Friday, May 31, 2013

پژمان نوری با ملوان تمدید کرد

مدیرعامل باشگاه ملوان از تمدید قرارداد با کاپیتان این باشگاه خبر داد.


به گزارش فوتی صادق درودگر در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: با پژمان نوری در مورد تمدید قراردادش مذاکره و با او قرارداد سفید امضا کردم. البته نوری برای بهتر شدن وضعیت باشگاه شرایطی را درخواست کرد که من قول دادم آنها را فراهم کنم.


نوری کاپیتان تیم ملوان در روزهای گذشته با باشگاه استقلال مذاکراتی انجام داده بود اما منتظر روشن شدن وضعیتش با ملوان شد.



پژمان نوری با ملوان تمدید کرد

کاسیاس در بازی آخر مورینیو هم غایب است

کاپیتان رئال مادرید در آخرین بازی این تیم در لالیگا نیز جایی در ترکیب سرمربی پرتغالی ندارد.


به گزارش فوتی به نقل از فارس، ژوزه مورینیو ایکر کاسیاس را با وجود رهایی از مصدومیت در بازی مقابل اوساسونا از ترکیب اصلی بیرون گذاشت تا کاپیتان در آخرین بازی رئال مادرید نیز جایی در ترکیب سرمربی پرتغالی نداشته باشد.


دیگو لوپز به دلیل یک عمل جراحی کوچک در ترکیب نیست و آدان درون دروازه قرار خواهد گرفت.


کاسیاس پس اینکه بازی هفته گذشته مقابل سوسیه‌داد را به دلیل یک مشکل کوچک بدنی از دست داد، آمادگی خود را برای حضور در این مسابقه به دست آورده اما مورینیو تصمیم گرفته است به هر حال وی را از ترکیب اصلی بیرون بگذارد.


مورینیو که دیگو لوپز را در اختیار ندارد، با مشکل انتخاب از میان کاسیاس و آدان روبرو شد و در پایان تصمیم گرفت ایکر را بیرون بگذارد و آدان و خسوس فرناندز را برای این دیدار فرا بخواند.



کاسیاس در بازی آخر مورینیو هم غایب است

رسمی : فالکائو به موناکو پیوست

مهاجم کلمبیایی اتلتیکو مادرید با امضای قراردادی ۵ ساله به موناکو پیوست.


به گزارش فوتی به نقل از فارس، موناکو رسماً جذب رادامل فالکائو را تأیید کرد. مالک این باشگاه به شایعات پیرامون نقل و انتقالات این بازیکن پایان داد. در بیانیه این باشگاه نوشته شده است: کاملاً از این که رادامل فالکائو بازی کردن برای موناکو را پذیرفته خوشحالیم. از اینکه یکی از بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت گرفتیم، احساس افتخار می‌‌کنیم.


مهاجم کلمبیایی قراردادی ۵ ساله با این باشگاه به امضا رساند و در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: می‌خواهم رسماً به همه شما بگویم که به موناکو پیوسته‌‌ام. اهداف جدید و رقابتی جدید. می‌دانم که می‌توانم روی حمایت شما حساب کنم.


این چهارمین خرید موناکو در آستانه فصل جدید بوده است و این سومین بازیکن بزرگی است که پس از جیمز رودریگوئز و موتینیو به این تیم پیوسته است. موناکو ۱۳۰ میلیون یورو برای این ۳ بازیکن هزینه کرده است.



رسمی : فالکائو به موناکو پیوست

پيام مهدوي‌کيا براي علي کريمي

مهدوی‌کیا به اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داده است.


به گزارش گل، مهدی مهدوی‌کیا برای علی کریمی پیام فرستاده است.


این پیام اوست:


بردار عزیزم علی کریمی” قلبم روز به روز میشکند از نامهربانی ها.


ظهر امروز خبری منتشر شد که گویای نفرت شخصی افراد از تو بود.


هر روز بیشتر از پیش برای فوتبال ایران ناراحت می شوم.


اسطوره ی عزیز و بزرگ کشورم ” همیشه و در همه حال می توانی بر دوستی من حساب باز کنی. همواره در کنارت و همسوی تو هستم.


امیدوارم تیم پرسپولیس به صاحبانش بازگردد تا هواداران بخندند زیرا هدف امثال من و تو همین بود و هست. تو سکوت کن و حرفی نزن که موج خشمت بسیار مهیب است. لبخند بزن و بدان امثال تو صاحبان پرسپولیس هستند و هواداران تو رو تنها نخواهند گذاشت.


مهدی مهدوی کیا



پيام مهدوي‌کيا براي علي کريمي

شیرینی: کریمی مانند کی‌روش با پرسپولیس و دایی برخورد کند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از علی کریمی عاجزانه تقاضا می‌کنم با پرسپولیس و دایی مانند کی‌روش برخورد کند.


سعید شیرینی با اشاره به صحبت‌های کریمی گفت: صادقانه می‌گویم که کریمی را نه از جایگاه یک سرپرست بلکه به عنوان یک هوادار دوستش دارم چون کلاس او همواره وی را از دیگران متمایز کرده و باعث شده که محبوب‌‌تر از سایرین باشد و با محبوب‌های سایر تیم‌ها فرق داشته باشد. پرسپولیس‌ها همه کریمی را دوست دارند.


به گزارش فوتی به نقل از فارس، وی افزود: کریمی امروز جایگاهی نزد هواداران پرسپولیس دارد که خیلی‌ها به آن حسادت می‌کنند، همان‌ها که نمی‌خواهند پرسپولیس نتیجه بگیرد و حالا می‌خواهند با تحریک کریمی همه چیز را پیچانده و پرسپولیس را از جایگاه اصلی خودش فاصله بدهند. بنده به عنوان یک هوادار در جایگاهی نیستم که بخواهم اسطوره‌ای مثل کریمی را نصیحت کنم.


شیرینی تأکید کرد: فقط از او عاجزانه می‌خواهم به عنوان یک الگو برای پرسپولیسی‌ها از دایی حمایت کند، همانطور که برخورد خوبی با کی‌روش داشت. مگر کی‌روش به خداحافظی کریمی احترام نگذاشت؟ کریمی هم سر تمرینات تیم ملی رفت و خود را هوادار تیم ملی دانست، حالا چه اشکال دارد همان رفتار را با پرسپولیس و دایی داشته باشد؟


سرپرست پرسپولیس در پایان تاکید کرد: البته بنده به عنوان هوادار از رویانیان خواهش کردم جوابی را به کریمی ندهیم چون هواداران پرسپولیس ناراحت می‌شوند و از پرسپولیس جدیدی که به آن دل بسته‌اند، نا امید می‌شوند، روا نیست که با این خودزنی‌ها و دعواهای خانوادگی امید آنها را به یأس تبدیل کنیم.



شیرینی: کریمی مانند کی‌روش با پرسپولیس و دایی برخورد کند

آندرا پولی به ارزش 6.5 ملیون یورو راهی میلان شد

آندرا پولی جوان ۲۳ ساله ایتالیایی که بسیاری سبک بازی او را با پیرلو ایتالیا مقایسه می کنند با قراردادی به ارزش ۶٫۵ ملیون یورو به میلان پیوسته.


به گزارش فوتی به نقل از ac-milan.ir-این جوان ۲۳ ساله فصل گذشته را به صورت قرضی در باشگاه اینتر توپ زد اما در حال حاضر ظاهرا با قراردادی ۴ ساله راهی میلان شده پس از جلسه ای که این هفته در ویاتوراتی ما بین گالیانی و جیوانی برانچینی در این رابطه صورت گرفت.


گفته می شود سمپدوریا مبلغ این انتقال را در چند قسمت از میلان دریافت خواهد کرد.انتقال آندرا پولی به میلان می تواند باعث دگرگونی و تقویت خط میانی روسونری شود بنابراین آینده هافبک هایی چون آمبروزینی ،متیو فلامینی ،آنتونیو نوچرینو همچنان نامشخص خواهد ماند هر چند که انتظار نمی رود میلان با ماسیو آمبروزینی که به نظر به پایان راهش در میلان نزدیک شده تمدید کند.


یوونتوس در ژآنویه ای که گذشت بسیار برای جذب این بازیکن ۲۳ ساله تلاش کرد هر چند که آنها تا چند ماه گذشته برای جذب این بازیکن با میلان بسیار دست و پنجه نرم کردند اما به نظر می رسد این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت تا به جای تیم قهرمان سری آ وارد تیم ماکس آلگری شود.


در عین حال اینتر نیز شانس این را داشت تا با این بازیکن در سال ۲۰۱۲ قرارداد ببندد اما  آنها تمایلی به دائمی کردن قرارداد قرضی او نداشتند.


پولی دوران حرفه ای خود را در سال ۲۰۰۶ در تریویسیو آغاز کرد پیش از آنکه یک سال بعد راهی سمپدوریا شود.او همچنین دو دیدار برای تیم ملی ایتالیا در دیدار دوستانه برابر انگلیس در تابستان گذشته انجام داد.گفتنی است که این انتقال یکی از خرید های مورد علاقه آلگری بوده که می تواند ماندن این مربی ۴۵ ساله در میلان را قوت ببخشد.



آندرا پولی به ارزش 6.5 ملیون یورو راهی میلان شد

رومنیگه: این تیم، بهترین بایرن تاریخ است

رومنیگه یکی از اعضای تیمی بود که در میانه دهه ۱۹۷۰، ۳ بار پیاپی قرمان اروپا شد اما او معتقد است تیمی که شنبه شب گذشته دورتموند را در فینال چمپیونزلیگ شکست داد، از آن تیم بهتر است


به گزارش فوتی به نقل از  گل- کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، با ستایش از تیم فعلی باشگاه، آنها را بهترین تیم تاریخ باشگاه باواریایی دانست.


رومنیگه یکی از اعضای تیمی بود که در میانه دهه ۱۹۷۰، ۳ بار پیاپی قرمان اروپا شد اما او معتقد است تیمی که شنبه شب گذشته دورتموند را در فینال چمپیونزلیگ شکست داد، از آن تیم و همچنین تیم سال ۲۰۰۱ بایرن بهتر است.


او در گفتگو با نشریه بیلد گفت:” آنچه من حالا با این تیم تجربه کردم، بهتر از چیزی بود که با تیم دهه ۱۹۷۰ و همچنین تیم سال ۲۰۰۱ تجربه کرده بودم.


با این وجود، من معتقدم که چنین عصری برای مدتی زیادی به طول نخواهد انجامید زیرا در این سال ها رسیدن به قهرمانی اروپا با دو یا سه درصد اختلاف نسبت به رقیب به دست می آید.”


بایرنی ها که این فصل قهرمان بوندس لیگا و چمپیونزلیگ شده اند، می توانند با پیروزی در فینال لیگا پوکال مقابل اشتوتگارت، تاریخ ساز شوند.


” این فوق العاده خواهد بود اگر به سه گانه برسیم. بعد از قهرمانی در چمپیونزلیگ، این سوال وجود داشت که می توانیم به یک قهرمانی دیگر برسیم یا نه. ما باید تمرکز مان را حفظ کنیم و با تمام توان مان، مانند سه-چهار ماه اخیر، به میدان برویم.


بازیکنان ما واقعا به دنبال سه گانه هستند. می دانم که آنها با این جام جاودانه خواهند شد.”



رومنیگه: این تیم، بهترین بایرن تاریخ است

تراکتور در ترکيه بازي تدارکاتي‌ برگزار مي‌کند

تمرینات تیم فوتبال تراکتور‌سازی ۱۲ خرداد آغاز می شود و کاروان این تیم راهی اردوی ترکیه خواهند شد


به نقل از یک مقام آماده تیم تراکتور‌سازی کادر فنی تیم تراکتور‌سازی در نظر دارند تمرینات بدنسازی و آمادگی را قبل از سفر به ترکیه انجام دهند از این رو هیچ بازی تدارکاتی‌ در دستور کار نخواهد داشت سپس کاروان این تیم راهی اردوی ترکیه می شود و در این کشور ۲ بازی تدارکاتی‌ برگزار می‌کند تراکتوری‌ها در حال بررسی وضعیت چند کمپ در ترکیه هستند تا با توجه به خواسته های مجید جلالی تیم را راهی اردوی آماده سازی کنند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، گفتنی است، جلالی بجز دو دستیار خود که شامل جلال چراغپور‌ و احتمالا وحید هاشمیان‌ است، از یک دستیار بومی نیز استفاده خواهد کرد.



تراکتور در ترکيه بازي تدارکاتي‌ برگزار مي‌کند

بیانیه لیورپول در مورد سوارس: او فروشی نیست

سوارس روز گذشته تایید کرد که دوست دارد لیورپول را ترک کند و دلیل این تصمیم را تاثیر رسانه های انگلیسی روی زندگی شخصی اش و تصویری که آنها از او منتشر کرده اند، اعلام کرد


به گزارش فوتی به نقل از گل- باشگاه لیورپول تاکید کرد که لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه این باشگاه، که به تازگی برای ترک آنفیلد ابراز علاقه کرده است، فروشی نیست.


سوارس روز گذشته تایید کرد که دوست دارد لیورپول را ترک کند و دلیل این تصمیم را تاثیر رسانه های انگلیسی روی زندگی شخصی اش و تصویری که آنها از او منتشر کرده اند، اعلام کرد


اما باشگاه لیورپول تاکید کرد که این بازیکن به هیچ قیمتی فروشی نیست.


یکی از سخنگویان این باشگاه در گفتگو با بخش بریتانیایی سایت گل گفت:” لوئیس سوارس فروشی نیست. نه لوئیس و نه مدیر برنامه های او در این مورد صحبتی با باشگاه نداشتند.


این باشگاه همچنان از لوئیس حمایت می کند و انتظار داریم که او به قراردادش احترام بگذارد. ما در این مقطع اظهار نظر بیشتری در این مورد نمی کنیم.”


سوارس که از سوی هواداران باشگاه لیورپول به عنوان بهترین بازیکن فصل اخیر قرمزها معرفی شد، در همه رقابت های این فصل ۳۰ گل برای لیورپول به ثمر رساند اما می خواهد لیگ برتر انگلیس را ترک کند. رئال مادرید جدی ترین مشتری این بازیکن است.



بیانیه لیورپول در مورد سوارس: او فروشی نیست

سلطان مدیر فنی دی استرادا

علی پروین با قراردادی یک ساله به تیم دی استرادای اسلواکی پیوست


به گزارش فوتی به نقل از گل-علی پروین در ویلای خودش با خشایار محسنی مدیر عامل و سهامدارباشگاه دی استرادای اسلواکی و صادق صدوقی سهامدار جدید این تیم برای ۱فصل همکاری به عنوان مدیر فنی در این باشگاه اروپایی به توافق رسید.

خشایار محسنی در صحبتی که با خبرنگارگل داشت عنوان کرد صورت جلسه قرارداد ۱ساله امضا شده است .

