Saturday, June 15, 2013

مودریچ: هر باشگاهی بیل را داشته باشد، برنده است

مودریچ: هر باشگاهی بیل را داشته باشد، برنده است


به گزارش خبرگزاری فارس، لوکا مودریچ که در تاتنهام هم‌تیمی گرت بیل بوده است، به خوبی او را می‌شناسد و مطمئن است که جذب وی بُعد دیگری به رئال مادرید می‌دهد. وی گفت‌و‌گویی به شرح زیر انجام داده است.


* آیا حاضری ۹۰ میلیون برای جذب بیل پرداخت کنی؟


این موضوع پیچیده‌ای است زیرا من در تاتنهام بوده‌ام. می‌توانم به شما بگویم که ما دوست داشتیم بیل را جذب کنیم و او بازیکنی استثنایی است. این را تضمین می‌کنم و هر باشگاهی چه رئال مادرید یا تاتنهام اگر بتواند بازیکنی مثل او را به خدمت بگیرد، برنده است. جذب این بازیکن برای هر باشگاهی یک مسئله است و اگر این باشگاه رئال مادرید باشد، برای ما بهتر است.


* تصور می‌شود بیل مثل تو نمی‌خواهد خروجش را تحمیل کند. خروج از تاتنهام اینقدر سخت است؟


من این کار را انجام دادم اما بستگی به فرد دارد. این هنوز هم مسئله حساسی برای من است. نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.


* بیل چه‌چیزی برای تیم می‌آورد؟


بیل برای تیم کهکشانی رئال مادرید بسیار عالی است. او می‌تواند بُعد دیگری به تیم بدهد. ضربات، قدرت، سرعت، توان هجومی و نوع بازی او می‌تواند برای پیشرفت کردن به ما کمک کند.


*  احتمال زیادی وجود دارد که آنچلوتی سرمربی جدید رئال شود. یک سال پیش گفته بود تو یکی از بهترین بازیکنان دنیا هستی، دوست داری او هدایت رئال را در دست بگیرد؟


وقتی یک مربی که هر افتخاری را به دست آورده چنین تعریفی از تو بکند، خیلی خوب است. اگر آنچلوتی بیاید، کار کردن با او یک مزیت است. تلاش خواهی کرد تا بهترین استفاده را از هر مربی داشته باشی و از تمام آنها چیز یاد بگیری.



مودریچ: هر باشگاهی بیل را داشته باشد، برنده است

No comments:

Post a Comment