Thursday, June 13, 2013

اشتباه فاحش نکونام مقابل تیم ملی لبنان

تیم ملی متعلق به فرد یا باشگاه نیست پس تمام حرکات ملی پوشان باید در چارچوب قوانین ملی بوده و فقط برای تیم ملی ایران عزیز باشد ، بنا بر این ملی پوشان نباید حرکتی را برای باشگاه و یا فردی خاص انجام دهند. پس از اینکه جواد نکونام گل چهارم تیم ملی را به ثمر رساند، بازوبند آبی اش را در آورد و آن را روی سرش چرخاند و صراحتا عنوان کرده به خاطر تشکر از حمایت هواداران استقلال این کار را کرد،


به گزارش فوتی به نقل از تابناک، جواد نکونام ، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم های ملی ایران و لبنان انتخاب شد، ولی یک حرکت اشتباه ارزشهای وی را زیر سوال برد .


  پس از اینکه جواد نکونام گل چهارم تیم ملی را به ثمر رساند بازوبند خود را که رنگ آبی داشت از بازو درآورد و همانند پرچم در هوا چرخاند. نکونام  بازوبند آبی اش را در آورد و آن را روی سرش چرخاند و صراحتا عنوان کرده به خاطر تشکر از حمایت هواداران استقلال این کار را کرد،

جواد نکونام با به ثمر رساندن ۲ گل در این دیدار در مسابقات مقدماتی جام جهانی هفت گله شد و به عنوان بهترین بازیکن میدن هم انتخاب شد.

 تیم ملی متعلق به فرد یا باشگاه نیست پس تمام حرکات ملی پوشان باید در چارچوب قوانین ملی بوده و فقط برای تیم ملی ایران عزیز باشد ، بنا بر این ملی پوشان نباید حرکتی را برای باشگاه و یا فردی خاص انجام دهند.


اشتباه فاحش نکونام مقابل تیم ملی لبنان

No comments:

Post a Comment