وی در ادامه افزود علی پروین علاوه بر مدیریت فنی جز سهامداران این باشگاه هم می شود. علی پروین که علاقه ی زیادی به نشستن روی نیمکت دارد وقتی در پرسپولیس این اتفاق برایش رخ نداد ترجیح داد این شانس را در تیمی دیگر از دست ندهد و در اولین فرصتی که به دست آمد به عنوان مدیر فنی به تیم دی استرادای اسلواکی که پیش از این پسرش هم ۱فصل را در این تیم گذرانده بود پیوست



سلطان مدیر فنی دی استرادا

واکنش شدید کریمی نسبت به اظهارات رویانیان/او ارزش فکر کردن ندارد!

علی کریمی نسبت به صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس در جمع هواداران واکنش نشان داد.


به گزارش فوتی به نقل از فارس، علی کریمی در واکنش به صحبت های مدیرعامل پرسپولیس که در جمع هواداران از او انتقاد کرده بود در کد هواداری خود نوشت:


رویانیانی که حرف هایش به ساعت نمی کشد و خودش تکذیب می کند ارزش فکر کردن ندارد.


وی افزود: باید ببینیم رویانیان جرات دارد به دایی چک های دستفروشان را بدهد!؟



واکنش شدید کریمی نسبت به اظهارات رویانیان/او ارزش فکر کردن ندارد!

ایران با گل دقایقی پایانی محرابی پیروز شد

تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران با گل دقایق پایانی حسن محرابی مقابل عراق به پیروزی رسید.


به گزارش فوتی به نقل از فارس تیم ملی نوجوانان ایران و عراق در دومین دیدار تدارکاتی خود از ساعت ۱۷ امروز به مصاف یکدیگر رفتند.


در این مسابقه تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.


تک گل ملی پوشان کشورمان را در دقیقه ۸۸ حسین محرابی به ثمر رساند.


بازیکنان عراق در این را عملکرد خوبی ارائه کردند و آنها نیز اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردند می‌توانستند به گل برسند.


در دیدار نخست ایران و عراق که روز چهارشنبه برگزار شد دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.


* قبل از شروع مسابقه تمام اعضای نیمکت ایران به سمت نیمکت عراق رفتند و با اعضای این تیم خوش و بش کردند.


* حدود ۵۰ هوادار از این مسابقه دیدن کردند.


* حدود ۱۰ تماشاگر عراقی که پرچم‌های کشور خود را در دست داشتند به حمایت از تیم خود پرداختند.


* مسئولان برگزاری مسابقه پرچم‌های ایران را میان هواداران پخش کردند.


* میرشاد ماجدی، مهدی مهدوی‌کیا و عابدینی دبیر کل هیئت فوتبال استان تهران تماشاگر ویژه این مسابقه بودند.


* برخلاف دیدار دوستانه قبلی جایگاه خبرنگاران باز بود.


* همانند مسابقه قبلی لیست بازی در اختیار هواداران قرار نگرفت.


* در بین دو نیمه میرشاد ماجدی و عابدینی دقایقی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.


* مهدی غفاری دستیار علی دوستی در اغلب دقایقی کنار خط حضور داشت.



ایران با گل دقایقی پایانی محرابی پیروز شد

ثابت می‌کنیم دهنوی متعلق به پرسپولیس است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ثابت می‌کنیم قاسم دهنوی متعلق به پرسپولیس است


به گزارش فوتی سعید شیرینی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با توجه به مدارکی که داریم ظرف ۲ روز آینده ثابت می‌کنیم که قاسم دهنوی با ما قرارداد بسته است یا با سپاهان.


وی اظهار داشت: ما با مدارکی که داریم ثابت می‌کنیم که این بازیکن متعلق به پرسپولیس است و اقدام باشگاه‌های دیگر و خبری که در خصوص دهنوی منتشر کرده‌اند کذب محض است، دهنوی پرسپولیسی است.



ثابت می‌کنیم دهنوی متعلق به پرسپولیس است

کاسورلا بهترین بازیکن فصل آرسنال

کاسورلا که تابستان گذشته از مالاگا به آرسنال پیوست، در این فصل نمایش های بسیار خوبی داشت


به گزارش فوتی به نقل از گل- براساس نظرسنجی سایت باشگاه آرسنال، هواداران این باشگاه سانتی کاسورلا، هافبک اسپانیایی شان را به عنوان بهترین بازیکن فصل ۱۳-۲۰۱۲ انتخاب کردند.


کاسورلا که تابستان گذشته از مالاگا به آرسنال پیوست، در این فصل نمایش های بسیار خوبی داشت و حتی ونگر اعلام کرده بود که او می تواند عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را به خود اختصاص بدهد.


در این رای گیری او با ۵۵٫۷ درصد آرا، با اختلاف زیاد نسبت به سایرین، از سوی هواداران آرسنال به عنوان بازیکن فصل انتخاب شد.


بعد از کاسورلا، لورن کوشیلنی، مدافع فرانسوی توپچی ها، با ۱۳٫۵ درصد آرا، در رتبه دوم قرار گرفت. او در نیم فصل دوم بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و در آخرین بازی فصل مقابل نیوکاسل، گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند؛ گلی که باعث صعود آرسنال به رقابت های فصل بعد چمپیونزلیگ شد.


تئو والکات، ملی پوش انگلیسی آرسنال، که در همه رقابت های این فصل ۲۱ گل برای تیمش به ثمر رساند، با ۱۲٫۷ درصد آرا، سوم شد.



کاسورلا بهترین بازیکن فصل آرسنال

نایب رئیس بارسا: مورینیو یک فاجعه برای چلسی خواهد بود

رئالی ها به تازگی اعلام کردند که این مربی پرتغالی در پایان فصل برنابئو را ترک خواهد کرد و آنطور که از شواهد برمی آید، او راهی استفموردبریج خواهد شد.


به گزارش فوتی به نقل از گل- کارلس ویاروبی، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، به باشگاه چلسی در مورد بازگرداندن ژوزه مورینیو هشدار داد.


رئالی ها به تازگی اعلام کردند که این مربی پرتغالی در پایان فصل برنابئو را ترک خواهد کرد و آنطور که از شواهد برمی آید، او راهی استفموردبریج خواهد شد.


اما ویلاروبی معتقد است دومین مقطع حضور مورینیو در چلسی می تواند به یک فاجعه برای آبی های لندن تبدیل شود.


او در گفتگو با نشریه تلگراف گفت:” این برای فوتبال انگلیس خوب نیست. چیزی که او از خود در فوتبال اسپانیا به جا گذاشت، مثبت نیست.


چلسی می تواند فکر کند که دوران خوبی با او داشت اما آنها اکنون با مورینیوی واقعی روبرو خواهند شد. اگر او در چلسی همانطور که در اسپانیا بود، رفتار کند، رابطه بین آنها خوب نخواهد بود.


مورینیو یک فاجعه برای چلسی خواهد بود. او با بالا رفتن سن تغییر نکرده است. من تنها در مورد او به عنوان یک رقیب صحبت نمی کنم. سه سال حضور او در اسپانیا تنها با جدال و درگیری همراه بود.


او همیشه دوست دارد با بقیه درگی شود. کدام مربی ای که دو بار چمپیونزلیگ را برده سراغ دارید که با بازیکنانش در یک هواپیمان سوار نشود؟”



نایب رئیس بارسا: مورینیو یک فاجعه برای چلسی خواهد بود

رويانيان: من اين حرف‌ها را درباره کريمي نزده‌ام

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از سایتی که نقل قول من را درباره کریمی منتشر کرده شکایت می‌کنم.


محمد رویانیان اظهار داشت: مسئولان حقوقی باشگاه را موظف کردم که فردا صبح از سایتی که از قول من علیه علی کریمی صحبت‌هایی را منتشر کرده است شکایت کنند و مطمئن باشید تا دقیقه آخر این مسئله را پیگیری می‌کنم.


به گزارش فوتی به نقل از  فارس، وی افزود: من این حرف‌ها را نزده‌ام و مطمئن باشید در محکمه این قضیه را با جدیت پیگیری می‌کنم.


رویانیان اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها نمی‌توانند خبر از پرسپولیس بگیرند و دست به این کارهای ناشایست می‌زنند.



رويانيان: من اين حرف‌ها را درباره کريمي نزده‌ام

آذرنیا سرپرست تراکتورسازی ماند

سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز فصل آینده نیز به فعالیت خود در باشگاه ادامه می‌دهد.


به گزارش فوتی به نقل از فارس،‌ حسن آذرنیا در فصل آینده نیز به عنوان سرپرست به فعالیت خود در تراکتوسازی ادامه می دهد.


حسن آذرنیا چند سالی است که به عنوان سرپرست در این تیم فعالیت می کند. او در ۲ هفته پایانی دوازدهمین دوره لیگ برتر پس از برکناری تونی اولیویرا هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفت و  با این تیم ۲ پیروزی به دست آورد.


البته بعد از انتخاب مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی او از  آذرنیا درخواست کرد تا فصل بعد نیز به فعالیت خود در همان سِمت سرپرستی ادامه دهد.



آذرنیا سرپرست تراکتورسازی ماند

زینی‌زاده: کریمی علاقه‌مند به حضور در تراکتورسازی است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: با علی کریمی مذاکره مستقیم نداشتیم اما او به حضور در تراکتورسازی ابراز تمایل کرده است.


به گزارش فوتی حمید زینی‌زاده در گفت‌وگو با  فارس در مورد وضعیت تراکتور‌سازی گفت: در حال تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جذب سایر بازیکنان مورد نیاز هستیم. با مرتضی اسدی امروز تمدید کردیم و فردا صبح در تهران مذاکره با بازیکنانی مثل مهدی کریمیان، مهدی سید‌صالحی و سایر نفرات را دنبال خواهیم کرد.


وی افزود: حامد لک، محسن دلیر و برخی نفرات دیگر را جذب کردیم و فردا مجید جلالی به تبریز می‌آید تا کارمان را از روز یکشنبه آغاز کنیم.


زینی زاده در مورد وضعیت دستیاران مجید جلالی گفت: در مورد دستیاران خود سرمربی تصمیم می گیرد. قرار است جلال چراغپور نیز فردا به تبریز بیاید و با او نیز برای حضور در تراکتورسازی مذاکره می کنیم.


مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که با جذب حامد لک آیا از بین دروازه بانان این تیم محسن فروزان،‌ عقیل اعتمادی و مهدی ثابتی کسی از جمع تراکتور‌سازان خارج خواهد شد، عنوان کرد: باید مجید جلالی در تمرینات حضور یابد در این ارتباط نظر خود را بیان کند. او لیست مازاد را اعلام خواهد کرد و به احتمال فراوان نیز یک دروازه بان در لیست مازاد حضور خواهد داشت.


زینی‌زاده در مورد مذاکره با علی کریمی خاطرنشان کرد: با علی کریمی مذاکره مستقیم نداشتیم اما نسبت به جذب ایشان ابراز تمایل کردیم. شخص ثالثی صحبت ما را به گوش ایشان رسانده است و او نیز نسبت به حضور در تیم ما ابراز تمایل کرده است.


وی در مورد شایعه حضور جواد نکونام گفت: در مورد نکونام نیز وضعیت مثل کریمی است و مذاکره مستقیم نداشتیم.


زینی زاده در مورد وضعیت احمد جمشیدیان خاطرنشان کرد: حضور جمشیدیان در تراکتور‌سازی تقریبا قطعی شده و این مسئله طی فردا نهایی می‌شود.


مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا مذاکره ای با میثم بائو و حسن اشجاری داشته اند، خاطرنشان کرد: از طرف باشگاه با این ۲ بازیکن هیچ تماسی گرفته نشده است و اصلا بحث جذب آن ها وجود نداشته است.


زینی‌زاده در پایان گفت: خواسته هواداران بستن تیمی قدرتمند است که ما در این راستا نهایت تلاشمان را می‌کنیم.



زینی‌زاده: کریمی علاقه‌مند به حضور در تراکتورسازی است

جلالی فردا به تبریز می‌رود/ تمرینات تراکتورسازی از یکشنبه آغاز می‌شود

مجید جلالی برای انجام کارهای نهایی قراردادش با تراکتورسازی فردا به تبریز سفر می‌کند.


به گزارش فوتی به نقل از  فارس، مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی معرفی شد. در همین راستا او فردا به تبریز سفر می کند تا کارهای نهایی قراردادش انجام شود.


تراکتورسازی تمرینات خود را از روز یکشنبه آغاز می کند و این کار خود را برای فصل جدید استارت می زند.



جلالی فردا به تبریز می‌رود/ تمرینات تراکتورسازی از یکشنبه آغاز می‌شود

سیموئز: به رحمتی توصیه می‌کنم سکوت کند و دست از توجیه و بهانه بردارد

مربی تیم ملی فوتبال ایران و دستیار کارلوس کی‌روش با اشاره به خبرهایی که در مورد بازگشت رحمتی به این تیم منتشر شده بود، گفت: این بازیکن حاضر نشد عذرخواهی را امضا کند. بنابراین از او می‌خواهم سکوت کند و دست از توجیه و بهانه بردارد.


به گزارش فوتی به نقل از مهر، آنتونی سیموئز آخرین در خصوص شرایط تیم ملی در اردوی امارات گفت: صحبت‌های من در این بخش در سه قسمت است که بخش اول آن گرم نبودن زیاد هوا در اینجاست که کمک زیادی به ما در تمرینات می کند و دوم اینکه همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و سوم خبر زودتر آمدن مسعود شجاعی به اردوی تیم ملی است که این بازیکن امشب به ما اضافه خواهد شد و در کل شرایط مساعد و آرامی را در این اردو داشته ایم.


وی در مورد بازی با قطر افزود: مسلما بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود چرا که این بازی برای هر دو تیم سرنوشت ساز است. بازیکنان تیم ملی باید در این بازی با تمام وجودشان مبارزه کنند و اگر در پایان بازی زندگی شان را از دست دادند من قول می دهم آنها را به زندگی برگردانم!


مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه قبلا چنین شرایطی را داشته است گفت: می خواهم بگویم که من هیچگاه اعلام بازنشستگی نکرده ام که بخواهم از تصمیمم منصرف شوم . ولی در طول سال هایی که بازی کرده ام که بیش از هشتصد بازی بوده است، بارها درون زمین مردم و پس از آن به زندگی برگشتم.


وی در خصوص حضور وینگادا گفت: حضور وی در اینجا نشان دهنده یک دوستی و همکاری طولانی مدت است که می تواند کمک شایان توجهی به تیم ملی ایران کند. ما در اینجا یک مثلث همکاری دیرینه داریم که در آن از طرز تفکر حرفه ای و تعامل عمیق و درک متقابل از یکدیگر وجود دارد.


سیموئز در ادامه در خصوص حضور رحمتی در اردوی تیم ملی که برخی از رسانه‌ها به آن اشاره کرده بودند افزود: مطالب زیر اظهار نظرهایی است که من فکر می‌کنم از روی اجبار و برای شفاف سازی باید روی آنها تاکید کنم. به عنوان یک بازیکن، مربی و مدیر حرفه ای فوتبال با بیش از ۵۰ سال سابقه در سراسر جهان تاکنون هیچ گاه در فوتبال حرفه ای با چنین موردی مواجه نشده بودم.


وی افزود: در جهان فوتبال یک بازیکن ملی پوش وظایف بیشتری دارد و او هیچگاه نمی تواند به هم تیمی هایش و همینطور وظایف ملی فوتبالش پشت کند و بخصوص نمی تواند از روی مسئولیتی که نسبت به هواداران دارد، شانه خالی کند، دقیقا همانطور که وی انجام داد.


