Sunday, June 16, 2013

ماتا: هیچ کس در چلسی به من نگفت مورینیو می‌خواهد از این تیم بروم

هافبک چلسی اعلام کرد هیچ کس در این باشگاه از تمایل سرمربی پرتغالی برای رفتن او صحبت نکرده است.


به گزارش خبرگزاری فارس، خوان ماتا که در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۰، رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا ۲۰۱۱، قهرمانی اروپا ۲۰۱۲، جام حذفی ۲۰۱۲، لیگ قهرمانان ۲۰۱۲ و لیگ اروپا ۲۰۱۳ افتخار کسب کرده است در گفت‌و‌گویی با مارکا درباره احساساتش پیش از جام کنفدراسیون‌ها صحبت کرده است.


ماتا اظهار داشت: آنچه که تیم ملی اسپانیا را استثنایی کرده است، دیدن افرادی مثل فابرگاس، تورس، ناواس، کازورلا، ژاوی مارتینز یا حتی خود من روی نیمکت است. بعضی تغییرات صورت گرفته است و تیم همچنان مثل گذشته با همان شیوه بازی می‌کند. این تیمی است که وقتی به سطح بازیکنان نگاه می‌کنید، رقابت با آن را مشکل می‌بینید.


وی ادامه داد: هیچ کس در چلسی به من نگفت که مورینیو می‌خواهد بروم. وقتی فصل را به پایان بردم، به من گفته شد که از عملکرد من و دو سالی که در باشگاه گذراندم، بسیار راضی هستند. هنوز ۳ سال دیگر از قراردادم باقی مانده است. از بودن در چلسی خیلی خوشحالم.


ماتا خاطرنشان کرد: مورینیو؟ ترجیح می‌دهم تا زمان ملاقات با او منتظر بمانم و قبل از اینکه قضاوتی بکنم، با او کار کنم.


وی اضافه کرد: ما هنوز هم در چلسی می‌خواهیم قهرمان لیگ برتر شویم. این کاری است که واقعا دوست دارم انجام دهم. قهرمانی در مسابقات که بسیاری از تیم‌ها در تاریخ‌ برای رسیدن به آن با یکدیگر رقابت می‌کنند، فوق‌العاده خواهد بود.



ماتا: هیچ کس در چلسی به من نگفت مورینیو می‌خواهد از این تیم بروم

No comments:

Post a Comment