Thursday, June 13, 2013

پله:هنوز یک سال دیگر تا شروع جام جهانی مانده؛ از سلسائو حمایت می کنیم

قهرمانی یا عدم قهرمانی در جام کنفدراسیون ها، به شانس تیم و البته عملکرد تیم در جریان رقابت ها بستگی دارد


در مراسم افتتاح ساعت شمارش معکوس برای شروع جام جهانی ۲۰۱۴ که ۳۶۵ روز دیگر استارت می خورد، پله سرشناس ترین چهره حاضر در مراسم بود.


پادشاه فوتبال برزیل از هواداران سلسائو خواست که رفتاری که در جریان بازی دوستانه برزیل مقابل شیلی در ماه آوریل به نمایش گذاشتند را تکرار نکنند. در جریان آن بازی دوستانه ، هواداران تیم ملی برزیل صبوری شان را از دست داده و شروع به هو کردن تیم ملی کشورشان و تشویق بازیکنان شیلی، زمانی که پا به توپ می شدند، می نمودند.


پله دراین باره گفت:« ما شروع به آماده سازی تیم ملی برزیل نموده ایم و کاملا روشن است که گاهی وقتها اوضاع در زمین مسابقه خیلی خوب پیش نمی رود ولی ما هنوز یک سال دیگر تا آغاز جام جهانی زمان داریم واز تیم ملی حمایت خواهیم کرد.»


پله درادامه به این نکته اشاره کرد که برزیل به تیمی منسجم نیاز دارد و جام کنفدراسیون ها فرصت خوبی برای سلسائو خواهد بود تا به این سطح از آمادگی برسد:« قهرمانی یا عدم قهرمانی در جام کنفدراسیون ها، به شانس تیم و البته عملکرد تیم در جریان رقابت ها بستگی دارد ولی امیدوارم که من آن تجربه سالهای پیش را تکرار نکنم. در آن سال شاهد آن بودم که پدرم به خاطر باخت برزیل به شدت گریه می کرد.»


منظور پله از این صحبت ها باخت برزیل در فینال جام جهانی ۱۹۵۰ مقابل اروگوئه در استادیوم ماراکانا بود.



پله:هنوز یک سال دیگر تا شروع جام جهانی مانده؛ از سلسائو حمایت می کنیم

No comments:

Post a Comment