مربی تیم ملی ادامه داد: ما به وی فرصتی دادیم تا از فدراسیون، هم تیمی هایش، کادر فنی و مهمتر از همه هواداران ایران عذرخواهی کند، جای شکی برای هیچ کس باقی نیست که وی بود که به دفعات متعدد این فرصت را نپذیرفت تا با امضای بیانیه اش، این مسئله تمام و فیصله پیدا کند.


وی در پایان گفت: هم اکنون که وی قبول عذرخواهی از فوتبال ایران را نپذیرفته است، به وی می‌گویم که سکوت کند و دست از توجیه و بهانه‌های اضافه بردارد و سایر افراد را به دلیل رفتارش، سرزنش نکند و مقصر نداند و به خاطر مسایلی که بوجود آورده در سکوت زندگی کند و حداقل به هم تیمی‌هایش که اینجا برای غرور و افتخارآفرینی برای ایران حضور دارند و آماده موفقیت و جنگ برای آن هستند، احترام بگذارد.




سیموئز: به رحمتی توصیه می‌کنم سکوت کند و دست از توجیه و بهانه بردارد

رویانیان:کریمی ام الفساد تیم است!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد شدید از علی کریمی گفت که دیگر او را به پرسپولیس راه نخواهد داد.


به گزارش فوتی به نقل از ایسنا، در حاشیه افتتاح رستوران‌های زنجیره‌ای باشگاه پرسپولیس وقتی یکی از هواداران این تیم از رویانیان خواست تا بنا به خواست هواداران علی کریمی را به پرسپولیس بازگرداند مدیرعامل سرخ‌پوشان در پاسخ گفت: به هیچ عنوان این کار را نخواهم کرد. کریمی ضربه‌های زیادی به تیم زده است. شما نگاه کنید که او با مربیان سابق پرسپولیس مثل دنیزلی و ژوزه چه کرد. او ام‌الفساد تیم است!

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه خطاب به آن هوادار مدعی شد که علی کریمی برای هر بازی در پرسپولیس ۱۰۰ میلیون تومان از این باشگاه دریافت کرده است.



رویانیان:کریمی ام الفساد تیم است!

سرمربی ملوان در انزلی : فوتبال اروپایی را در تیم ملوان بندرانزلی پیاده می کنم

سرمربی نیم فوتبال ملوان گفت: اگر فوتبال اروپایی را یک مدل بدانیم، من این مدل را در تیم ملوان پیاده می کنم.


به گزارش فوتی به نقل از تسنیم، دراگان اسکوکیچ در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در بندرانزلی گفت: از انتخاب تیم ملوان خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم و از شما نیز می خواهم در این راه به من کمک کنید.


وی افزود: فقط دو روز است که به انزلی آمده ام و شناخت کافی از فوتبال این شهر به دست نیاورده ام اما ۶ هفته تا شروع مسابقات فرصت داریم و تمام تلاشم را می کنم که از این فرصت کم بهترین استفاده را داشته باشم.


اسکوکیچ در رابطه با نحوه انتخاب بازیکنان گفت: نمی خواهم بازیکنان را به دو دسته پیر و جوان تقسیم کنم و برای من عملکرد فنی بازیکنان مهم است، اما اگر بازیکنان جوان باشند بهتر استف زیرا علاقه بیشتری به یادگیری دارند.


وی ادامه داد: فوتبالیستهای ایرانی از توان بدنی خوبی برخوردارند و من پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا با تیم النصر مقابل استقلال ایران بازی کرده بودم و مطالعاتی روی فوتبال ایران داشتم.


دراگان اسکوکیچ در رابطه با پیشینه فوتبال انزلی گفت: طبق تحقیقاتی که انجام داده ام تیم ملوان همواره به بازیکن سازی و استفاده از نیروهای جوان بومی پرداخته است، و من هم سعی می کنم با استفاده کردن از جوانان بومی در هویت باشگاه نقش داشته باشم


وی اظهار کرد: من همه مدارک حرفه ای مربیگری را دارم و امیدوارم بتوانم دانش مربیگری خود را در تیم ملوان به بهترین نحو ممکن استفاده کنم.


اسکویچ افزود: من به رسانه ها احترام می گذارم و کار خودم را می کنم؛آنها هم می توانند کار خودشان را انجام دهند.


سرمربی تیم ملوان در پایان گفت:از انتقاد منطقی و سازنده استقبال خواهم کرد و کار کردن زیر این فشار را دوست دارم.



سرمربی ملوان در انزلی : فوتبال اروپایی را در تیم ملوان بندرانزلی پیاده می کنم

شواین اشتایگر: قهرمانی در لیگا پوکال، هدیه خداحافظی هاینکس خواهد بود

هاینکس در تابستان پیش رو جای خود را به پپ گواردیولا خواهد داد و شواین اشتایگر امیدوار است که بتوانند یک خداحافظی شایسته برای سرمربی تیم شان رقم بزنند.


سایت گل- باستین شواین اشتایگر، ستاره خط میانی بایرن مونیخ، مصمم است که با پیروزی در فینال لیگا پوکال مقابل اشتوتگارت، یک خداحافظی فوق العاده را برای یوپ هاینکس رقم بزنند.


هاینکس در تابستان پیش رو جای خود را به پپ گواردیولا خواهد داد و شواین اشتایگر امیدوار است که بتوانند یک خداحافظی شایسته برای سرمربی تیم شان رقم بزنند.


او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” این آخرین دیدار ما با هدایت هاینکس است و این به ما انگیزه می دهد. ما می خواهیم یک هدیه خوب در روز خداحافظی اش به او بدهیم.


بازی در ورزشگاه المپیک برلین فوق العاده است؛ بسیار بسیار مهم. ما می دانیم که برای پیروزی چکار باید انجام بدهیم. من انگیزه بسیار زیادی داریم.


بازی در برلین همیشه فوق العاده بوده و جو این ورزشگاه واقعا چیز فوق العاده ای است. ما هر کاری بتوانیم برای رسیدن به جام می کنیم. من کاملا روی دیدار شنبه شب متمرکز هستم. ما کاملا مصمم هستیم تا در این دیدار پیروز شویم.”


بایرنی ها پیش از این، قهرمان بوندس لیگا و چمپیونزلیگ شده اند و می توانند با قهرمانی در لیگا پوکال، به اولین تیم آلمانی تبدیل شوند که به سه گانه دست پیدا می کند.



شواین اشتایگر: قهرمانی در لیگا پوکال، هدیه خداحافظی هاینکس خواهد بود

بازیکنان میلان خواهان ماندن آلگری هستند

مدیر برنامه‌‌های ماریو بالوتلی اعلام کرد که مهاجم میلان و دیگر هم‌تیمی‌های او از ابقای آلگری به عنوان سرمربی روسونری حمایت می‌‌کنند.


به گزارش فوتی به نقل از تسنیم، مینو رایولا مدیربرنامه‌های ماریو بالوتلی و برخی دیگر از ستاره‌های بزرگ فعلی و پیشین فوتبال ایتالیا از جمله زلاتان ابراهیموویچ، از حمایت بازیکنان میلان از سرمربی این تیم خبر داد. قرار بود روز گذشته تصمیم نهایی در خصوص ماندن یا نماندن آلگری در جلسه‌ای با حضور روسای باشگاه میلان اتخاذ و اعلام شود اما این جلسه که سیلویو برلوسکونی رئیس باشگاه در آن حضور پیدا نکرد بی‌نتیجه ماند.


گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از عدم حضور برلوسکونی در این جلسه به عنوان نشانه‌ای از نارضایتی او نسبت به ماندن آلگری در سن‌سیرو یاد کردند، هرچند که رایولا مدعی است بازیکنان میلان خواهان ماندن سرمربی خود هستند.


وی اظهار داشت: ماریو و بسیاری از بازیکنان دیگر میلان رابطه خوبی با آلگری برقرار کرده است و به او ایمان دارد اما هیچ کاری از دست او برنمی‌آید چون ماندن یا نماندن الگری بر عهده آنهایی است که کنترل باشگاه را در اختیار خود دارند.

رایولا در خاتمه در خصوص اخباری که در خصوص جدایی دیگر بازیکن او از جمله روبینیو از میلان منتشر شده نیز تصریح کرد: روبینیو در میلان می‌ماند.


بالوتلی از زمان پیوستن به میلان در بازار نقل و انتقالات ژانویه پیشرفت محسوسی را زیر نظر آلگری تجربه کرده است و بهترین گلزن تیمش بوده است.



بازیکنان میلان خواهان ماندن آلگری هستند

ویکروم، بدرلو و بختیاری‌زاده دوباره شاگرد ویسی شدند

تیم فوتبال استقلال خوزستان برای فصل آینده با چند بازیکن توافق کرد.


به گزارش فوتی به نقل از تسنیم، تیم استقلال خوزستان که به تازگی به لیگ برتر فوتبال صعود کرده ، با چند بازیکن برای فصل آینده به توافق کامل رسید تا این بازیکنان فصل آینده زیرنظر عبدالله ویسی بازی کنند.


دیوید ویکروم، مهدی بدرلو، آشیل، سهراب بختیاری زاده، وحید شیخ ویسی و سعید غزلکی بازیکنانی هستند که به صورت قطعی به استقلال خوزستان پیوستند. این باشگاه همچنین در حال مذاکره با فابیو کاروالیو برزیلی است.


مدیربرنامه‌های ویکروم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضور این بازیکن در تیم استقلال خوزستان گفت: ویکروم از سه تیم برای فصل آینده پیشنهاد داشت اما به خاطر ویسی با یک سوم مبلغ پیشنهادی تیم‌های دیگر به استقلال خوزستان پیوست.


وی ادامه داد: ویکروم در ابتدای کار ۲۵ درصد از مبلغ قراردادش را هم دریافت کرده و ۱۰ روز دیگر برای حضور در تمرینات اسقلال خوزستان به ایران می آید.



ویکروم، بدرلو و بختیاری‌زاده دوباره شاگرد ویسی شدند

گزارش تصویری: مراسم رونمایی از لباس جدید رئال مادرید

روز پنجشنبه لباس های فصل بعد رئال مادرید در حضور مقامات شرکت هواپیمایی امیریتس معرفی شد


به گزارش فوتی به نقل از گل- روز پنجشنبه ، لباس هایی که بازیکنان رئال مادرید در فصل آتی رقابت های لالیگا برتن خواهند کرد معرفی شد. این مراسم با حضور فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی ومقامات شرکت هواپیمایی امیریتس، اسپانسر جدید باشگاه رئال مادرید برگزار شد و بازیکنان رئال هم دراین مراسم حضور داشتند



foton


foton


foton


foton


foton


foton


 fotonfoton


foton


foton


foton


foton


foton


foton


 foton


foton


foton


foton


foton



گزارش تصویری: مراسم رونمایی از لباس جدید رئال مادرید

اسدی با تراکتورسازی تمدید کرد

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قراردادش را تمدید کرد.


به گزارش فوتی به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، مرتضی اسدی مدافع و کاپیتان تیم تراکتورسازی، صبح امروز با حضور در باشگاه قرارداد خود را برای فصل جدید تمدید کرد.


اسدی پس از صحبت با زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه برای فصل جدید به توافق رسید و با امضای قرارداد امسال، برای چهارمین سال متوالی سرخ پوش باقی ماند.



اسدی با تراکتورسازی تمدید کرد

فنايي: نصيرزاده حد و اندازه خودش را بداند

عضو مستعفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: نصیرزاده نمی‌تواند برای کمیته داوران تعیین تکلیف کند.


محمد فنایی با اشاره به صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه حضور فریدون اصفهانیان در راس کمیته فنی غیرقانونی است، گفت: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال بر اساس قوانین فریدون اصفهانیان را به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فوتبال انتخاب کردند و اعضای هیئت رئیسه‌ هم او را به عنوان رئیس کمیته داوران گماردند و این اظهارات نصیرزاده به نوعی توهین به هیئت رئیسه و اعضای مجمع فدراسیون است.


به نقل از فارس، وی ادامه داد: نصیرزاده بی جهت وارد این مباحث می‌شود او مگر چه پستی دارد که اینگونه درباره رئیس کمیته داوران اظهار نظر می‌کند. او باید حریم و اندازه خود را بداند.


این کارشناس داوری کشورمان اضافه کرد: اعضای هیئت رئیسه آقای اصفهانیان را به عنوان رئیس کمیته داوران انتخاب کرده است اما آقای نصیرزاده بر اساس چه استنادی می‌گوید حضور آقای اصفهانیان در کمیته داوران غیرقانونی است. او چگونه حکم هیئت رئیسه را ملغی می‌کند فدراسیون باید جواب نصیرزاده را بدهد نه من.



فنايي: نصيرزاده حد و اندازه خودش را بداند

موافقت با حضور شجاعي در اردوي تيم ملي

باشگاه اوساسونا موافقت خود را با پیوستن مسعود شجاعی به تیم ملی ایران اعلام کرد و به این ترتیب او در بازی تیمش مقابل رئال مادرید حضور نخواهد داشت.


رئال مادرید در هفته پایانی لیگ اسپانیا یکشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اوساسونا است. اوساسونا در بازی یکشنبه برابر رئال مادرید ۸ بازیکن خود از جمله مسعود شجاعی را در اختیار نخواهد داشت. محرومان و مصدومان زیاد اوساسونا باعث شده است تا تیم پاپلونایی از چند بازیکن امید خود در بازی با رئال مادرید استفاده کند. آخرین غایب اوساسونا برای بازی با رئال مادرید مسعود شجاعی است که به دلیل حضور با تیم ملی ایران برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اوساسونا را در بازی با رئال مادرید همراهی نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا،باشگاه اوساسونا نیز موافقت خود را برای خروج مسعود شجاعی برای بازی ایران و قطر اعلام کرد تا در بازی تشریفاتی اوساسونا برابر رئال مادرید در روز یکشنبه بازی نکند. تیم‌های رئال مادرید و اوساسونا در حالی در هفته پایانی رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند که بازی برای هر دو تیم تشریفاتی است چرا که نایب قهرمانی رئال قطعی شده و اوساسونا نیز خطر سقوط را احساس نمی‌کند.


پس از این بازی تعطیلات فوتبال در اسپانیا آغاز خواهد شد و تیم‌ها به تعطیلی خواهند رفت.


قطر و ایران ۱۴ خرداد در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در دوحه به مصاف هم می‌روند.



موافقت با حضور شجاعي در اردوي تيم ملي

خوروش: ديگر جوابي براي رويانيان نداريم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس درباره باشگاهش گفت: هیچ جوابی برای ایشان نداریم!


رسول خوروش در واکنش به صحبت‌های محمد رویانیان که به نظر می‌رسد علیه باشگاه سپاهان مطرح شده گفت: ایشان هرچه می‌خواهند بگویند ولی ما هیچ جوابی برایش نداریم!


به گزارش فوتی به نقل از ایسنا، رویانیان در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس از یک “باشگاه صنعتی” سخن گفته که پیشنهادات مالی کلانی به بازیکنان پرسپولیس داده است. مدیرعامل پرسپولیس از وزیر ورزش خواسته که این مسئله را از طریق وزارت صنایع پیگیری کند.



