Thursday, June 13, 2013

رودی گارسیا: هدف من آشتی دادن هواداران رم با تیم است

هواداران جلوروسی در دو فصل اخیر از نتایج تیم شان اصلا راضی نبودند


به گزارش فوتی به نقل از گل- رودی گارسیا، سرمربی جدید رم، اعلام کرد که مصمم است تا هواداران جلوروسی را با این تیم آشتی بدهد.

رودی گارسیا که روز گذشته به عنوان سرمربی جدید رم معرفی شد و جای آئورلیو آندره آتزولی، سرمربی موقت این تیم را گرفت، اظهار امیدواری کرد که پس از ۵ سال حضور در لیل، مدتی طولانی در المپیکو بماند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” من فرد وفاداری هستم و ۵ سال در لیل کار کردم. به همین دلیل، امیدوارم که سال های زیادی هم در رم بمانم.ما برای رضایت هواداران کار می کنیم. همه با من در مورد رم صحبت می کنند. من می دانم که این باشگاه و بازیکنان به دنبال چه هستند اما باید خودم شخصا با همه آنها ملاقات کنم. این خیلی مهم است.



رودی گارسیا: هدف من آشتی دادن هواداران رم با تیم است

No comments:

Post a Comment