردادی ندارم و برای بازیکنی که قرارداد ندارد، فهرست مازاد بی‌معناست.


وی در ادامه افزود: من تا به امروز مذاکره‌ای با باشگاه سپاهان انجام نداده‌ام هر چند که باید بگویم در این مدت که در سپاهان بودم جز خوبی چیزی از این باشگاه ندیدم و آقای رحیمی و هواداران به من لطف داشتند. امسال توانستم با سپاهان باز هم جام بگیرم و در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب کار کرده و حتی گلزنی هم کردم. البته باید بگویم که الان بازیکن آزاد هستم و باشگاه سپاهان نمی‌تواند برای من تصمیم بگیرد.


مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که «آیا دوست داری در سپاهان بمانی؟»، تاکید کرد: هر بازیکنی دوست دارد در تیمی که بازی می‌کند بماند و من هم سپاهان را به عنوان اولویت اول در نظر گرفتم. شاید به توافق برسیم و شاید هم نرسیم ولی برای من مهم این است که در تیمی بازی کنم که آرامش داشته باشم.



طالبی: سپاهان نمی‌تواند برای من تصمیم‌گیری کند

No comments:

Post a Comment