خوروش: ديگر جوابي براي رويانيان نداريم

یک رییس فدراسیون به جای یک مدیرعامل

این خبر حدود دو ماه است در وزارت ورزش دهان به دهان می گردد؛ جانشینی رئیس فدراسیون ت به جای فتح الله زاده


به گزارش فوتی به نقل از گل – خبرگزارس برنا ، نزدیک به دولت نهم ، از جابه جایی قریب الوقوع در یک باشگاه لیگ برتری ( احتمالا استقلال ) خبر داد .

به گزارش گل  ، برنا نوشته : با توجه به اتفاقات رخ داده و جدایی قریب الوقوع مدیرعامل باشگاه مطرح پایتخت، وزیر ورزش تصمیم دارد تغییراتی در مدیریت و هیات مدیره باشگاه ایجاد کند . عدم رعایت انضباط مالی در اداره باشگاه از جمله مهمترین دلایلی است که نزدیکان وزارت ورزش به آن اشاره دارند .

شنیده ها حاکی است محمد عباسی تصمیم دارد رییس یکی از فدراسیونهای ورزشی را که در حوزه اقتصادی، مالی از تجربه و کارنامه خوبی برخوردار است بعنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب نماید. البته در این میان از دو گزینه دیگر برای تصدی مدیریت عامل این باشگاه نام برده می شود که با توجه به نظر مثبت دکتر عباسی به آن گزینه ، رییس فعلی یکی از فدراسیونها از شانس بیشتری برخوردار است .

عباسی قرار است ظرف روزهای آینده با مذاکره با گزینه های موردنظر در این باره تصمیم گیری کند. اکنون وزیر ورزش برای شرکت در اجلاس مبارزه با فساد و دوپینگ با حضور سران ورزش کشورهای جهان در آلمان به سر می برد و امشب به تهران باز می گردد.

فتح الله زاده چهارشنبه شب در مصاحبه با گل گفته بود امید زیادی ندارد در جلسه بعدی هیئت مدیره استقلال که این هفته برگزار بشود گشایشی صورت بگیرد بنابراین احتمال جدایی اش بسیار است.تاکید خبر برنا به بی انضباطی مالی همان کلیدواژه مدنظر وزارت ورزش است.



یک رییس فدراسیون به جای یک مدیرعامل

میکائیلی، اولین خرید رسمی ملوان

مسعود میکائیلی متولد شهر رشت است و به جز پیکان سابقه بازی در تیمهای پاس همدان و پگاه گیلان را در پرونده بازیگری خود دارد و هم اکنون به تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پیوسته است.


به گزارش فوتی به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسعود میکائیلی، بازیکن این فصل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی فصل گذشته ۲۵ بازی به عنوان یار ثابت و یک بازی به عنوان یار ذخیره برای پیکان در لیگ برتر به میدان رفت و تنها یک کارت زرد دریافت کرد .


همچنین صادق درودگر از مذاکره باشگاه ملوان با ایمان مبعلی هافبک ۳۰ ساله فصل گذشته پیکان خبر داد و اعلام کرد این بازیکن روز شنبه برای انجام مذاکرات نهایی و عقد قرارداد به شهر انزلی می آید.



میکائیلی، اولین خرید رسمی ملوان

وینگادا: نه روی نیمکت تیم‌ملی می‌نشینم، نه به ایران می‌آیم

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که در دیدار با قطر روی نیمکت تیم ملی حضور نخواهد داشت.


به گزارش فوتی به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نلو وینگادا درباره آشنایی اش با کی‌روش گفت: ما از سی و پنج سال پیش یکدیگر را می شناسیم و از زمان دانشگاه با هم کار می کردیم. به مدت ۱۰ سال در تیم ملی پرتغال باهم بودیم و در حال حاضر دوست نیستیم و مانند برادر هم هستیم.


وی در خصوص دلیل حضورش در کادر فنی ایران گفت: برای کاری که داشتم برنامه ای برای حضور در دبی داشتم و به کی‌روش گفتم که می خواهم کمپ شما را از نزدیک ببینم. بعد از صحبت کردن با کی‌روش، وی از برگزاری اردوی تیم ملی در امارات خبر داد و قرار گذاشتیم تا من هم در این زمان به اینجا بیایم تا روزهای خوش گذشته و حضور در جام جهانی را در کنار وی تکرار کنیم و علاوه بر تکرار آن روزهای خوب، روزهای خوش دیگری را نیز رقم بزنیم و با گرفتن یک نتیجه خوب آن روزها را تکرار کنیم.


وینگادا در ارتباط با حضورش در قطر پیش از اردوی تیم ملی گفت: من به قطر نرفتم و در چین بودم و این خبر صحت ندارد. پیش از این که به اینجا بیایم در لیسبون بودم و از طریق دبی به پکن رفتم و از پکن مستقیم به دبی آمدم.


مربی تیم ملی در خصوص دیدار با قطر گفت: من در کشورهای عربی زیاد کار کرده ام و همینطور در ایران هم برای مربیگری حضور داشته ام و ذهنیت خوبی نسبت به آنها دارم. تا اینجا که من قطر را می شناسم ایران بهتر از قطر است، البته تا زمان دیدار نمی توان پیش داوری کرد، اما در شرایط عادی ایران تیم بهتر و قوی تری از قطر بوده و هست.


وی در ادامه از احتمال حضورش در نیمکت تیم ملی گفت: نه، من با کادر فنی تیم ملی دوست هستم و برای حمایت از آنها در اینجا حضور دارم و تا آنجا که بتوانم به ایشان در این شرایط کمک خواهم کرد. مهم ترین چیز این است که پیش از بازی و بین دو نیمه باید همه موارد را در اختیار تیم ملی و بازیکنان آن قرار داد و زمانی که مسابقه آغاز می شود، این بازیکنان هستند که باید کار خودشان را درست انجام دهند.


وینگادا در ادامه در مورد حضور ایران در جام جهانی گفت: من فکر می کنم شرایط آسان نیست چرا که کره جنوبی تیم خوبی است و من در کره هم کار کرده ام و این تیم را خوب می شناسم و بازیکنان و امکانات بسیار خوبی دارند. به نظر من کره جنوبی شماره یک خواهد بود و در قدم اول ایران نباید دیدار مقابل قطر را ببازد و اگر مساوی هم کنیم بازهم آینده برایمان باز است و می‌توانیم به عنوان تیم سوم به پلی آف برویم و اگر بازی را ببریم، باید روی دیدار مقابل لبنان متمرکز شویم و در آن صورت راهمان هموارتر خواهد شد.


این مربی در پایان در خصوص حضورش در تهران گفت: نه، بعد از دیدار با قطر برای تمدید و بازآموزی دوره مربیگری ام در یک سمینار به لیسبون خواهم رفت و از طریق اینترنت و اگر در منزل باشم از طریق تلویزیون این دیدار را تماشا خواهم کرد. امیدوارم ایران و کره جنوبی را در جام جهانی ببینم چرا که در هر دو کشور کار کرده ام و علاوه بر فوتبال، مردم و کشور دوست داشتنی دارند.



وینگادا: نه روی نیمکت تیم‌ملی می‌نشینم، نه به ایران می‌آیم

دایی: به خاطر تیم ملی مجبوریم صبر کنیم/ به حقیقی نیاز داریم

سرمربی پرسپولیس با اعلام این موضوع که به رضا حقیقی احتیاج دارد، تاکید کرد: باید خط هافبک پرسپولیس را تقویت کنیم.


به گزارش فوتی به نقل ازتسنیم، علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس درباره چگونگی انجام تمرینات پرسپولیس و اینکه چه زمانی تیم تکمیل خواهد شد، گفت: تعدادی از بازیکنان در خدمت تیم ملی هستند و هر موقع کارشان با تیم ملی تمام شود به ما اضافه می‌شوند. یکسری از بچه‌ها هم در اردوی اول تیم ملی حضور داشتند که فعلا به آنها استراحت داده‌ایم ولی باید تیم کامل شود.


وی ادامه داد: سعی می‌کنیم با این نفرات و آنهایی‌که با تیم قرارداد بسته‌اند به اردوی اردبیل برویم. مجبوریم به خاطر تیم ملی صبر کنیم.


دایی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص برنامه اردوی پرسپولیس در اردبیل عنوان کرد: مطمئنا در اردوی اردبیل چند بازی دوستانه برگزار می‌کنیم و به نوعی کار ما از آنجا شروع خواهد شد. سعی‌ می‌کنیم بازی‌های دوستانه با تیم‌های سبک‌تر باشد که بتوانیم در شرایط بدنسازی تیم را تقویت کنیم.


سرمربی پرسپولیس درباره اینکه قصد دارد در چه پست‌هایی برای فصل آینده یارگیری کند، اظهار داشت: قطعا تیم نقاط ضعفی داشته و با یارگیری‌هایی که انجام خواهیم داد آن را پوشش می‌دهیم اما باید خط هافبک پرسپولیس را تقویت کنیم. برای این مورد با چند بازیکن صحبت کرده‌ایم و باشگاه در حال مذاکره با آنهاست.


دایی با اعلام این موضوع که برای فصل آینده به رضا حقیقی احتیاج دارد،‌ تصریح کرد: حقیقی در مورد حضورش در اوکراین تا به حال با من صحبتی نکرده اما ما به تمام بازیکنانمان احتیاج داریم. حقیقی جزو بازیکنانی است که می‌تواند خیلی به ما کمک کند.


وی در پاسخ به سوال دیگر، مبنی بر اینکه آیا قرار است میاچ به کادر فنی پرسپولیس اضافه شود،‌گفت: متاسفانه آقای میاچ مشکل قلبی دارد و نمی‌تواند به ما اضافه شود. باید با ایشان به طور مستقیم صحبت کنم. اگر میاچ بتواند به ما اضافه شود بسیار مثمرثمر خواهد بود. او از همکاران من است که خیلی راحت با او کار می‌کنم.



دایی: به خاطر تیم ملی مجبوریم صبر کنیم/ به حقیقی نیاز داریم

قنبرزاده: برخی بازیکنان ما دو برابر قیمت‌شان پیشنهاد داده‌اند

مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید که برخی بازیکنانی که در فصل گذشته در این تیم حضور داشته‌اند، دو برابر قیمت فعلی‌شان برای تمدید قرارداد به باشگاه پیشنهاد داده‌اند.


به گزارش فوتی منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جذب بازیکنان جدید و لیست خروجی این تیم در فصل آینده اظهار داشت: هنوز بازیکن جدیدی جذب نکرده‌ایم و در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر هستیم. در مورد بازیکنان خروجی تصمیمی نگرفته‌ایم اما تعدای از آنها مبلغ بالایی به باشگاه پیشنهاد داده‌اند که پرداخت این پول در توان باشگاه نیست.


وی افزود: تعداد زیادی از بازیکنان ما قراردادشان به پایان رسیده و مبلغی پیشنهادی‌شان ۲ برابر بالاتر از قیمت فعلی آنها است که با توجه به این شرایط امکان تمدید قرارداد با آنها وجود ندارد.


مدیرعامل نفت‌تهران در خصوص جذب علی کریمی عنوان کرد:  حضور علی کریمی در هر باشگاهی، «برند» است و هر تیمی وی را جذب کند باعث افتخار آن باشگاه خواهد بود. باشگاه نفت برای جذب کریمی ابراز تمایل کرده و در این زمینه یحیی گل‌محمدی شخصا با این بازیکن صحبت کرده است.


قنبرزاده اضافه کرد: صحبت‌هایی با کریمی شده و منتظر پاسخ وی هستیم. با توجه به ارتباط خوبی که بین گل‌محمدی و کریمی وجود دارد همه نوع مذاکره با کریمی را به گل‌محمدی سپرده‌ایم.


وی درباره انتقال یعقوب کریمی به سپاهان گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با باشگاه سپاهان انجام دادیم و چون کریمی تمایل به رفتن به این تیم را داشت با انتقال او به سپاهان موافقت کردیم.


مدیرعامل نفت‌تهران از اعلام رقم رضایتنامه این بازیکن خودداری کرد و گفت: تمایل نداریم رقم رضایتنامه این بازیکن را اعلام کنیم. یک طرف این قرارداد باشگاه نفت، یک طرف باشگاه سپاهان و طرف دیگر یعقوب کریمی بود. اگر باشگاه سپاهان تمایل داشته باشد، رقم انتقال این بازیکن را اعلام خواهیم کرد.


قنبرزاده با بیان اینکه روز گذشته مبلغ رضایتنامه این بازیکن از سوی باشگاه سپاهان پرداخت شد، ادامه داد: اگر باشگاه سپاهان به من اجازه دهد توافق‌نامه دو باشگاه نفت و سپاهان بر سر انتقال یعقوب کریمی را اعلام خواهیم کرد.


وی در پاسخ به این سوال که چرا یعقوب کریمی به پرسپولیس نرفت، گفت: پرسپولیس شفاهی پیشنهاد جذب کریمی را داده بود. به باشگاه پرسپولیس نامه نوشتیم که کریمی را در قبال معاوضه با ۲ بازیکن پرسپولیس انتقال می‎دهیم ولی آنها اصلا پای کار نیامدند و هیچ جوابی به ما ندادند.


مدیرعامل نفت‌تهران خاطرنشان کرد: کریمی وقتی متوجه شد پرسپولیس جواب نامه ما را نداده اعلام کرد دیگر با این باشگاه مذاکره نکنید چون معتقد بود اگر پرسپولیس وی را می‌خواست باید جواب نامه باشگاه را می‌داد. کریمی شخصا نیز علاقه داشت با توجه به اینکه سپاهان در آسیا حضور دارد به این تیم برود، به همین دلیل سپاهان را با وجود پیشنهاد از یک تیم هلندی انتخاب کرد.


قنبرزاده اضافه کرد: از باشگاه پرسپولیس ۲ بازیکن معمولی‌شان را می‌خواستیم. این ۲ بازیکن اگر به نفت می‌آمدند ستاره می‌شدند و بعید می‌دانم با حضور ستاره‌ها در پرسپولیس در این تیم ستاره شوند. با سعید شیرینی ۲۰ روز پیش صحبت کردیم ولی جوابی به ما ندادند. شاید نظر علی دایی باعث ادامه نیافتن مذاکره پرسپولیس برای جذب کریمی شد.



قنبرزاده: برخی بازیکنان ما دو برابر قیمت‌شان پیشنهاد داده‌اند

پیشنهاد 25میلیون یورویی پی.اس.جی برای خرید دی ماریا

سران پاری سن ژرمن و موناکو برای جذب ستاره آرژآنتینی رئال دست به کار شدند


به گزارش فوتی به نقل ازگل- این روزها پروسه جدایی آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی رئال مادرید از رختکن سانتیاگو برنابئو آغاز شده است. حالا او می توانددومین خروجی قطعی رئال بعد از پیوستن ریکاردو کاروالیو به موناکو لقب بگیرد.


