Saturday, June 15, 2013

قعر جدولی‌ها هم برای کسب تجربه به میدان آمدند بارانی: بعضی‌ها از شرکت در لیگ می‌ترسیدند/ در برخی بازی‌ها انگار حریف ۶ بازیکن داشت!

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری گفت: با توجه به اینکه بعضی از تیم‌ها برای شرکت در لیگ اسپانسر ندارند، برای شرکت در مسابقات ترس داشتند.


مینا بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نقاط ضعف و قوت لیگ هشتم، گفت: یکی از نقاط قوت لیگ که می‌توان به آن اشاره کرد این بود که مانند سال‌های قبل که ۱۲ تیم ثبت‌نام می‌کردند و در ادامه از مسابقات کناره‌ می‌گرفتند، نبود. امسال همه تیم‌ها، حتی قعر جدولی‌ها هم برای کسب تجربه به میدان آمدند و بازی کردند.


وی درباره دومین نقطه قوت لیگ، اظهار داشت: نمی‌گویم داوری‌ها خیلی خوب بود، اما نسبت به سال گذشته بهتر بود. البته در برخی از موارد داوری به ضرر ما بود و حتی به بازیکنان می‌گفتم شما فکر کنید حریف ۶ بازیکن دارد، اما در حالت کلی می‌توان گفت داوری‌ها بد نبود.


سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری در پاسخ به این سوال که کدام مربی و بازیکن را در لیگ جزو بهترین‌ها می‌دانید، عنوان کرد: یاری، محمودی و مظفر جزو بهترین مربیان لیگ هستند. مظفر مربی با دانشی است و تجربه فوق‌العاده‌ای دارد و با توجه به حضورش در تیم ملی در تورنمنت‌های زیادی شرکت می‌کند و بر این اساس تجربه زیادی هم دارد. در میان بازیکنان می‌توان به فهمیه زارعی، سپیده زرین‌راد و اعتدالی اشاره کرد.


بارانی در پاسخ به این سوال که نقاط ضعف لیگ را در چه می‌بینید، تصریح کرد: در بعضی از بازی‌ها تیم‌های قعر جدولی مقابل تیم‌های قدرتمند حاضر نمی‌شدند. با توجه به اینکه بعضی از باشگاه‌ها اسپانسر قوی ندارند، تیم‌ها برای شرکت در مسابقه ترس داشتند.


وی در ادامه با اشاره به تعویق بازی‌ها گفت: در نیم‌فصل اول و دو بازی نیم‌فصل دوم برنامه‌ریزی لیگ خوب بود، اما در ادامه به دلیل مسابقات آسیایی چند بازی به تعویق افتاد. بازیکنان فوتسال را به فوتبال بردند و بسیاری از مربیان معترض شدند. سوال این است که اگر می‌خواهند این کار را انجام دهند چرا لیگ فوتبال برگزار می‌کنند؟



قعر جدولی‌ها هم برای کسب تجربه به میدان آمدند بارانی: بعضی‌ها از شرکت در لیگ می‌ترسیدند/ در برخی بازی‌ها انگار حریف ۶ بازیکن داشت!

No comments:

Post a Comment