Wednesday, June 12, 2013

باخت به ژاپن و خداحافظی یونس محمود از دنیای فوتبال

بازی نکردن در عراق کمر تیم ملی این کشور را خم کرد. درخانه حریف طبیعی بود که تماشاگری نداشتیم اما چرا در خانه خود که گاهی قطر ، امارات و یا یمن بود بیگانه بودیم


 پس از باخت تیم ملی فوتبال عراق مقابل ژاپن در یکی از بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا، یونس محمود مهاجم سرشناس تیم ملی عراق برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.


سه شنبه شب بود که عراق در دیداری مقابل ژاپن تن به شکست داد تا این تیم از راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۴ ناامید شود.


بعد از این باخت، یونس محمود در گفت وگو با خبرنگار شبکه الدوری قطر گفت:« بازی سه شنبه شب برابر ژاپن آخرین فرصت تیم ملی عراق برای امیدوار ماندن به صعود به جام جهانی بود که باخت ۰-۱ دراین بازی، امید ما را ناامید کرد. من هم بخاطر حمایت وهمبستگی با ملت عراق تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفتم.»

یونس محمود که سابقه حضوری طولانی در تیم ملی فوتبال عراق دارد، حدود ۱۰ سال   در باشگاه های قطری توپ می زد.


او در ادامه صحبت هایش درحالی که نگرانی وافسردگی در چهره اش موج می زد گفت:« تصمیم گرفته ام هم در سطح ملی وهم در سطح باشگاهی تا همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کنم .  ناکامی تیم ملی فوتبال عراق در رقابتهای مقدماتی ۲۰۱۴ را برگردن مربی یا بازیکن ویا کادر اداری نمی اندازم. بازی نکردن در عراق کمر تیم ملی این کشور را خم کرد. درخانه حریف طبیعی بود که تماشاگری نداشتیم اما چرا در خانه خود که گاهی قطر ، امارات و یا یمن بود بیگانه بودیم . »

او  از کشورهای همسایه عراق خواست تا برای خواسته عراق که میزبانی تیم های در بغداد یا اربیل در مجامع جهانی ومحلی فوتبال تلاش کنند.



باخت به ژاپن و خداحافظی یونس محمود از دنیای فوتبال

No comments:

Post a Comment