Wednesday, June 12, 2013

صجبت هاي بازيکنان تيم ملي پس از پيروزي برابر لبنان

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت تیم ملی در بازی با کره جنوبی نباید برای کسب یک امتیاز به میدان برود.


“رضا قوچان نژاد” که در بازی با لبنان گل سوم تیم ملی ایران را به زیبایی وارد دروازه این تیم کرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرگز نباید برای کسب مساوی مقابل کره به میدان برویم. دراین صورت احتمال شکست تیم بالا می‌رود.


وی افزود: ما در بازی با قطر و لبنان به خوبی جنگیدیم و باید همین گونه هم با کره بازی کنیم. در این صورت احتمال موفقیت تیممان افزایش پیدا می‌کند.


قوچان نژاد در پایان گفت: صعود به جام جهانی برای ملت ایران اتفاق شیرینی خواهد بود.


محمد رضا خلعتبری که با پشت سر گذاشتن چند بازیکن لبنان گل نخست ایران را به ثمر رساند در خصوص این پیروزی اظهار داشت: ما توانستیم با تلاش فراوان به این پیروزی دست پیدا کنیم که به نظر من پیروزی خیلی خوبی بود و تفاضل گل ما را هم بهبود بخشید.


وی افزود: جا دارد در اینجا از رسانه‌ها و مردم که تیم ملی را تنها نگذاشتند تشکر کنم.

آندرانیک تیموریان در پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: به عنوان عضو کوچک تیم ملی باید از مردم و رسانه ها تشکر کنم که حمایت خوبی از تیم ایران به عمل آوردند.


وی افزود: بازیکنان در بازی با لبنان موقعیتهای بسیاری را به هدر دادند با این حال نتیجه امیدوارکننده ای کسب کردیم.


تیموریان در پایان اظهار داشت: ما در بازی با کره جنوبی باید بهتر از بازی مقابل قطر و لبنان بازی کنیم. بازی در اولسان به دلیل گرما و شرجی هوا شرایط خاص خودش را دارد اما چنانچه منطقی بازی کنیم می‌توانیم برای چهارمین بار به جام جهانی راه پیدا کنیم.

جواد نکونام بعد از پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی برابر لبنان و دو گلی که به ثمر رساند، در جمع خبرنگاران گفت:‌ خدا را شکر دل مردم را شاد کردیم. هفته آینده بازی سختی برابر کره داریم و مثل چهار سال قبل سرنوشت صعود به بازی آخر کشیده شده و باز هم باید صعودمان را از کره‌جنوبی بگیریم. امیدوارم با دعای خیر مردم نتیجه ایده‌آلی کسب کنیم.


کاپیتان تیم ملی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره انتخابات پیش رو گفت: من فوتبالیستم این چه سوالی است که می‌پرسید؟


وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که امشب با نتیجه خوب زمین را ترک کردیم. واقعا نیاز به برد پرگل داشتیم و از مردم و شما رسانه‌ها تشکر می‌کنم که از قبل از بازی با قطر تا امروز از ما حمایت کردید. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و ما جشن بزرگی بعد از صعود بگیریم. شما سهم بزرگی در بردهای تیم ملی داشتید و ما به تنهایی نمی‌توانستیم به آن برسیم. گام سختی پیش رو داریم اما تیم ما نشان داده که لیاقت و شایستگی‌اش را دارد و می‌خواهیم جشن‌ صعودمان را در کره جنوبی بگیریم.


نکونام همچنین درباره وضعیتش در استقلال توضیح داد: درباره این موضوع فکر کرده‌ام و بعد از بازی‌های تیم ملی در این باره تصمیم‌گیری می‌کنم. هواداران استقلال را دوست دارم اما خودم هم نمی‌دانم چقدر احتمال دارد که در این تیم بمانم. وضعیت باشگاه مشخص نیست. یک سری اتفاقات افتاده و آنها را در ذهنم دارم. همچنین بعد از بازی‌های تیم ملی اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران می‌افتد.


کاپیتان تیم ملی در پایان تاکید کرد: شاید کره جنوبی در بازی آخر انگیزه لازم را نداشته باشد اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این تیم را شکست دهیم. گذشته‌ها هم تمام شده و ما باید تنها به آینده فکر کنیم.

مسعود شجاعی پس از پیروزی تیم ملی برابر لبنان درباره تعویضش گفت: این نظر سرمربی بود که از زمین خارج شدم. تلاش کردم تا بازی خوبی را انجام دهم و قسمتی از کار را گرفتم. امیدوارم نظر کی‌روش را جلب کرده و بازی خوبی را انجام داده باشم.


مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که جام‌جهانی قبلی را هم ایران در شرایطی مشابه از دست داد، اظهار کرد: مطمئنا نمی‌خواهیم خاطره چهار سال قبل تکرار شود. تلاش می‌کنیم این بار بهترین نتیجه را کسب کنیم و اگر توانستیم حتی کره را شکست دهیم. آنجا هم می‌توان مجوز حضور در جام‌جهانی را گرفت.


پژمان منتظری پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم‌ ملی فوتبال ایران مقابل لبنان، در مورد خط دفاعی تیم ملی عنوان کرد: هم‌اکنون نمی‌توان در مورد خط دفاعی تیم ملی قضاوت کرد. به نظرم باید بعد از بازی با کره جنوبی در این خصوص صحبت کنیم.


وی ادامه داد: ما نیاز به یک امتیاز در دیدار مقابل کره جنوبی داریم تا بتوانیم راهی جام جهانی شویم، پس از بازی با کره جنوبی می‌توانیم سازمان‌دهی بهتری داشته باشیم و قضاوت بهتری انجام دهیم.


مدافع تیم ملی در مورد اینکه در این یک هفته نمی‌توان کار فنی زیادی انجام داد و باید از لحاظ روانشناسی روی بازیکنان کار کرد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر اتفاقاتی در دو بازی اخیر افتاد که باعث شد امیدوار به آینده باشیم. ناامیدی در گذشته به وجود آمده بود که این موضوع برطرف شد.


وی افزود: ما در دو بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و به گردونه مسابقات بازگشتیم. به خود اجازه نمی‌دهیم که شادی را از هواداران بگیریم. این هواداران حق‌شان است که خوشحال باشند، هر چه در توان داریم خواهیم گذاشت تا به جام جهانی صعود کنیم.



صجبت هاي بازيکنان تيم ملي پس از پيروزي برابر لبنان

No comments:

Post a Comment