این طور به نظر می رسد که مقصد او هم ممکن است لیگ فرانسه باشد. طبق گزارش منتشره در روزنامه پرتغالی آبولا و بازتاب این خبر درروزنامه مارکا، منابع نزدیک به ژرژ مندس، مدیربرنامه های دی ماریا اعلام کرده اند که سران پاری سن ژرمن پیشنهادی ۲۵ میلیون یورویی را برای خریداری آنخل دی ماریا به باشگاه مادریدی ارائه کرده است.


به احتمال قریب به یقین توافق برسراین انتقال به زودی حاصل می شود و دی ماریا ممکن است تا روزهای آتی به جمع شاگردان کارلو آنچلوتی اضافه شود.


البته پاری سن ژرمن تنها تیمی نیست که به دنبال جذب دی ماریاست وتیم های منچستریونایتدو منچسترسیتی هم برای خریداری این ستاره آرژانتینی ابراز تمایل کرده اند.


شنیده می شود که رئالی ها هم احتمالا با فروش دی ماریا موافقت خواهندکرد تا باوجه حاصل از فروش او به تقویت تیمشان بپردازند.پیشنهاد۲۵میلیون یورویی پاری سن ژرمن هم به نظر آنها کافی است.


سران پاری سن ژرمن می دانند که بابهره گیری از رابطه خوب دی ماریا با پاستوره و لاوتزی،هموطنان آرژآنتینی اش کار ساده ای درمتقاعدکردن او دارند.آنچه قطعی است، این است که آینده دی ماریا خارج از برنابئو است و پاری سن ژرمن مقصد ایده الی برای اوست.


موناکو وارد می شود


لازم به ذکراست که علاوه بر پاری سن ژرمن،یک تیم فرانسوی دیگر هم وارد کورس خریداری دی ماریا شده که سران این باشگاه هم مثل پی.اس.جی، پول هنگفتی دارندومی توانند کار را برای شیخ الخلیفی سخت کنند.


سران موناکو با ثروتی هنگفت وارد گودبازار تابستانی شده اند ودرنظر دارند تا علاوه برجلوگیری از انتقال دی ماریا به پاری سن ژرمن،فابیو کوئنترائو را نیز از چنگ چلسی خارج کرده وهردوی این ستاره ها را به تیم خودشان بیاورند.


این درحالی است که پیش از پیشنهاد پی.اس.جی برای خریداری دی ماریا، رئالی ها او را با مبلغی درحدود ۱۵میلیون پوندبه یونایتد پیشنهاد داده بودند. اما حالا باید منتظر ماند و دید که در دوئل تمام فرانسوی برای جذب دی ماریا، چه تیمی برنده می شود؟



پیشنهاد 25میلیون یورویی پی.اس.جی برای خرید دی ماریا

گزارش تمرین امروز پرسپولیس بنگر با پرسپولیس تمرین کرد، فرانکی هم آمد!

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که محسن بنگر در این تمرین حضور داشت.


به گزارش فوتی به نقل از تسنیم، تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۱ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.


*‌ محسن بنگر بعد از اینکه روز گذشته با لباس شخصی در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرد امروز با سرخپوشان به تمرین پرداخت و به نوعی حضورش در پرسپولیس در فصل آینده را اعلام کرد. بنگر قبل از حضور علی دایی در تمرین دقایقی با سعید شیرینی به گفت‌وگو پرداخت.


* همزمان با شروع تمرین علی دایی به همراه دخترش به درفشی‌فر آمد و با حضور او تمرینات شروع شد. دایی ۱۰ دقیقه بعد از شروع تمرین به زمین رفت.


*در تمرین امروز پرسپولیس ۱۱ بازیکن حضور داشتند که به دویدن، انجام حرکات هوازی و سپک‌تاکرا پرداختند. در بخش سپک‌تاکرا بازیکنان و کادرفنی در دو زمین به بازی پرداختند. دریک زمین تیم کادر فنی و بازیکنان با تجربه و در زمین دیگر بازیکنان جوان به همراه جواد منافی و محمد مولایی سپک تاکرا بازی کردند.


*‌حدود ۲۰ هوادار از تمرین امروز پرسپولیس دیدن کردند. آنها به تشویق اعضای کادرفنی پرداختند و جالب اینجا بود که بدنساز پرسپولیس را با نام «مولایی فرانکی» تشویق کردند. این در حالی است که فصل پیش فرهاد چیذری این لقب را داشت.


*‌بهزاد غلامپور و کریم باقری پا به پای بازیکنان به تمرین بدنسازی پرداختند. غلامپور در اواسط تمرین ترجیح داد به جمع کادر فنی بپیوندد اما کریم باقری با‌ آمادگی بدنی بالا تمرینات بدنسازی را انجام داد.


* علی دایی خودروی خود را در محلی که فصل گذشته کریمی ماشینش را در آنجا قرار می‌داد، پارک کرد.



گزارش تمرین امروز پرسپولیس بنگر با پرسپولیس تمرین کرد، فرانکی هم آمد!

اتهام جدید بالوتلی، فروختن مواد در سال 2010

نام مهاجم ایتالیایی میلان در دادگاه جنایی ایتالیا به نوعی تخریب شد اما هیچ گونه مدرکی در این باره وجود ندارد.


به گزارش فوتی به نقل از ac-milan.ir-اتهام ماریو بالوتلی مهاجم حال حاضر میلان به سه سال پیش بازمی گردد زمانی که او به شهر ناپل رفته بود و در یک محله بدنام این شهر توسط کسانی که با مافیا در ارتباط بودند دیده شده بود. هر چند که خود بالوتلی در آن زمان اعلام کرده بود که او از این موضوع که آنجا یک منطقه بدنام و منتصب به جنایتکاران است بی خبر بوده.


یک خبرچین مواد مخدر ایتالیایی در روز پنجشنبه اعلام کرد که ماریو بالوتلی در سال ۲۰۱۰ به عنوان شوخی با فروش مواد مخدر سر و کار داشته.


در دادگاهی که در ایتالیا برگزار شد،آرماندو د روسا به دادستان گفت که بالوتلی قصد فروش مواد مخدر داشته و خریدار از هویت فوتبالیست بودن او بی خبر بود ” ما از خریدار خواستیم که ثابت کند فروشنده بالوتلی بوده اما او هیچ مدرکی ندارد”


بالوتلی در توئیتر خود چنین نوشت:«” آنها می گفتند که من با روسپی ها درارتباطم ،حتما دفعه بعد می گویند که من آنها را به ……” متاسفم اما از من برای بالابردن آمار خواننده های خود استفاده نکنید



اتهام جدید بالوتلی، فروختن مواد در سال 2010

پنجعلی : من سرپرست پرسپولیس هستم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است طبق توافقات قبلی و صحبت‌های اعضای هیات مدیره و کمیته پیشکسوتان، سرپرست سرخپوشان برای فصل آینده است. او می‌گوید بعد از آنکه حکمش را از محمد رویانیان گرفت با علی دایی در مورد بازگرداندن علی کریمی صحبت می‌کند.


به گزارش فوتی محمد پنجعلی در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیتش برای سرپرستی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قرار است روز شنبه یا یکشنبه جلسه دیگری با محمد رویانیان داشته باشم. طبق صحبت‌هایی که شده من سرپرست پرسپولیس برای فصل آینده خواهم بود.


وی در مورد تکلیف سعید شیرینی خاطرنشان کرد: شیرینی در حال حاضر برای پرسپولیس زحمت می‌کشد و درست نیست در این شرایط که تیم‌ها در فصل نقل و انتقال بازیکنان هستند به این مسئله ورود کرد چون تیم ضربه می‌خورد. به هر حال نظر پیشکسوتان و اعضای هیات مدیره این بود که من به پرسپولیس کمک کنم و سرپرست باشم.


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه با سعید شیرینی مشکلی ندارد، تصریح کرد: اصلا این مسئله موضوع مهمی نیست که آدم بخواهد برای آن با فرد دیگری مشکل پیدا کند. من با هیچ کس مشکلی ندارم و موفقیت پرسپولیس برایم بیشتر ارزش دارد.


پنجعلی در خصوص اینکه آیا برای بازگرداندن علی کریمی به پرسپولیس با علی دایی صحبتی داشته است یا خیر، گفت: باید اول تکلیف خودم مشخص شود و بدانم که مسئولیت و شرح وظایفم در چه حدی است. ما دوست داریم به پرسپولیس کمک کنیم تا این تیم به حاشیه نرود.


وی در پایان با بیان اینکه هر کاری برای پرسپولیس صلاح باشد انجام می‌دهم، گفت: در صورتی که حکم سرپرستی‌ام را بگیرم، با دایی برای بازگرداندن علی کریمی صحبت می‌کنم تا بهترین تصمیم را در این خصوص بگیریم. این رابطه باید بین سرمربی و سرپرست برقرار باشد تا برای خیلی از مسائل به صورت گروهی تصمیم گرفته شود.




پنجعلی : من سرپرست پرسپولیس هستم

موتو: می خواهم آن نوزاد چینی را به فرزندی قبول کنم

بعد از اتفاق دردناکی که برای یک کودک چینی افتاد، ستاره رومانیایی حاضر است تا او را به فرزندی بپذیرد


سایت گل- آدرین موتو، بازیکن سابق تیم های اینتر و چلسی ابراز آمادگی کرده تا یک نوزاد چینی که اخیرا به خاطر اتفاق تراژدیکی که برایش رخ داده، مبدل به تیتر یک رسانه های خبری شده را به فرزندی قبول کند.


اخیرا یک مادر چینی به خاطر آنکه شرایط نگهداری از فرزندش را نمی دید، او را در چاه توالت انداخت و البته بعد از آنکه از کرده اش پشیمان شد، به صاحبخانه خبر داده و درنهایت با کمک نیروهای امداد، این نوزاد، سالم و سلامت از لوله فاضلاب بیرون کشیده شد.


حالا و بعد از انتشار تصاویری از این نوزاد چینی، آدرین موتو، ستاره رومانیایی دنیای فوتبال ابراز آمادگی کرده تا این کودک را به فرزندخواندگی بپذیرد.او بعد از دیدن این تصاویر از طریق تلویزیونی با کنسوئلو ماتو، همسرش تماس گرفت و او را متقاعد کرد تا این نوزاد را به فرزندی قبول کنند. موتو در گفتگو با  یکی از شبکه های تلویزیونی رومانی دراین باره گفت:« من آنقدر تحت تاثیرقرار گرفتم که با خودم گفتم که باید به این بچه کمک  کنیم. می خواهم او را به فرزندخواندگی پذیرفته و هرکاری برایش انجام دهم.»


او که به شدت تحت تاثیر این اتفاق تراژدیک قرار گرفته بود درادامه به این نکته اشاره کرد که سالم ماندن این نوزاد یک معجزه است:« من گفتم که می خواهم به او کمک کنم. از نظر من، بچه ها همه چیزند.»


موتو از دو ازدواجی که داشته، صاحب ۳ فرزند است و برروی بدنش نام سه فرزندش را خالکوبی کرده. او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های بزرگی مثل چلسی و اینتر و پارما و یووونتوس را درکارنامه ورزشی اش می بیند، در حال حاضر در تیم آژاکسیوی لیگ فرانسه بازی می کند.



موتو: می خواهم آن نوزاد چینی را به فرزندی قبول کنم

سرمربی پاس همدان: با شکست ذوب‌اهن فینالیست می‌شویم

۱۶ و ۲۱ خرداد با ذوب آهن بازی خواهیم کرد و مطمئن باشید با انگیزه بالا در رفت و برگشت ذوب آهن را شکست می دهیم و دل هواداران را که در طول بازی‌ها یار و یاور تیم ما بودند شاد می کنیم.



سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در بازی رفت و برگشت مس سرچشمه را به خوبی آنالیز کرده بودیم.


به گزارش فوتی مجتبی خورشیدی در گفتگو با ایلنا ضمن اعلام این این مطلب گفت: برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم.نیمه اول هدف ما این بود که مساوی از زمین بیرون برویم و گل نخوریم که این طور هم شد. در نیمه دوم هم بازی را در دست داشتیم که با اشتباه فردی بازیکنان خود گل خوردیم اما در دقایق پایانی توانستیم گل خورده را جبران کنیم و با تغییر سیستم و قرار دادن ۳ فروارد به پلی آف صعود کردیم.


وی در خصوص زمان دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: ۱۶ و ۲۱ خرداد با ذوب آهن بازی خواهیم کرد و مطمئن باشید با انگیزه بالا در رفت و برگشت ذوب آهن را شکست می دهیم و دل هواداران را که در طول بازیها یار و یاور تیم ما بودند شاد می کنیم.


مجتبی خورشیدی سرمربی پاس همدان در خصوص اینکه آیا فکر میکردید که مس سرچشمه را با سرمربیگری داوود مهابادی که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد را شکست دهید گفت: بزرگترین دغدغه ما این بود که تمرین نداشتیم و مس سرچشمه به خوبی تمرین کرده بود اما با ریکاوری مناسب توانستیم پیروز میدان باشیم.


خورشیدی در پایان اضافه کرد: مقابل ذوب آهن با کسب یک پیروزی خوب به لیگ برتر صعود خواهیم کرد. البته در مقابل این تیم با بازی و شکل متفاوتی ظاهر خواهیم شد چون که بازی با آنها شرایط خاص خود را دارد.


به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پاس همدان برای صعود به لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشورمان عصر دیروز توانست با تساوی یک بر یک مقابل مس سرچشمه به دیدار پلی‌آف صعود کند و برای شرکت در لیگ برتر باید روزهای ۱۶ و ۲۱ خرداد ماه مقابل ذوب آهن اصفهان قرار گیرد.




سرمربی پاس همدان: با شکست ذوب‌اهن فینالیست می‌شویم

مایلی‌کهن به درد صبا می‌خورد/ مدیران فتیله قیمت بازیکنان را بالا کشیدند

مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه محمد مایلی‌کهن نسبت به مربیان دیگر بیشتر به درد این تیم می‌خورد، گفت: امیدوارم فصل خوبی با مایلی‌کهن پیش رو داشته باشیم و بتوانیم در این رقابت سنگین و نابرابر باشگاه‌ها در پرداخت پول به بازیکنان دوام بیاوریم.


به گزارش فوتی رضا کشوری‌فرد در گفتگو با مهر، در خصوص انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی صبای قم با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بعد از اینکه چند مربی به هیات مدیره معرفی شدند، به این نتیجه رسیدیم که مایلی کهن بیشتر از مربیان دیگر به درد صبا می‌خورد. به هر ترتیب ایشان تمرینات را از روز ۱۸ یا ۲۰ خرداد آغاز می‌کند.


وی درباره دستیاران مایلی کهن در صبا هم خاطرنشان کرد: قرار شد مایلی کهن نادر فریاد شیران و یک مربی بدنساز با خودش به صبا بیاورد. ناصر بختیاری‌زاده هم به عنوان یکی از مربیان بومی در کنار مایلی کهن خواهد بود. قرار شد درباره جذب بازیکنان هم از یکی، دو روز آینده کارمان را شروع کنیم.


