Monday, June 24, 2013

شمسايي به عنوان بازيکن-مربي به دبيري پيوست

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران به عنوان مربی – بازیکن با تیم دبیری تبریز به توافق رسید.


مسئولان باشگاه دبیری تبریز با وحید شمسایی، آقای گل جهان و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال به توافق رسیده‌اند و قرار است او در پانزدهمین دوره لیگ برتر به عنوان بازیکن – مربی در تیم فوتسال دبیری فعالیت کند.


به گزارش فارس، این در حالی است که شمسایی فصل گذشته به علت اختلافاتی که با مسئولان و همچنین کاهش مبلغ قراردادها رخ داده بود در تیمی بازی نمی‌کرد.


اولین تمرین تیم فوتسال دبیری امروز زیر نظر وحید شمسایی در تهران برگزار شد و قرار است این تمرینات از فردا در مجموعه ورزشی انقلاب دنبال شود.


شمسایی طی دو سه روز آینده در کنفرانس مطبوعاتی قرارداد خود را به صورت رسمی امضا خواهد کرد.


امیر شمسایی نیز در کنار برادر خود حضور خواهد داشت و قرار است ناصر پیروردی و شهاب سفال‌منش در این تیم نیز به وحید شمسایی کمک کنند.


وحید شمسایی در خصوص عقد قراردادش با تیم فوتسال دبیری عنوان کرد: ما صحبت‌هایمان را با مسئولان دبیری انجام دادیم و تیم را به تهران آوردم تا تمرینات را آغاز کنیم. امیر شمسایی نیز در کنار تیم خواهد بود. دو سه روز آینده این قرارداد به صورت رسمی امضا خواهد شد.


به نقل از فارس، وی ادامه داد: قصد داریم نفرات بزرگی را در تیم بیاوریم و ناصر پیروردی و شهاب سفال‌منش از جمله افرادی هستند که می‌خواهیم به کادر اضافه کنیم. ما یک گروه هستیم و کسی اسم و پستی ندارد. هدف‌مان این است که با قدرت در لیگ حاضر شویم و برای قهرمانی تیم را می‌بندم. لیستی را به باشگاه داده‌ام تا بازیکنان مدنظر را جذب کند و مذاکرات با آنها را آغاز کند.


سرمربی-بازیکن دبیری در مورد اینکه در گذشته مسائلی درباره اختلاف بر سر مسائل مالی با باشگاه دبیری مانع عقد قرارداد با او شده بود، تاکید کرد: در آن زمان هم بر سر مسائل کلی بودجه مسائلی وجود داشت اما آنچه به توافق رسیدیم این بود که از صد در صد هدف می‌توانیم ۹۰-۹۵ درصد آن را به دست آوریم.


شمسایی درباره حضور دبیری در جام رمضان تصریح کرد: آنچه که به اشتباه عنوان شده این است که نام این رقابت‌ها، جام رمضان مطرح شده است. من شخصا دوست ندارم در جام رمضان بازی کنم. شاید سال‌های گذشته پول‌های زیادی هم می‌دادند اما این موضوع را قبول نمی‌کردم. زمانی که وضعیت این رقابت‌ها را در قرعه‌کشی دیدم متوجه شدم که مسابقات بسیار قوی‌ای خواهد بود.


وی ادامه داد: این مسابقات یک تورنمنت با ۱۶ تیم است که در ۴ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود. در گروه ما تیم‌های قدرتمندی چون السد قطر، السالمیه کویت، نماینده‌ای از پاراگوئه حضور دارند که هر کدام ۷-۸ بازیکن ملی‌پوش دارند. در دیگر گروه نیز تیم‌های قدرتمندی چون قهرمان آرژانتین، قهرمان کرواسی و تیم چهارم اسپانیا حضور دارند. فقط برزیل نیست که آن هم به خاطر بازی‌هایی است که درگیر آن است.


کاپیتان تیم ملی فوتسال اظهار داشت: این مسابقات با امکانات و شرایط بسیار خوبی برگزار می‌شود و در واقع یک شرایط تمرینی برای ما پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر خواهد بود. هیچ فرقی نمی‌کند چه اتفاقی در کویت بیفتد اول بشویم و ۱۰۰ هزار دلار را بگیریم و یا از مسابقات حذف شویم اما ما برای تمرین کردن به آنجا می‌رویم. اگر ما قصد برگزاری چنین اردویی داشتیم هزینه‌اش بالا می‌شد.


شمسایی درباره تعویق در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: به هر حال کمیته فوتسال این تصمیم را گرفته است اما امیدوارم تا پایان سال مسابقات تمام شود. هر چه تعداد بازی‌های بیشتری برگزار شود به تیم ملی کمک می‌شود. من در سال ۸۰-۸۱ زمانی که در ایتالیا بازی می‌کردیم ۴ لیگ داشتیم. این شرایط باعث می‌شود که تیم ملی آماده‌تری داشته باشیم.



شمسايي به عنوان بازيکن-مربي به دبيري پيوست

No comments:

Post a Comment