Sunday, May 26, 2013

لوریان 1 – پاری سن‌ژرمن 3: پایان درخشان بدون دروازه‌بان!

لودویک جولی از فوتبال خداحافظی کرد. اما اتفاقی عجیب در این دیدار روی داد.


سایت گل – پاری سن‌ژرمن لیگ ۱ فرانسه را با بردی آسان مقابل لوریان به پایان برد.


کارلو آنچلوتی که گفته می‌شود این آخرین بازی او در سمت مربی‌گری پاری سن‌ژرمن است تیمی از بازیکنان ذخیره را به میدان فرستاده بود. لودویک جولی، ستاره سابق بارسلونا و پاری سن‌ژرمن هم آخرین بازی دوران خود را انجام داد.


آلفونس آرلوا، دروازه‌بان پاری سن‌ژرمن هفته پیش مقابل برست در نیمه دوم به میدان رفت و اولین بازی خود در لیگ را برای تیمش انجام داد. او در این مسابقه هم در دروازه پاریسی‌ها قرار گرفت.


زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه ۵۱ روی سانتر عالی کوین گامیرو که در دقیقه ۱۸ جانشین اسکیل لاوتزی شده بود گل سی‌ام خود در این فصل را به ثمر رساند. او به این ترتیب به رکورد ژان پیر پاپن در فصل ۹۰-۱۹۸۹ برای المپیک مارسی رسید که از آن هنگام تاکنون کسی نتوانسته بود به اندازه پاپن گل بزند.


جولی در ترکیب لوریان عالی بازی می‌کرد اما پاریسی‌ها تیم برتر بودند و دو گل پیاپی زدند. گامیرو ابتدا در دقیقه ۶۲ روی پاس زلاتان دروازه خالی حریف را گشود و سپس در دقیقه ۶۵ با شوتی زیبا باز هم دروازه تیم سابقش را گشود.


آرئولا در دقیقه ۶۱ تعویض شد و جای خود را به رونان لوکروم، دروازه‌بان چهارم تیمش داد. به این ترتیب پاری سن ژرمن در چهار هفته اخیر از چهار دروازه‌بان استفاده کرده! اما لوکروم در دقیقه ۸۱ به دلیل خطا روی جولین کوئرسیا اخراج شد. آنچلوتی از هر دو دروازه‌بان خود استفاده کرده بود و ممدو ساخو، مدافع تیم مجبور شد به جای کلمان شانتوم میدان برود و لباس دروازه‌بانی بپوشد و در چارچوب بایستد. اما او نتوانست پنالتی آرنو لولان را بگیرد و بازی در نهایت سه بر یک تمام شد.



لوریان 1 – پاری سن‌ژرمن 3: پایان درخشان بدون دروازه‌بان!

No comments:

Post a Comment