مدیرعامل باشگاه صبای قم در خصوص انتقاداتی که به کارنامه مایلی کهن در سال‌های گذشته می‌شود هم تاکید کرد: متاسفانه یک مربی هم که با صداقت در فوتبال ایران هست، علیه او جوسازی می‌کنند. مایلی‌کهن اگر سال گذشته به گهر دورود رفت به خاطر شهامت و صداقتش بود و البته نتایج خوبی هم با این تیم کسب کرد. مگر ما در فوتبال ایران چند مربی با صداقت و شهامت مثل مایلی کهن داریم؟


کشوری فرد در ادامه تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم فصل آینده با مایلی کهن موفق باشیم و در این رقابت نابرابر باشگاه‌ها برای جذب بازیکن دوام بیاوریم. متاسفانه چند باشگاه هستند که امسال پول‌های کلانی به بازیکنان می‌دهند. با این اوضاع تیم‌هایی مثل صبا و فجر دوام نمی‌آورند و باید از دور رقابت‌ها کنار برویم.


وی به جلسه مدیران باشگاه‌ها برای کنترل قیمت بازار نقل و انتقال بازیکنان اشاره کرد و افزود: این جلسه برگزار شد تا قیمت‌ها پایین‌تر بیاید ولی متاسفانه بعضی از مدیران فتیله قیمت‌ها را بالاتر کشیدند! برگزاری این جلسه اوضاع را بدتر کرد و جالب اینکه هیچ کس هم پیدا نمی‌شود به این باشگاه‌ها بگوید چنین پول‌های کلانی را از کجا می‌آورند.


مدیرعامل باشگاه صبا ادامه داد: حالا فوتبال ما اگر به اندازه پرداخت این پول‌ها خروجی داشت دلمان هم نمی‌سوخت. به بازیکنانمان پول اروپایی می‌دهیم ولی سطح فوتبالمان افغانی است! بازار نقل و انتقالات با چند باشگاه پولدار افسار گسیخته شده است و تیم‌هایی مثل صبا هم یا باید در کنار آنها دوام بیاورند و یا اینکه از بین بروند.


وی در پایان در خصوص جدایی چند بازیکن صبا هم گفت: شش، هفت بازیکن ما قرارداد ندارند. میلاد نوری و رامین رضائیان به راه آهن رفتند و حامد لک هم به تراکتورسازی پیوست. اکبر صادقی هم از نفت تهران پیشنهاد دارد و احتمالا به این تیم می‌رود.




مایلی‌کهن به درد صبا می‌خورد/ مدیران فتیله قیمت بازیکنان را بالا کشیدند

سایت اسکای بت:انصاری فرد در رادار رئال مادرید

این سایت که از زیر مجموعه سایت های مربوط به سایت اصلی اسکای است از تمایل باشگاه رئال مادرید برای جذب انصاری فرد پرده برداشته است


به گزارش فوتی به نقل از گل -  سایت خبری اسکای بت مدعی شد کریم انصاری فرد بازیکن کنونی باشگاه پرسپولیس مورد توجه باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرارگرفته است.

این سایت که از زیر مجموعه سایت های مربوط به سایت اصلی اسکای است از تمایل باشگاه رئال مادرید برای جذب انصاری فرد پرده برداشته است. با توجه به اینکه اخبار این سایت معتبر است می توان صحت این خبر را تایید کرد . با توجه به اینکه مدیربرنامه های انصاری فرد یعنی فاضلی رابطه خوبی با باشگاه رئال مادرید دارد و بازیکنانی نظیر مسعود اوزیل، نوری شاهین و همیت آلتینتوپ از طریق این کارگزار رسمی فیفا به رئال رفته اند می توان این خبر را خیلی جدی گرفت.

یکی از دلایلی که خبر درج شده بر روی سایت اسکای بت را مهم جلوه می دهد این است که سایت مورد نظر همواره اخباری را روی خروجی خود قرار می دهد که بیشتر به واقعیت تبدیل می شود.

نکته جالب اینکه انصاری فرد علاقه ویژه ای به رئال مادرید دارد و همیشه و در ال کلاسیکوها طرفدار پر و پا قرص این تیم است. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی برای کریم انصاری فرد رخ می دهد. آیا او در پرسپولیس می ماند یا به اروپا می رود .



سایت اسکای بت:انصاری فرد در رادار رئال مادرید

چاره‌ای جز برد نداریم/ مهم نیست چه کسی بازی می‌کند

مهاجم تیم ملی گفت که برابر قطر چاره‌ای جز کسب ۳ امتیاز ندارند.


به گزارش فوتی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا خلعتبری در باره تمرینات و شرایط اردوی تیم ملی در دبی گفت: شرایط خوب است و بازیکنان در حال آماده شدن هستند و با تمریناتی که زیر نظر کادر فنی انجام می دهیم،  مهیای یک بازی سخت و با اهمیت مقابل قطر می شویم.


وی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی، میزبانی و بخصوص امیدواری این تیم برای صعود، بازی برابر قطر دیدار دشواری خواهد بود و چاره ای جز برد نداریم و باید برای گرفتن سه امتیاز شیرین مقابل این تیم به دوحه برویم.


وی افزود: در تمریناتمان روی نقاط ضعف و قوت تیم قطر کار می کنیم و کی‌روش هم شرح وظایف بازیکنان را به آنها یادآوری کرده و تمرینات خوب، تاکتیکی و شادابی را انجام می دهیم و امیدواریم با آمادگی کامل به قطر برویم.


خلعتبری درباره به ثمر رساندن گل برابر قطر گفت: خوشبختانه فصل خوبی را در سپاهان داشتم و امیدوارم بتوانم این روند را در تیم ملی هم ادامه بدهم و به تیم ملی کشورم کمک کنم. با تمام وجودم بازی خواهم کرد و در حال حاضر فقط و فقط موفقیت تیم ملی مهم است. این مهم نیست چه کسی بازی می کند و مطمئن باشید اگر در ترکیب باشم با تمام وجودم بازی خواهم کرد.


ور در پایان درباره انتظارش از رسانه ها و مردم گفت: به نظر من رسانه ها همیشه حامی اول تیم ملی بودند و مردم ما هم لیاقت این را دارند که تیم ملی کشورشان به جام جهانی برود چرا که همیشه از تیم ملی حمایت کردند و انشالله ایرانیان مقیم قطر در مسابقه با این تیم در دوحه مانند جام ملت های آسیا در قطر به حمایت ما بیایند و ما تنها نگذارند. بعد از این دیدار و در مسابقه با لبنان در تهران هم استادیوم بیایند و تیم ملی را تشویق کنند، چرا که ما واقعا احتیاج داریم که دل این مردم را شاد و با رفتن به جام جهانی موفقیت فوتبال ایران را بیشتر کنیم.



چاره‌ای جز برد نداریم/ مهم نیست چه کسی بازی می‌کند

بارسلونا والدس را بازیکن آزاد اعلام نمی‌کند

یک نشریه اسپانیایی اعلام کرد، سنگربان شماره یک بارسلونا تنها در صورتی می‌تواند کاتالان‌ها را ترک کند که رفتنش از نیوکمپ بودجه خرید یک دروازه‌بان جدید را در اختیار آبی و اناری‌ها قرار دهد.


به گزارش فوتی به نقل از تسنیم، روزنامه مارکای اسپانیا اعلام کرد؛ سران بارسلونا قصد ندارند سد راه ویکتور والدس برای ترک نیوکمپ شوند اما از طرفی هم نمی‌خواهند او را به عنوان یک بازیکن آزاد از دست بدهند. طبق گزارش مارکا بارسلونا تنها در صورتی به والدس اجازه رفتن می‌دهد که این دروازه‌بان اسپانیایی مشتری برای خود پیدا کند که حداقل هزینه خرید یک دروازه بان جدید را در اختیار کاتلان‌ها قرار دهد.


والدس انتظار داشت که به پاس ۱۱ سال تلاشش برای آبی و اناری‌های کاتالونیا، بارسلونا به او اجازه دهد آزادنه به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود اما سران تیم تاکید کرده‌اند به هیچ عنوان با رفتن او به صورت بازیکن آزاد موافقت نخواهند کرد.


براساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی قرار است ویکتور والدس امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده و برنامه‌‌اش را برای فصل آینده رسما اعلام کند.


قرارداد والدس با بارسلونا یک سال دیگر اعتبار دارد و او اگر بخواهد قبل از پایان آن نیوکمپ را ترک کند باید به سراغ تیمی برود که بابت خرید او به کاتالان‌ها ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو بپردازد.



بارسلونا والدس را بازیکن آزاد اعلام نمی‌کند

اردوی یک هفته‌ای نفت تهران در گرجستان

تیم فوتبال نفت تهران اردوی خارج از کشور خود را در گرجستان برپا می‌کند.


به گزارش فوتی به نقل از تسنیم، تیم فوتبال نفت تهران تمرینات خود را زیر نظر یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده آغاز کرده است. این تیم ۱۸ خرداد برای برپایی اردو به خارج از کشور می‌رود.


محل اردوی نفتی‌ها کشور گرجستان است و شاگردان گل‌محمدی در نظر دارند در این اردوی یک هفته‌ای بازی‌ تدارکاتی هم برگزار کنند.



اردوی یک هفته‌ای نفت تهران در گرجستان

گردان و مکانی گزینه‌های ابراهیم‌زاده برای حضور در راه‌آهن

۲ دروازه‌بان لیگ برتری گزینه‌های منصور ابراهیم‌زاده برای حضور در تیم راه‌آهن هستند.


به گزارش فوتی به نقل از تسنیم، تیم راه‌آهن برای حضور قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر برنامه و اهداف زیادی دارد، از جذب منصور ابراهیم‌زاده تا به خدمت گرفتن بازیکنان موثر، اما در میان هنوز تکلیف دروازه‌بان راه‌آهن مشخص نیست.


شنیده می‌شود منصور ابراهیم‌زاده برای این پست روی شهاب گردان و سوشا مکانی نظر دارد و به احتمال فراوان یکی از این ۲ نفر فصل آینده برای راه‌آهن به میدان می‌روند. باید دید با توجه به اینکه در مقطعی از فصل گذشته ابراهیم‌زاده و مکانی در تیم نفت با هم به مشکل خوردند، آیا باز هم حاضر به همکاری با یکدیگر هستند یا خیر.


سرمربی راه‌آهن در پست مهاجم نیز به دنبال جذب محمد قاضی مهاجم پرسپولیس است.



گردان و مکانی گزینه‌های ابراهیم‌زاده برای حضور در راه‌آهن

دروازه‌بان پرسپولیس به ایتالیا رفت

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس برای تسویه حساب با باشگاه سابق خود راهی ایتالیا شد.


به گزارش فوتی به نقل از تسنیم، امیر عابدزاده دروازه‌بان پرسپولیس با هماهنگی مسئولان این باشگاه برای انجام مراحل دریافت رضایتنامه و تسویه حساب با باشگاه لس آنجلس بلوز آمریکا به خارج از کشور رفت.


از آنجایی که مسئولان این  کشور هم اکنون در ایتالیا بسر می‌برند عابدزاده به این کشور رفت تا کارهایش را انجام دهد.


عابدزاده فصل پیش از تیم لس آنجلس بلوز آمریکا به پرسپولیس پیوست ولی نتوانست برای این تیم به میدان برود. تکلیف او برای ادامه حضور در پرسپولیس مشخص نیست.



دروازه‌بان پرسپولیس به ایتالیا رفت

ماجدی: با رای کمیته انضباطی لیگ باید تعطیل شود!

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: با رای کمیته انضباطی، از ۱۸ تیم لیگ برتر ۱۷ تیم بدهکار هستند و با این شرایط لیگ باید تعطیل شود.


به گزارش فوتی میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره اعلام نام باشگاه‌های بدهکار و عدم فعالیت آنها در فصل نقل‌وانتقالات عنوان کرد: در رای صادر شده کدام باشگاه، بدهکار نبوده است؟ فوتبال ایران همین است و اگر این کار را کنند لیگ باید تعطیل شود.


وی افزود: اگر تاکید دارند که این کار را اجرایی کنند یک‌بار برای همیشه این تصمیم را بگیرند. با این حال به نظرم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و همه این باشگاه‌های بدهکار در فصل نقل و انتقالات با بازیکن جدید قرارداد می‌بندند و هزینه می‌کنند.


سرپرست تیم استقلال تصریح کرد: تا زمانی که بودجه باشگاه‌ها تعیین نشود چنین معضلاتی خواهیم داشت. با این رای از ۱۸ تیم لیگ برتر ۱۷ تیم بدهکار هستند. با این شرایط لیگ را باید تعطیل کنند!


ماجدی در خصوص جلسه اعضای هیات مدیره استقلال با فتح‌الله‌زاده در خصوص فصل آینده گفت: آینده استقلال و یا هر تیمی به دخلش بستگی دارد. وقتی هیچ پولی در باشگاه نباشد نمی‌شود کاری کرد و برنامه‌ای را پیش برد. اگر استقلال از سوی دولت حمایت شود می‌تواند روند طبیعی خود را ادامه دهد.


وی در مورد ماندن خود در استقلال برای فصل آینده اظهار داشت: تصمیم دارم در استقلال بمانم اما مدیریت، کادر فنی و هواداران باید از من راضی باشند و به این جمع‌بندی برسند که در استقلال بمانم. من هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و اگر آنها بخواهند در تیم می‌مانم.


سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم جوانان عنوان کرد: رحیم میرآخوری، محمود یاوری و اینانلو فعلا کار را آغاز می‌کنند تا در یک محیط راحت و بدون تنش بتوانیم با مدیران فدراسیون در خصوص انتخاب سرمربی تیم جوانان صحبت کنیم.


ماجدی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که فدراسیون فوتبال از لحاظ مالی دارد نتوانستیم با گزینه‌های مورد نظر خود قرارداد ببندیم چون آنها می‌گفتند از لیگ برتر با قیمت‌های بالاتر پیشنهاد دارند و سرمربیگری در لیگ از لحاظ مادی به سود آنها است تا سرمربیگری در تیم جوانان.



ماجدی: با رای کمیته انضباطی لیگ باید تعطیل شود!

طالب‌لو: اولويتم راه‌آهن است

دروازه‌بان سابق استقلال می‌گوید احتمال پیوستنش به راه‌آهن زیاد است.


وحید طالب‌لو درباره آخرین وضعیت توافقاتش با راه‌آهن تهران ابراز کرد: اخیرا نشستی داشته‌ و صحبت‌های خودمان را مطرح کرده‌ایم. جلسه‌ دوستانه‌ای بود و قرار است تا روز شنبه هم جلسه‌ دیگری داشته باشیم. به هر حال فکر می‌کنم جلسه روز شنبه ما مسائل زیادی را روشن کند. البته از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارم اما چون اولویتم با راه‌آهن است، تا تکلیفم با این تیم روشن نشود، نامی از آنها نمی‌برم.


به گزارش فوتی به نقل از ایسنا،او در پاسخ به این سوال که هدفش از حضور در راه‌آهن چه خواهد بود، اظهار کرد: هدف کوتاه‌مدتم حضوری موفق در تیم و راه‌یافتن به تیم ملی است اما هدف بلندمدتم را در آینده می‌گویم.


