Friday, June 14, 2013

می‌خواستم وضعیت کاری و شرح وظایفم را بدانم/ باقری: در این فصل به طور کامل در خدمت پرسپولیس و علی دایی هستم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواستم شرایط کاری، انتظارات باشگاه و سرمربی از خودم و شرح وظایفم را به طور دقیق بدانم و حالا که در جلسه با مدیریت و با هماهنگی علی دایی این موارد مشخص شده است، از این پس به طور کامل در کنار پرسپولیس خواهم بود.


کریم باقری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: پس از جلسه با آقای رویانیان و با هماهنگی علی دایی از امروز در تمرینات تیم شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کرده و انتظارات مدیریت و سرمربی تیم را برآورده کنم.


وی ادامه داد: علت تأخیر برای حضور در کنار پرسپولیس این بود که من می‌خواستم شرایط کاری، شرح وظایف خودم و انتظارات و دیدگاه‌های باشگاه و سرمربی تیم را بدانم و زمانی شروع به کار کنم که این مسائل روشن باشد و وضعیتم حالت رسمی پیدا کند تا بتوانم کامل در خدمت تیم باشم. حالا پس از جلسه‌ای که با مدیریت باشگاه داشتم و با هماهنگی علی دایی این مسائل روشن شده است و از امروز در کنار تیم خواهم بود.


مربی پرسپولیس تصریح کرد: حالا که می‌دانم چه وظایفی دارم، تمام تلاش خودم را برای انجام هرچه بهتر آنها انجام می‌دهم تا جواب اعتماد باشگاه‌، علی دایی و هواداران را بدهم.


باقری خاطرنشان کرد: فصل پیش وضعیت کاری من کاملاً روشن نبود ولی امسال قرار است به طور کامل در کنار تیم باشم. این موارد در جلسه مشخص شد و من هم بر این اساس برنامه‌ریزی می‌کنم تا آنچه در توان دارم را هرچه بیشتر در اختیار مجموعه قرار بدهم. امیدوارم بتوانم کمک خوبی برای تیم و سرمربی باشم.



می‌خواستم وضعیت کاری و شرح وظایفم را بدانم/ باقری: در این فصل به طور کامل در خدمت پرسپولیس و علی دایی هستم

No comments:

Post a Comment