Saturday, June 22, 2013

جنجال در انزلی، چه کسی دروغ می‌گوید ؟ درودگر یا نوری ؟

گویا پژمان نوری و صادق درودگر با رسیدن به بن بست تصمیم به تخریب یکدیگر گرفته اند و از هیچ کوششی دریغ ندارند !


ماجرا از آن‌جا آغاز شد که پژمان نوری پس از پیوستن به استقلال تهران در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم به صحبت در رابطه با ماجرای جدایی خود از ملوان پرداخت و در تمامی بند بند صحبت‌های خود صادق درودگر، مدیرعامل ملوان را نشانه رفت و اتهامات ریز و درشتی را به او وارد کرد.


نوری در ابتدا در پاسخ به این سوال که “آیا تنها مشکل جدایی درودگر بود ؟” بیان می‌کند که “ملوان در شرایط سختی قرار داشت و مدیران نیز با وعده و وعید من را تخریب کرده بودند و امروز خوشحالم که دیگر با درودگر کار نمی‌کنم، گرچه جدایی از ملوان سخت بود.” هافبک سخت‌کوش اسبق پرسپولیس تهران در ادامه با صراحت درودگر را عامل اصلی جدائی خود از ملوان و البته عامل تمامی مشکلات ملوان عنوان می‌کند و در این رابطه می‌گوید : ” اگر با صادق درودگر به مشکل نمی‌خوردم در انزلی می‌ماندم. کسانی که اکنون در ملوان بازی می‌کنند راضی نیستند درودگر مدیرعامل آن‌ها باشد. آن‌ها به دلیل برخی مشکلات شخصی خود در انزلی مانده‌اند و اگر رای‌گیری شود که آیا به درودگر رای می‌دهید شاید مدیرعامل ملوان یک رای بیاورد ولی ۲ رای نمی‌آورد.


ملوان دست این آقا افتاده و وی به هر طریقی دوست دارد خود را مدیرعامل جا بزند. درودگر حقوق پایه مربیان ملوان را پرداخت نکرده و به آنها گفته شما طوماری جمع کنید که من مدیرعامل ملوان بمانم تا پول شما را پرداخت کنم!”


اما شاه‌بیت صحبت‌های نوری علیه درودگر جائی بود که این هافبک در پاسخ به این سوال که “آیا در مدتی که به استقلال پیوستی درودگر با تو تماس گرفته است؟” با دروغگو خواند این مدیرعامل این‌گونه جنجالی پاسخ می‌دهد : ” نه، چه تماسی بگیرد؟ تصادفی در فرودگاه همدیگر را دیدیم که پس از آن اعلام کرد هواداران ملوان من را دیده‌اند. اگر هواداری آنجا حضور داشته بیاید خودش را معرفی کند و بگوید پژمان نوری را با چشمانش دیده است. درودگر ابتدا به مردم گفت نوری با ملوان سفید امضا کرده، سپس اعلام کرد من به پیشنهاد ۷۰۰ میلیونی ملوان پاسخ منفی داده‌ام.


درودگر زیاد دروغ می‌گوید و متاسفانه در حال حاضر مردم او را قبول دارند. امیدوارم ملوان زمین نخورد اما این موضوع را باید بگویم که ملوان با درودگر به جایی نمی‌رسد.”


پس از این ماجرا صادق درودگر نیز در مصاحبه‌ای در واکنش به صحبت‌های نوری این‌گونه گفت : ” در فرودگاه با پژمان نوری عکس هم دارم. کاری نکند که آن عکس را نشان دهم. افرادی هم اطراف ما حضور داشتند و در تصویر هم مشخص است. حتی نوری در طرف دیگر بود و من از یکی از مسئولان فرودگاه خواهش کردم که او را برگرداند. تصویری که یکی از معاونان باشگاه گرفته است نیز موجود است.”


پس از این موضوع پژمان نوری به این مصاحبه واکنش نشان داد و خواستار انتشار عکس‌هایش شد که این موضوع با واکنش مدیرعامل باشگاه ملوان مواجه شد و درودگر عکس‌های دو نفره خود با نوری را در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داد.


صادق درودگر در توضیح عکس‌هایی که گویا حکم مبرا ساختن او از اتهام دروغگو بودن را دارد، در مصاحبه‌ای کوتاه این‌گونه می‌گوید : ” این عکس‌ها دقیقا مربوط به روزی است که نوری برای عقد قرارداد با استقلال از فردوگاه راهی تهران بود. نوری مقابل سه شاهد که اگر لازم شود در مورد این عکس‌ها شهادت می‌دهند به من گفت برای خرید اتومبیل به تهران می‌رود و دوباره قصد بازگشت به انزلی را دارد. آقای نوری دیدم چطور  ماشین خریدی!”



http://u.goal.com/290500/290509hp2.jpg


“اگر دقت کرده باشید نوری در زمان عقد قرارداد با استقلال هم همین پیراهنی که در عکس به تن دارد به تن داشت. حالا مشخص شد چه کسی دوروغ می‌گوید.”



http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/13920328145122242722783.jpg


“این بازیکن ۴ مرتبه در بدترین شرایط ملوان را تنها گذاشت، یک بار با حضور در پگاه گیلان، یک بار با حضور در پرسپولیس، یک بار با حضور در امارات و حالا هم با حضور در استقلال. درست هر زمانی که ملوان به نوری نیاز داشته این بازیکن به ملوان پشت کرده است.”



جنجال در انزلی، چه کسی دروغ می‌گوید ؟ درودگر یا نوری ؟

No comments:

Post a Comment