دروازه‌بان سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر به حضور تیم ملی در جام‌جهانی امیدوار است، بیان کرد: کارمان خیلی سخت است اما همیشه ثابت کرده‌ایم که در سختی‌ها کارهای بزرگ می‌کنیم. الان هم نیاز به همدلی بیشتر وجود دارد. اگر مردم همدل باشند و انرژی خوبی به تیم ملی تزریق کنند، به طور قطع راهگشا خواهد بود. با اتفاقات اخیر مردم نسبت به فوتبال دل‌چرکین هستند و اگر با انرژی مثبت به مصاف حریفان برویم، می‌توانیم خونی تازه را در رگ فوتبال ایجاد و راه را برای پیشرفت باز کنیم.



طالب‌لو: اولويتم راه‌آهن است

Thursday, May 30, 2013

فلورنتینو پرس: رونالدو را به 1 میلیارد یورو هم نمی فروشیم

رونالدو چند ماه قبل از شرایطش در باشگاه رئال ابراز نارضایتی کرده بود و با توجه به جدایی مورینیو در پایان فصل، گفته می شود که رونالدو نیز احتمالا سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد


به گزارش فوتی به نقل ازسایت گل- فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، اعلام کرد به هیچ قیمتی حاضر نیست کریس رونالدو را در تابستان پیش رو بفروشد.


ستاره پرتغالی رئال در رقابت های این فصل لالیگا، ۳۴ گل برای تیمش به ثمر رساند و یکی از ارکان اصلی تیمش در رسیدن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ بود؛ ضمن اینکه او در این رقابت ها نیز عنوان آقای گلی را به دست آورد.


رونالدو چند ماه قبل از شرایطش در باشگاه رئال ابراز نارضایتی کرده بود و با توجه به جدایی مورینیو در پایان فصل، گفته می شود که رونالدو نیز احتمالا سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد اما پرس تاکید کرد که حتی یک پیشنهاد ۱ میلیارد یورویی هم نمی تواند باعث شود که رئال این بازیکن را بفروشد.


او در گفتگو با کادنا کوپه گفت:” من هر کاری بتوانم انجام می دهم تا قرارداد او را تمدید کنم. هنوز دو سال از قرارداد او بافی مانده؛ او بهترین بازیکن دنیاست و ما می خواهیم با حفظ او به عنوان یک لیدر و نماد حفظ کنیم تا روحیه تیم افزایش پیدا کند.


من او را حتی به قیمت ۱ میلیارد یورو نخواهم فروخت. ما باشگاهی نیستیم که ستاره های مان را بفروشیم. او یک قهرمان است و می خواهد به قهرمانی های متعددی برسد؛ رئال بهترین باشگاه برای رسیدن به این هدف برای اوست.


وقتی او گفت که ناراحت است، من با او صحبت کردم و گفتم که هر کاری لازم باشد انجام می دهم تا او خوشحال باشد.”


مورینیو این هفته در آخرین حضورش روی نیمکت رئال، مقابل اوساسونا قرار خواهد گرفت. پرس در مورد دوران حضور آقای خاص در مادرید گفت:” من به دوران حضور او در رئال نمره B+ می دهم. ما از نتایجی که به دست آوردیم، کمی آزرده هستیم اما با گذشته زمان متوجه می شویم کارهایی که او انجام داد، مثبت بود.


او با شور زیادی در این باشگاه کار کرد و همیشه از بازیکنان بیشترین تلاش را انتظار داشت.”



فلورنتینو پرس: رونالدو را به 1 میلیارد یورو هم نمی فروشیم

سومین تمرین پرسپولیس : تشویق غلامپور و حضور رویانیان

سومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی بعدازظهر امروز برگزار شد که محسن بنگر و کریم انصاری‌فرد که هنوز با پرسپولیسی‌ها قراردادی امضا نکرده‌اند در آن حضور داشتند.


به گزارش فوتی به نقل از فارس، سومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جدید از ساعت ۱۷:۵۰ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس به گرم کردن، کار با توپ و حرکات استقامتی پرداختند.


* در تمرین امروز کریم انصاری فرد و محسن بنگر با لباس شخصی حضور داشتند. این دو بازیکن هنوز با پرسپولیس قراردادی امضاء نکرده‌اند و در همین خصوص امروز با دایی گفت‌وگو کردند.


*‌ ۵۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و به تشویق شدید علی دایی و کادر فنی پرداختند. نکته جالب این بود که آنها غلامپور را به شدت تشویق کردند.


* نیلسون که صبح امروز در تست پزشکی قرمزپوشان حضور داشت، بعدازظهر غایب بود، همچنین حقیقی نیز در تمرین امروز بعدازظهر حضور نداشت.


* احمدزاده تنها بازیکنی بود که به پرسپولیسی‌ها نسبت به تمرینات دو جلسه گذشته اضافه شده بود.


* پس از گذشت یک ساعت از تمرین رویانیان در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد و جلسه‌ای سرپایی با دایی و دهقان نماینده تام‌الاختیار سرمربی پرسپولیسی‌ها داشت.


* کریم باقری در تمرین امروز شرکت نکرد و پس از گذشت نیم ساعت از تمرین با لباس شخصی رفت.


* در تمرین امروز بعدازظهر علی دایی و مولایی سرمربی و مربی پرسپولیس بچه‌های خود را نیز آورده بودند. نکته جالب این بود که دختر علی دایی نیز امروز فوتبالیست شده بود!


* تشویق شدید قاسم دهنوی هافبکی که بر سر دو راهی سپاهان و پرسپولیس قرار گرفته پرداختند و خواستار روشن شدن تکلیف این بازیکن شدند.


* همچنین با دستور دایی پرسپولیسی‌ها صاحب شناسنامه سلامت خواهند شد. در این شناسنامه آخرین وضعیت بازیکنان به صورت ماهانه بررسی خواهد شد.


* خبر دیگر از پرسپولیس این که اولین اردوی تدارکاتی قرمزپوشان در اردبیل آغاز می‌شود و پرسپولیسی‌ها از یک‌شنبه به مدت یک هفته عازم اردبیل خواهند شد.



سومین تمرین پرسپولیس : تشویق غلامپور و حضور رویانیان

شکست خانگی سامورایی‌ها مقابل بلغارها

تیم ملی فوتبال ژاپن در خانه خود مقابل بلغارستان شکست خورد.


به گزارش فوتی به نقل از فارس، تیم فوتبال ژاپن در ورزشگاه تویوتا و در حضور بیش از ۴۰ هزار تماشاگر میزبان بلغارستان بود و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.


گل‌های این دیدار را مانولف در دقیقه ۳ و هاسبه (گل به خودی ۷۰) به ثمر رساندند.



شکست خانگی سامورایی‌ها مقابل بلغارها

پاس در دقیقه ۹۳ حریف ذوب‌‌آهن برای صعود به لیگ برتر شد

تیم فوتبال پاس همدان در دقیقه ۹۳ مقابل مس سرچشمه به تساوی رسید تا حریف ذوب‌آهن برای صعود به لیگ برتر فوتبال شود.


به گزارش فوتی به نقل ازفارس، دیدار برگشت پلی‌آف فوتبال دسته یک کشور میان مس سرچشمه و پاس همدان برگزار شد که دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.


علی قربانی در دقیقه ۷۳ گل برتری مس را به ثمر رساند؛ اما مهدی حنطه در دقیقه ۹۳ بازی را به تساوی کشاند تا پاسی‌ها با خوش اقبالی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شوند و حریف ذوب‌ آهن اصفهان برای صعود به لیگ برتر فوتبال شوند.


دیدار پاس و ذوب‌‌آهن ۱۶ خرداد برگزار خواهد شد.



پاس در دقیقه ۹۳ حریف ذوب‌‌آهن برای صعود به لیگ برتر شد

پیگرینی: هیچ کینه ای از رئال ندارم

این مربی شیلیایی در تنها فصلی که هدایت رئال را برعهده داشت، با این تیم ۹۶ امتیاز کسب کرد اما نتوانست عنوان قهرمانی لالیگا را به دست بیاورد و به همین دلیل جای خود را به مورینیو داد


سایت گل- مانوئل پیگرینی، سرمربی مالاگا، تاکید کرد که به خاطر اخراجش از رئال در تابستان ۲۰۱۰، احساس بدی نسبت به این باشگاه ندارد.


این مربی شیلیایی در تنها فصلی که هدایت رئال را برعهده داشت، با این تیم ۹۶ امتیاز کسب کرد اما نتوانست عنوان قهرمانی لالیگا را به دست بیاورد و به همین دلیل جای خود را به ژوزه مورینیو داد.


او در گفتگو با کانال سور گفت:” باشگاه رئال مسیر متفاوتی را برای آینده در ذهن داشت و من مشکلی با آن نداشتم. من هیچ کینه ای از آنها ندارم. من بسیار مفتخرم که در چنین باشگاه بزرگی کار کردم. هواداران رئال همیشه از من حمایت کردند و تا آخرین روز به من ابراز علاقه کردند.


من هیچ مشکلی برای روبرو شدن با مورینیو در یک کشور دیگر ندارم. ما دو آدم متفاوت هستیم که در یک شغل فعالیت داریم؛ با رفتارهایی متفاوت.”


پیگرینی به تازگی اعلام کرد که در پایان فصل، به دلیل مشکلات مالی مالاگا، این باشگاه را ترک خواهد کرد و از منچسترسیتی به عنوان مقصد احتمالی او یاد می شود.



پیگرینی: هیچ کینه ای از رئال ندارم

با پیوستن احمدی به سپاهان / گردان فعلا بدون تیم شد!

با پیوستن دروازبان اول تیم ملی به سپاهان طبق قاعده در حال حاضر باید شهاب گردان را یک دروازبان بدون تیم دانست.


سایت گل – فصل نقل و انتقالات همواره فصلی پرحاشیه و شایعه است، در این ایام معمولا بازیکنی را نمی توان یافت که بدون پیشنهاد باشد و حتی اگر در عمل هم خبری نباشد، هربازیکنی در رسانه ها چندین مشتری دارد! امسال هم وضعیت به این شکل بود ولی در مورد دروازبان ها شایعات کمی غلیظ تر و البته هم درشت تر هستند.

تقریبا همه دروازبان های خوب ایران در رسانه ها مورد توجه چندین و چند باشگاه قرار گرفتند و هنوز فصل نقل و انتقالات به نیمه راه نرسیده تعدادی از دروازبان ها تکلیف خود را مشخص کرده اند؛ سید مهدی رحمتی که از سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد داشت از استخاره کمک گرفت و در نهایت به لطف صفرهای ناقابل قراردادش گویا رضایت داده تا در استقلال بماند. سپاهانی ها دست روی نیلسون هم گذاشته بودند ولی این برزیلی ۳۷ ساله و کاریزماتیک سرانجام به هرشکل ممکن خود را به دایی اثبات کرد تا در پرسپولیس ماندنی شود.

رحمان احمدی سنگربان شماره یک حال حاضر تیم ملی هم که مورد توجه دو تیم قبلی خود یعنی سپاهان و پرسپولیس قرار داشت ترجیح داد تا دوباره بار سفر به زاینده رود را ببندد و به سپاهان منتقل شود.

حامد لک هم هرچه مصاحبه کرد و چراغ سبز نشان داد پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرد تا به جمع قرمزهای تبریزی ملحق شود.

محمد محمدی هم بار سفر به ینگه دنیا را بست تا به قول خودش دیگر او را درون دروازه هیچ تیم ایرانی نبینیم. ولی در این میان با رفتن رحمان احمدی به سپاهان می توان حالا عملا شهاب گردان را بدون تیم دانست. دروازبانی که فصل گذشته به عنوان یکی از شاه ماهی های بازار نقل و انتقالات به پرسپولیس رفته بود نتوانست نظر ژوزه و گل محمدی را جلب کند و در نیم فصل به سپاهان رفت و با این تیم قهرمان جام حذفی هم شد ولی حالا جذب دروازبان شماره یک تیم ملی به این معنی است که کرانچار به گردان اعتماد ندارد و این برای دروازبان شماره ۲ سابق تیم ملی که نشان داده روحیه تحمل نیمکت نشینی را ندارد می تواند به منزله نشان دادن درب خروجی باشد .

حالا باید دید گردان برای لیگ سیزدهم چه برنامه ای خواهد داشت آیا راه آهن(سورینت) که مربی سابق گردان در ذوب آهن یعنی منصور ابراهیم زاده را بالای سر خود می بیند مقصد بعدی شهاب است یا در صورت ابقای ذوب آهن در لیگ برتر، گردان ترجیح می دهد تا دوباره به باشگاه اسبق خود برگردد.

البته نباید فراموش کنیم که در این فصل یک دروازبان سرشناس دیگر به نام وحید طالب لو هم وجود دارد . دروازبان اسبق استقلال که پس از یک فصل دوری از میادین به علت مصدومیت با یک دنیا انگیزه دوباره قصد دارد تا به میادین برگردد .



با پیوستن احمدی به سپاهان / گردان فعلا بدون تیم شد!

ژورکائف: خریدهای موناکو لیگ فرانسه را هیجان انگیز می کند

مالک متمول باشگاه موناکو با خدمت گرفتن دو ستاره پورتو، موتینیو و رودریگس، تیمش را به صدر اخبار آورد و اینک در آستانه به خدمت گرفتن رادامل فالکائو، ستاره اتلتیکو مادرید هستند


سایت گل- یوری ژورکائف، ستاره سابق موناکو از اینکه باشگاه سابقش توانست ستاره هایی مانند رادامل فالکائو، ژوائو موتینیو و جیمز رودریگس را به خدمت بگیرد، خوشحال است و معتقد است که آنها می توانند موناکو را بار دیگر به یکی از قدرت های لو شامپیونا تبدیل کنند.


دیمیتری ریبولوفلف، مالک متمول باشگاه موناکو با  خدمت گرفتن دو ستاره پورتو، موتینیو و رودریگس، تیمش را به صدر اخبار آورد و اینک در آستانه به خدمت گرفتن رادامل فالکائو، ستاره کلمبیایی اتلتیکو مادرید هستند.


ژورکائف در گفتگو با خبرنگاران گفت:” حضور این بازیکنان برای لو شامپیونا فوق العاده است زیرا باعث هیجان انگیز شدن لیگ فرانسه می شوند.


اکنون موناکو، پاری سن ژرمن و مارسی به بالاترین سطح برگشته اند؛ ضمن اینکه لیل و لیون هم تیم های خوبی هستند. به این ترتیب ۵ تیم بزرگ می توانند با هم رقابت کنند.


بازگشت موناکو به روزهای خوبش واقعا فوق العاده است زیرا آنها همیشه تیم بزرگی بودند و اکنون با خرید موتینیو، رودریگس و فالکائو می توانند این را نشان بدهند.


من مطمئن نیستم که آنها در اولین فصل بعد از بازگشت به لیگ ۱ آماده قهرمانی باشند زیرا پی اس جی از نظر سطح آمادگی خیلی جلوتر است اما مطمئنا موناکو بازخواهد گشت.”


ژورکائف در دهه ۱۹۹۰، ۵ سال برای موناکو بازی کرد اما بهترین دوران حرفه ای اش را در اینتر سپری کرد. او در ۸۲ دیداری که برای تیم ملی فرانسه انجام داد، ۲۸ گل زد و با این تیم قهرمان اروپا و جهان شد.



