Saturday, June 15, 2013

اسکولاري: برزيل آرام اما مطمئن به پيش مي‌رود

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از گام محکم تیمش در بازی نخست جام کنفدراسیون ها استقبال کرد.


لوئیس فیلیپه اسکولاری با اشاره به روند کار تیمش در بازی دیشب با ژاپن گفت :«بازی امروز نشان داد که تیم ما آرام آرام اما به شکلی مطمئن خود را باز می یابد.در برابر ژاپن زدن گل زودهنگام به ما کمک کرد تا هیچ بختی برای قهرمان آسیا قائل نشویم.اما احساس من این است که ما در جزییات تاکتیکی مهمی بسیار خوب کار کردیم.»


اسکولاری اضافه کرد:« من اطمینان دارم تیم برزیل به مرور پیشرفت بیشتری خواهد کرد.»


سرمربی برزیل در مورد نقش نیمار در این پیروزی گفت :«همانطور که قبلا هم گفتم نیمار بازیکن فوق العاده ایست.او شاید در یک بازی به چشم نیاید اما بدون هیچ سوالی او را باید یک ستاره دانست.حضور او همیشه می تواند به سود برزیل تفاوت ایجاد کند.اما آنچه که برای من مهم تر محسوب می شود عملکرد کل تیم است.من تعصب و جنگندگی ، بازی قدرتمندانه و پیگیرانه بازیکنان برزیل را دوست داشتم و این ها نشان دهنده خصوصیات واقعی یک تیم است.»



اسکولاري: برزيل آرام اما مطمئن به پيش مي‌رود

No comments:

Post a Comment