Saturday, June 1, 2013

حسین شمس : با نامه فدراسیون نامم از لیست خارج شد

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بنا به نامه‌ای که فدراسیون فوتبال به فیفا نوشته است از لیست مدرسان فیفا خارج شدم.


به گزارش فوتی حسین شمس در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به اینکه از لیست مدرسان فیفا خارج شده است، گفت: متاسفانه مسئولان فدراسیون فوتبال که خود توانایی ندارند در AFC و فیفا پست بگیرند کاری می‌کنند که پست‌هایی هم که دیگران به دست آورده‌اند را نیز از دست بدهند. درست مانند اتفاقی که در زمان ریاست علی سعیدلو بر سازمان تربیت بدنی اتفاق افتاد و ما عضویت در کمیته اجرایی AFC را از دست دادیم.


وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال نامه‌ای را به فیفا و AFC نوشته‌ که بنده با آنها قطع همکاری کردم. فیفا هم متقابلا نامه‌ای به من نوشته اما مسئولان AFC تاکنون مقاومت کردند. در ایمیلی که از فیفا برایم ارسال شده ضمن تشکر از ۵ سال حضورم در این نهاد به عنوان مدرس و همچنین ابراز رضایت از عملکردم، تا زمانی نامعلوم با بنده قطع همکاری می‌کنند البته تاکید داشتند این به معنای قطع همکاری مداوم نیست و این احتمال وجود دارد دوباره با هم همکاری داشته باشیم. مسئولان فدراسیون فوتبال حتما انتظار دارند بگوییم غلط کردیم تا دوباره نامه ای به فیفا بنویسند تا همکاری‌مان ادامه داشته باشد.


سرمربی سابق تیم فوتسال کشورمان خاطرنشان کرد: وقتی فدراسیون به فیفا نامه می‌نویسد که حسین شمس با ما همکاری ندارد همکاری من با فیفا دیگر معنایی پیدا نمی‌کند البته من از آقای احسانی مسئول آموزش فدراسیون فوتبال این سؤال را پرسیدم و او قسم خورد که وی چنین کاری را نکرده است این خود نشان می‌دهد که بخش دیگری از فدراسیون که به احتمال فراوان کمیته فوتسال است، این نامه را به فیفا نوشته‌ است.


شمس تاکید کرد: البته هنوز به عنوان مدرس AFC فعالیت دارم و در همین راستا ۲۴ همین ماه برای تدریس به مالزی خواهم رفت اما بعد از این کلاس باید ببینم AFC هم مانند فیفا با من قطع همکاری می‌کند یا این همکاری همچنان ادامه خواهدداشت.


وی در پایان گفت: این مسائل برای من و شما که دلمان برای مملکت می‌سوزد، تاسف‌بار است اما برای آقایان که مقابل لبنان می‌بازند و کک‌شان  هم نمی‌گزد اهمیتی ندارد. فقط دوست دارم مسئولان فدراسیون نامه به فیفا را تکذیب کنند آنوقت خودم به دنبال به دست آوردن مدارک اقداماتی را انجام خواهم داد.



حسین شمس : با نامه فدراسیون نامم از لیست خارج شد

No comments:

Post a Comment