Monday, May 27, 2013

قرارداد خسوس با کاهش 50 درصدي امضا شد

سرپرست کمیته‌ فوتسال از انعقاد قرارداد جدید با خسوس کاندلاس با کاهش ۵۰ درصدی مبلغش خبر داد.


سید رضا افتخاری درباره قرارداد جدید سرمربی تیم ملی به ایسنا گفت: قرارداد جدید خسوس بر اساس توافقاتی که داشتیم منعقد و به امضای او رسید. به این ترتیب او از این پس ماهیانه هفت هزار دلار از فدراسیون دریافت می‌کند و کمیته ملی المپیک نیز بدهی‌هایش را تا پایان سال گذشته با خسوس تسویه حساب کرد. مبلغ امسال خسوس را هم خود فدراسیون تقبل می‌کند.


به گزارش فوتی به نقل از ایسنا ، افتخاری همچنین از قطعی شدن بازی دوستانه تیم ملی با ازبکستان خبر داد و گفت: ازبک‌ها ۱۷ خرداد ماه به ایران می آیند و در روزهای ۱۸ و ۱۹ با تیم ملی بازی دوستانه برگزار می‌کنند.


جلسه مجمع عمومی فوتسال امروز (دوشنبه) در آکادمی ملی فوتبال برگزار و سعید نجاریان، علی طاهری، کریم منصوری و محمدرضا غفاری به عنوان اعضای هیات رییسه سازمان لیگ انتخاب شدند.


سید رضا افتخاری درباره مراسم امروز بیان کرد: در جلسه مجمع نفرات جدید هیات رییسه سازمان لیگ مشخص شدند و بعد از آن هم علی کفاشیان از اردوی تیم ملی فوتسال بازدید کرد. او بر لزوم تلاش بیشتر ملی‌پوشان برای موفقیت در جام جهانی اشاره داشت.


رییس کمیته‌ فوتسال درباره مباحث دیگری هم که در جلسه امروز مطرح شد، افزود: مدیران عامل باشگاه‌ها که در این جلسه حضور داشتند به مبلغ ورودیه‌ی لیگ اعتراض کردند و قرار شد این موضوع در اولین جلسه هیات رییسه بررسی شود. ما پیش‌تر به این جمع بندی رسیدیم که ورودیه ۳۰ میلیون باشد که با توجه به تورم مبلغ زیادی نیست و پنج سال هم دست نخورده بود. به هر حال فدراسیون هم هزینه‌هایی دارد و باید پول داوران را بدهد. این هم که می‌گویند قرار است ورودیه را به ساخت و ساز ساختمان کمیته‌ فوتسال اختصاص دهیم، صحت ندارد و من پول این کار را از قبل کنار گذاشته‌ام.



قرارداد خسوس با کاهش 50 درصدي امضا شد

No comments:

Post a Comment