ژورکائف: خریدهای موناکو لیگ فرانسه را هیجان انگیز می کند

مدیر برنامه های شکیری: او دلیلی برای جدایی از بایرن ندارد

روز گذشته نشریه اشپورت بیلد ادعا کرد که یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند، شکیری را به عنوان گزینه ای مناسب برای جانشینی گوتزه در نظر دارد


سایت گل- اردین شکیری، برادر و مدیر برنامه های ژردان شکیری، هافبک بایرن مونیخ، تاکید کرد شایعه انتقال این بازیکن از بایرن به دورتموند صحت ندارد.


روز گذشته نشریه اشپورت بیلد ادعا کرد که یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند، شکیری را به عنوان گزینه ای مناسب برای جانشینی گوتزه در نظر دارد اما اردین شکیری تاکید کرد که برادرش قصد ندارد به این زودی ها آلیانس آره نا را ترک کند.


او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” این های تنها فرضیه است. نه آنهایی که برای اشپورت بیلد کار می کنند، بیشتر از من چیزی می دانند و نه یک ذهن خوان برای آنها کار می کند که می تواند چیزی که هنوز باشگاه ها و بازیکن از آن اطلاعی ندارد را پیش بینی کند.


ژردان دلیلی برای تغییر باشگاه ندارد. او یکی از بازیکنان اصلی بایرن است و در فصل آینده شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد.”


شکیری در تابستان گذشته از باسل به بایرن پیوست و در ۳۸ دیداری که در همه رقابت های این فصل به میدان رفت، ۸ گل به ثمر رساند.


او تا سال ۲۰۱۶ با بایرن قرار دارد.


 



مدیر برنامه های شکیری: او دلیلی برای جدایی از بایرن ندارد

کافو: نیمار برای بازی در بارسا کاملا آماده است

این ملی پوش جوان برزیلی این هفته با قراردادی ۵ ساله به باشگاه کاتالانی پیوست و کافو به آینده او در فوتبال اروپا خوش بین است.


سایت گل- کافو، مدافع اسطوره ای فوتبال برزیل، معتقد است که نیمار، خرید جدید باشگاه بارسلونا، می تواند در نوکمپ به موفقیت های زیادی برسد.


این ملی پوش جوان برزیلی این هفته با قراردادی ۵ ساله به باشگاه کاتالانی پیوست و کافو به آینده او در فوتبال اروپا خوش بین است.


او در گفتگو با بخش برزیلی سایت گل گفت:” آیا نیمار آماده است؟ کاملا. نیمار برای بازی بارسا کاملا آماده است. او همین حالا هم بازیکنی در کلاس جهانی است.”


کافو در طول دوران باشکوه حرفه ای اش، ۱۴۲ بازی ملی برای برزیل انجام داد و دو بار قهرمان جام جهانی شد. او همچنین با رم و میلان قهرمان سری آ شد و با پیراهن روسونری، قهرمانی در چمپیونزلیگ را نیز جشن گرفت.


او همچنین در مورد شایعه جانشینی سیدورف به جای آلگری روی نیمکت میلان گفت:” کلارنس هنوز بازیکن است و ما نمی توانیم در مورد مربیگری او در میلان صحبت کنیم.”



کافو: نیمار برای بازی در بارسا کاملا آماده است

امامی فر:دایی و کریمی باید همدیگر را ببینند / در لیگ یک رسم برپول ندادن است

لیگ یک بیشتر حالت تجاری پیدا کرده و با توجه به اختلاف قیمت امتیاز تیمها خیلی ها به چشم تجارت به لیگ یک حتی لیگ دو نگاه می کنند و حاضرند در این راه از مسیرهای نادرست وارد شوند


سایت گل – علیرضا امامی فر مربیگری را از  برق شیراز شروع کرده و با پارسه ادامه داده است . او که پارسال با بقای تیم پارسه در لیگ نتیجه خوبی از خود باقی گذاشت حالازودتر از معمول کارش را آغاز می کند. امامی فر را دیروز در تمرین پرسپولیس دیدیم و با او گپ زدیم..


شما اولین مربی لیگ ۱ هستید که قرار داد خود را تمدید کرد از این کار راضی هستید؟


واقعیت این است که با توجه به شناختی که از تیم پارسه داشتم و رابطه ی خوبم با مدیران این تیم  و با توجه به اینکه ۳سال در این تیم حضور دارم و شرایط این تیم را به خوبی می دانم با توجه به پیشنهاداتی که داشتم صلاح دیدم که در این تیم بمانم.


شما یک پیشنهاد رسمی به عنوان کمک اول از یک تیم لیگ برتری داشتید چرا به آنجا نرفتید؟


مسلماً کار در لیگ برتر خیلی بهتر است ولی من همیشه منطقی فکر کردم.کار در لیگ برتر خوب است اما نه به عنوان کمک برای من که بالاترین مدارج مربی گری را دارم و سعی هم در ارتقای آن دارم…بله کار در لیگ برتر لذت بخش است اما من دوست دارم در لیگ ۱ کار خود را تمام کنم و با افتخار به لیگ برتر بروم.


تبانی در لیگ ۱ به چه صورت بود و آیا در لیگ تاثیر گذار بود؟


فکر میکنم این بحث تبانی که باز شد تازه قسمت کوچکی از ماجراست و اگر بیشتر تحقیق کنند نفرات بیشتری محروم می شدند . لیگ یک بیشتر حالت تجاری پیدا کرده و با توجه به اختلاف قیمت امتیاز تیمها خیلی ها به چشم تجارت به لیگ یک حتی لیگ دو نگاه می کنند و حاضرند در این راه از مسیرهای نادرست وارد شوند وهزینه کنند تا به مقصود خود برسند پس نتیجه همین می شود  که از بعد فوتبالی اینقدر هر سال عقب میرویم و با توجه به اینکه لیگ دو و یک تغذیه کننده لیگ برتر و نهایتا تیم ملی هستند باید دیدگاهها نسبت به این دو لیگ و همچنین تیمهای پایه بیشتر توجه شود. امیدوارم برنامه ای در تلویزیون برای رده های مختلف در نظر گرفته شود ، نظارت در بازیها و داوریها بیشتر شود تا فوتبال پویا تری داشته باشیم چون از نظر استعداد اعتقاد دارم که در سطح خوبی هستیم.


نرخ مربیان و بازیکنان در لیگ ۱ چگونه است؟


 با توجه به اینکه لیگ یک زیاد مورد توجه رسانه ها نیست و حتی مسابقات کمی از شهرستانها پخش مستقیم دارند اسپانسر ها علاقه زیادی به سرمایه گذاری در لیگ یک ندارند و اکثر بازیکنان و مربیان کارشان به کمیته انضباطی میکشد که چون آنها هم قدرت اجرایی ندارند پرونده های زیادی بلا تکلیف مانده اند. نرخ مالی مربیان  در لیگ یک در تیمهای مختلف با توجه به اهداف باشگاهها  و تجارب و کارنامه ها انها متفاوت است و بیشتر روی کاغذ هست تا به عمل برسند. به جز تعداد اندکی که واقعا به تعهدات خود عمل میکنند.


هدفتان با پارسه  صعود به لیگ برتر است؟


۱۰۰ درصد همینطور است.. شما شک نکنید که هدف ما صعود است و با توجه به تیمی که داریم و حمایت مدیریت شرایط خوبی که داریم قطعاً این اتفاق دور از ذهن نیست و مطمئن باشید پارسه به لطف و عنایت خداوند و تلاش شبانه روزی کادر فنی و مدیریت و بازیکنان در آینده   یکی از مدعیان لیگ برتر است.


بودجه ای که در نظر گرفته اید چه قدر است؟


بودجه ی تیم هنوز کاملاً مشخص نیست اما هدف ما صعود با کمترین هزینه است چرا که اعتقاد دارم فقط صرفاً پول نمیتواند عامل صعود باشد.


 



نظرتان در مورد سر مربی شدن دایی در پرسپولیس  چیست؟


به عنوان یک پرسپولیسی علاقه مند موفقیت پرسپولیس با علی دایی هستم چون ایشان را از نزدیک میشناسم و میدانم که به دنبال موفقیت هست ولی این برای تیم پرسپولیس کافی نیست. برای موفقیت تیمی مانند پرسپولیس عوامل زیادی وجود دارند  که همه این عوامل باید به صورت منظم و دقیق کنار هم پیش روند باید دید که آیا علی دایی میتواند و آیا شرایط مهیا  می شود که او به موفقیت برسد یانه. به هر حال امیدوارم دایی یک تیم قوی برای یکسال پر فشار چه از نظر  بازیکنان و چه کادر فنی و آنالیز و روانشناسی و تغذیه و…داشته باشد تا بتواند این تیم را به سربلندی بازگرداند.


در مورد خداحافظی علی کریمی که ارتباط نزدیکی هم با ایشان داری چه نظری داری؟


در مورد علی کریمی در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد ادامه یا پایان بازیگری او صحبت کنم چون هر فوتبالیستی مانند علی کریمی  خودش میداند چه موقع باید از فوتبال کناره گیری کند. امثال کریمی و مهدوی کیا  و… شناسنامه فوتبال پرسپولیس هستند و به تیم شخصیت میدهند و در حال حاضر باید دید سیستم و تاکتیک علی دایی چیست و بر اساس آن  و تفکر جایگاه علی کریمی از نظر فنی کجاست. اول از همه او دایی باید همدیگر را از تزدیک ببینند.


سایت گل – علیرضا امامی فر مربیگری را از  برق شیراز شروع کرده و با پارسه ادامه داده است . او که پارسال با بقای تیم پارسه در لیگ نتیجه خوبی از خود باقی گذاشت حالازودتر از معمول کارش را آغاز می کند. امامی فر را دیروز در تمرین پرسپولیس دیدیم و با او گپ زدیم..


شما اولین مربی لیگ ۱ هستید که قرار داد خود را تمدید کرد از این کار راضی هستید؟


واقعیت این است که با توجه به شناختی که از تیم پارسه داشتم و رابطه ی خوبم با مدیران این تیم  و با توجه به اینکه ۳سال در این تیم حضور دارم و شرایط این تیم را به خوبی می دانم با توجه به پیشنهاداتی که داشتم صلاح دیدم که در این تیم بمانم.


شما یک پیشنهاد رسمی به عنوان کمک اول از یک تیم لیگ برتری داشتید چرا به آنجا نرفتید؟


مسلماً کار در لیگ برتر خیلی بهتر است ولی من همیشه منطقی فکر کردم.کار در لیگ برتر خوب است اما نه به عنوان کمک برای من که بالاترین مدارج مربی گری را دارم و سعی هم در ارتقای آن دارم…بله کار در لیگ برتر لذت بخش است اما من دوست دارم در لیگ ۱ کار خود را تمام کنم و با افتخار به لیگ برتر بروم.


تبانی در لیگ ۱ به چه صورت بود و آیا در لیگ تاثیر گذار بود؟


فکر میکنم این بحث تبانی که باز شد تازه قسمت کوچکی از ماجراست و اگر بیشتر تحقیق کنند نفرات بیشتری محروم می شدند . لیگ یک بیشتر حالت تجاری پیدا کرده و با توجه به اختلاف قیمت امتیاز تیمها خیلی ها به چشم تجارت به لیگ یک حتی لیگ دو نگاه می کنند و حاضرند در این راه از مسیرهای نادرست وارد شوند وهزینه کنند تا به مقصود خود برسند پس نتیجه همین می شود  که از بعد فوتبالی اینقدر هر سال عقب میرویم و با توجه به اینکه لیگ دو و یک تغذیه کننده لیگ برتر و نهایتا تیم ملی هستند باید دیدگاهها نسبت به این دو لیگ و همچنین تیمهای پایه بیشتر توجه شود. امیدوارم برنامه ای در تلویزیون برای رده های مختلف در نظر گرفته شود ، نظارت در بازیها و داوریها بیشتر شود تا فوتبال پویا تری داشته باشیم چون از نظر استعداد اعتقاد دارم که در سطح خوبی هستیم.


نرخ مربیان و بازیکنان در لیگ ۱ چگونه است؟


 با توجه به اینکه لیگ یک زیاد مورد توجه رسانه ها نیست و حتی مسابقات کمی از شهرستانها پخش مستقیم دارند اسپانسر ها علاقه زیادی به سرمایه گذاری در لیگ یک ندارند و اکثر بازیکنان و مربیان کارشان به کمیته انضباطی میکشد که چون آنها هم قدرت اجرایی ندارند پرونده های زیادی بلا تکلیف مانده اند. نرخ مالی مربیان  در لیگ یک در تیمهای مختلف با توجه به اهداف باشگاهها  و تجارب و کارنامه ها انها متفاوت است و بیشتر روی کاغذ هست تا به عمل برسند. به جز تعداد اندکی که واقعا به تعهدات خود عمل میکنند.


هدفتان با پارسه  صعود به لیگ برتر است؟


۱۰۰ درصد همینطور است.. شما شک نکنید که هدف ما صعود است و با توجه به تیمی که داریم و حمایت مدیریت شرایط خوبی که داریم قطعاً این اتفاق دور از ذهن نیست و مطمئن باشید پارسه به لطف و عنایت خداوند و تلاش شبانه روزی کادر فنی و مدیریت و بازیکنان در آینده   یکی از مدعیان لیگ برتر است.


بودجه ای که در نظر گرفته اید چه قدر است؟


بودجه ی تیم هنوز کاملاً مشخص نیست اما هدف ما صعود با کمترین هزینه است چرا که اعتقاد دارم فقط صرفاً پول نمیتواند عامل صعود باشد.


 



نظرتان در مورد سر مربی شدن دایی در پرسپولیس  چیست؟


به عنوان یک پرسپولیسی علاقه مند موفقیت پرسپولیس با علی دایی هستم چون ایشان را از نزدیک میشناسم و میدانم که به دنبال موفقیت هست ولی این برای تیم پرسپولیس کافی نیست. برای موفقیت تیمی مانند پرسپولیس عوامل زیادی وجود دارند  که همه این عوامل باید به صورت منظم و دقیق کنار هم پیش روند باید دید که آیا علی دایی میتواند و آیا شرایط مهیا  می شود که او به موفقیت برسد یانه. به هر حال امیدوارم دایی یک تیم قوی برای یکسال پر فشار چه از نظر  بازیکنان و چه کادر فنی و آنالیز و روانشناسی و تغذیه و…داشته باشد تا بتواند این تیم را به سربلندی بازگرداند.


در مورد خداحافظی علی کریمی که ارتباط نزدیکی هم با ایشان داری چه نظری داری؟


در مورد علی کریمی در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد ادامه یا پایان بازیگری او صحبت کنم چون هر فوتبالیستی مانند علی کریمی  خودش میداند چه موقع باید از فوتبال کناره گیری کند. امثال کریمی و مهدوی کیا  و… شناسنامه فوتبال پرسپولیس هستند و به تیم شخصیت میدهند و در حال حاضر باید دید سیستم و تاکتیک علی دایی چیست و بر اساس آن  و تفکر جایگاه علی کریمی از نظر فنی کجاست. اول از همه او دایی باید همدیگر را از تزدیک ببینند.



امامی فر:دایی و کریمی باید همدیگر را ببینند / در لیگ یک رسم برپول ندادن است