Thursday, June 13, 2013

دیگو میلیتو: بی صبرانه درانتظار بازگشت به میادین هستم

ستاره آرژانتینی درحال انجام تمرینات بازیابی برای رهایی از بند زانوی مصدومش است و به بازگشت به میادین چمن در فصل ۴-۲۰۱۳ فکر می کند


دیگو میلیتو، ستاره آرژآنتینی باشگاه اینتر بی صبرانه درانتظار شروع فصل ۴-۲۰۱۳ است تا بتواند به ترکیب اینتر بازگردد و بدین ترتیب بتواند به ماه ها دوری از میادین چمن پایان دهد


این ستاره آرژانتینی در ماه فوریه و در جریان بازی تیمش در لیگ اروپا مقابل کلوژ از ناحیه لیگامنت پایش مصدوم شد و از آن زمان تاحالا از میادین ورزشی به دور است. حالا میلیتو بی صبرانه در انتظار بازگشت به زمین چمن است.


او در صفحه رسمی اش در فیس بوک دراین باره نوشته:« بی صبرانه درانتظار بازگشت هستم و منتظرم تا فصل جدید را شروع کنم. من بیش از هرزمان دیگری عزمم را جزم کرده ام.درحال حاضر در آرژآنتین هستم ودراینجا تمرینات بازیابی ام را انجام می دهم و همه چیز خوب پیش می رود.»


دیگو میلیتوی ۳۴ ساله در فصل ۳-۲۰۱۲ و قبل از آنکه از ناحیه زانو مصدوم شود، در ۲۰ دیداری که در سری آ برای اینتر برگزار کرده بود، ۹ گل به ثمر رسانده بود.




دیگو میلیتو: بی صبرانه درانتظار بازگشت به میادین هستم

No comments:

Post a Comment