Sunday, May 5, 2013

ناپولی 3 – اینتر 1: کاوانی اینتر را نابود کرد

ناپولی توانست با درخشش ادینسون کاوانی به لیگ قهرمانان فصل بعد راه پیدا کند. آنها تنها سه امتیاز دیگر می‌خواهند تا از حالا جایگاهی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان داشته باشند. اینتر هم بدون تردید جایی در لیگ قهرمانان نخواهد داشت.


آندره‌آ استراماچونی با مشکلات فراوانی در زمینه مصدومیت بازیکنانش روبرو بود. در هر حال تیم او نیز آغاز خوبی نداشت و ادینسون کاوانی درد قیقه ۳ گل زد. گوران پاندف به کاوانی پاس داد و او با ضربه‌ای دقیق گل اول را به ثمر رساند.


اینتر تلاش کرد بازی را به تساوی بکشاند و در دقیقه ۲۳ به خواسته‌اش رسید. روی پاس متئو کوواچیچ بود که ریکی آلوارس به محوطه جریمه حریف رسید و خوان زونیگا رویش خطا کرد. خود آلوارس پنالتی حاصل را به گل تبدیل کرد.


زونیگا در دقیقه ۳۳ اشتباهش را جبران کرد. این بار او را در محوطه جریمه اینتر زدند و کاوانی پنالتی حاصل را به صدمین گل خود برای ناپولی تبدیل کرد.


اندکی بعد فردی گوارین و زدراوکو کوزمانوویچ اعتقاد داشتند داور برای اینتر باید پنالتی می‌گرفته اما داور در هر دو صحنه دستور به ادامه بازی داد.


کاوانی که در این مسابقه نمایش درخشانی داشت هت‌تریک خود را در دقیقه ۷۸ کامل کرد و روی ارسال پاندف و اشتباه محض سمیر هاندانوویچ با ضربه‌ای ساده دروازه او را گشود.


منبع



ناپولی 3 – اینتر 1: کاوانی اینتر را نابود کرد

No comments:

Post a Comment