Thursday, June 13, 2013

نقل و انتقالات دات کام؛ حمودی منتظر استقلال

به آخرین اخبار و شایعات بازار نقل و انتقالات توجه کنید


محمد ابراهیمی تمدید کرد


محمد ابراهیمی مهاجم تیم تراکتورسازی با توفق با مدیرعامل باشگاه قرارداد خود را به مدت یک فصل تمدید کرد تا فصل بعد را نیز در تبریز بازی کند .  محمد ابراهیمی از سال ۸۹ در تیم تراکتورسازی حضور دارد و امسال فصل چهارم حضور خود را در تبریز سپری می کند.


مهرداد اولادیشاید مس


مهرداد اولادی از مسوولان ملوان قول گرفته که رضایتنامه‌اش را صادر کنند. به همین دلیل است که او مذاکره با تیم‌هایی چون نفت تهران و مس کرمان را آغاز کرده تا برای فصل جدید به عضویت یکی از این تیم‌ها دربیاید. گفته می‌شود شانس مس کرمان بیشتر از نفت تهران است و شاید اولادی شاگرد تقوی شود.


حمودی دودل شده


علی حمودی را سپاهان می‌خواست، البته او را حالا هم می‌خواهد اما به نظر می‌رسد دل کندن از استقلال برای حمودی کمی سخت است. این مدافع راست که فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت حاضر است پیشنهاد میلیاردی سپاهان را رد کند و دوباره برای استقلال بازی کند.


به همین خاطر هم هست که به‌عنوان نخستین بازیکن، به دفتر فتح‌ا… ‌زاده رفت و برای تمدید قرارداد مذاکره کرد. گفته می‌شود حمودی علاقه‌ای به جدایی از استقلال ندارد، هر چند پیشنهاد سپاهان و بازی در این تیم پرامکانات هم می‌تواند او را دودل کند. باید منتظر ماند و دید تکلیف حمودی چه می‌شود؟


حیدری و هوتن با صبا تمدید کردند


مجید حیدری و مجید هوتن دو بازیکن صبای قم  قرارداد خود را با این باشگاه برای همراهی در فصل آینده تمدید کردند.قبل از آنها کریم اسلامی و  اکبر صادقی هم قراردادهایشان را با صبا تمدید کرده بودند.


صغیری به نفت تهران پیوست


اکبر صغیری با عقد قراردادی یک ساله به تیم نفت تهران پیوست.صغیری که سه سال پیش عضو تیم پرسپولیس بود در این تیم فرصت بازی پیدا نکرد  اما در لیگ دسته اول جزو بهترین گلزنان بود.


 فشنگچیبه یحیی می پیوندد


از استقلال و نفت تهران به‌عنوان تیم‌های خواهان فشنگچی یاد می‌شود. استقلال می‌خواهد او را جانشین اشجاری کند و یحیی گل‌محمدی هم علاقه‌مند است تا شاگرد سابق خود را به تیمش ببرد و از او کنار حمدی‌نژاد استفاده کند. البته فعلا این اخبار چیزی بیشتر از شایعه نیست.



نقل و انتقالات دات کام؛ حمودی منتظر استقلال

No comments:

Post a Comment