Thursday, June 13, 2013

خداحافظی مصطفی طیبی از فوتسال و بازگشت به فوتبال!



بازیکن ملی‌پوش فوتسال می‌گوید به دلیل به بن بست رسیدن این رشته دوباره به فوتبال باز می‌گردد.


به گزارش فوتی به نقل از ایسنا، مصطفی طیبی، بازیکن ملی‌پوش فوتسال ایران که با درخشش در جام جهانی‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ امیدها را برای جایگزینی وحید شمسایی زنده کرد، به دلیل آنچه که خودش به بن بست رسیدن فوتسال می‌داند، دوباره به فوتبال بازگشت.


مصطفی طیبی درباره خداحافظی همیشگی‌اش از دنیای فوتسال به خبرنگار ایسنا گفت: من از ابتدا فوتبال بازی می‌کردم و سپس به فوتسال آمدم اما با وضعیت فعلی این رشته عطایش را به لقایش بخشیدم و می‌خواهم دوباره در زمین چمن بازی کنم.


وی ادامه داد: فوتسال زمانی رو به اوج حرکت می‌کرد، زمانی که باشگاه فولاد ماهان تیم داری می‌کرد و ما با آن عظمت در جام جهانی حاضر می شدیم. اما جو فعلی فوتسال دیگر مثل قبل نیست، به اعتقادم فوتسال به بن بست خورده است. تنها راه پیشرفت در آن هم بازی در خارج از کشور است، اما من به دلیل مشکل خانواد‌گی‌ام نمی‌توانم چنین تصمیمی بگیرم.


بازیکن فصل قبل منصوری قرچک همچنین با بیان این که رضایت نامه‌اش را دریافت کرده و به یکی از تیم‌های دسته یکی یا لیگ برتری فوتبال خواهد پیوست، تصریح کرد: نزدیک به دو ماه است که پایم به توپ فوتسال نخورده و به صورت انفرادی در زمین چمن تمرین می‌کنم و در حال مذاکره با چند تیم هستم. در فوتسال هم تیم‌های زیادی برای جذب با من صحبت کرده‌اند، اما به آنها گفته‌ام که دیگر در فوتسال بازی نخواهم کرد.


گفته می‌شود این بازیکن مشهدی از خداداد عزیزی هم قول گرفته تا به هر تیمی که می‌رود از او استفاده کند که طیبی در این باره نیز به ایسنا گفت: احتمال دارد با خداداد کار کنم، اما من با قول او تصمیم به خداحافظی‌ از فوتسال نگرفته‌ام. من رفاقت بیرون از فوتبال با خداداد دارم و او به من لطف دارد.





خداحافظی مصطفی طیبی از فوتسال و بازگشت به فوتبال!

No comments:

Post a Comment