Tuesday, June 25, 2013

گزارش تصویری : تمرین آبی‌پوشان

آبی پوشان پایتخت در غیاب ستاره های سابق خود و البته ستاره های تازه وارد خود تمرینات خود را پیگیری می کند .


سایت گل-آبی‌پوشان پایتخت که در کمپ تمرینی مرحوم ناصر حجازی در تهران مشغول تمرین هستند،این روزها در کنار خریدهای جدیدی که انجام داده‌اند، اما و اگرهای بسیاری را نیز پیش‌روی خود می‌بینند و تمرینات آبی‌پوشان چندان جدیت نیافته است، هرچند امیر آن‌چنان داد و بی‌داد می‌کند ! استقلال که حالا جباری را نیز باید در کنار سایر بازیکنان محتمل خود از جمله پژمان منتظری، خسرو حیدری، جی‌لوئد ساموئل و رحمتی و حتی نکونام قرار دهد، باید نیز این‌گونه روی این چند خرید خود مانور دهد.



http://u.goal.com/291100/291194hp2.jpg


محمد قاضی حالا برای دومین سال متوالی است که در تیم‌های پایتخت‌نشین حضور دارد. او که از ذوب‌آهن راهی پرسپولیس شد پس از بی‌مهری مجموعه‌ی پرسپولیس و نیمکت‌نشینی در این تیم به مجموعه‌ی استقلال کوچ کرده است تا شاید زیر نظر قلعه‌نوئی بار دیگر اوج گیرد و شاید با درخشش در فصل پیش‌رو راهی ریودوژانیرو نیز شود، هرچند رقابت برای او با حضور گوچی تاریخ‌ساز بسیار سخت است.



http://u.goal.com/291100/291193hp2.jpg


پژمان نوری هم دیگر استقلالی سابقا پرسپولیسی است که پس از حضور در ملوان بار دیگر به فوتبال پایتخت بازگشته است. نوری که هموراه یکی از متعصبان پرسپولیس شناخته می‌شد این‌روزها با پیراهن آبی‌پوشان با همان جدیت و تعصبی که از او سراغ داشتیم مشغول تمرین است.



http://u.goal.com/291100/291192hp2.jpg


و اما احمد جمشیدیان که با حرف و حدیث‌های بسیار استقلالی شد. او بیش از پایان فصل نیز زمزمه‌های آبی‌پوش شدن او رسوای فوتبال ایرانی شده بود و این امر باعث شد تا این بازیکن با نظر کرانچار، فینال جام حذفی را نیز از دست بدهد !



http://u.goal.com/291100/291190hp2.jpg


فردین عابدینی هم دیگر بازیکن تازه‌وارد استقلال است که نیامده مصدوم شد، هرچند به نظر نمی‌رسد مصدومیت این ستاره چندان جدی باشد.



گزارش تصویری : تمرین آبی‌پوشان

No comments:

Post a Comment