Friday, June 14, 2013

مرتضي اسدي: پيراهن شماره 8 را دودستي تقديم داش علي مي كنم

به گزارش فوتی به نقل از گل – علی کریمی به تراکتورسازی رفت و مسوولان باشگاه با موافقت مرتضی اسدی که سالها شماره ۸ می پوشید این پیراهن را به علی کریمی دادند تا او با شماره پیراهن مورد علاقه اش در تراکتورسازی بازی کند. مرتضی اسدی، مدافع باتجربه و کاپیتان تراکتورسازی در این باره می گوید:« آقا مجید جلالی با من تماس گرفت و گفت که علی کریمی به تراکتورسازی می آید. گفت آیا شماره ۸ را به او بدهیم که من هم گفتم چرا که نه. این موضوع بزرگی جلالی را نشان می داد که با من تماس گرفت اما واقعیت را بگویم اینکه شماره ۸ متعلق به بزرگی مثل علی کریمی است. من این پیراهن را دودستی تقدیم داش علی می کنم،آن هم بدون هیچ بحثی. کریمی بزرگتر ما است و من به شخصه و بیرون از فوتبال هم دوستش دارم. امیدوارم که علی آقا این پیراهن را از من قبول کند»

مرتضی اسدی که علاقه خاصی به شماره ۸ دارد در ادامه می گوید:« شماره ۸ را دوست داشتم و جند سال هم می پوشیدم اما حالا دیگر یکی آمده خیلی بهتر از من. یکی به نام علی کریمی. خدا شاهد است من علی کریمی را از ته دل دوست دارم. معرفت او در اردوی تیم ملی و ۱۰ سال پیش به من ثابت شد. همین که کریمی می آید یک وزنه روحی است برای ما. اسم کریمی کمک زیادی به ما می کند و البته فشار را از روی دوش ما برمی دارد. »

مرتضی اسدی با چه شماره پیراهنی در تراکتورسازی بازی می کند؟ او می گوید:« شماره ۸ را که تقدیم کردم به علی کریمی، حالا خودم با شماره ۸۸ بازی می کنم تا شاید به تیم ملی دعوتم کنند( خنده)»

کاپیتان تراکتورسازی درباره احتمال حضور جواد نکونام در تبریز می گوید:« فکر می کنم مسئولان باشگاه در حال مذاکره با نکونام هستند تا او هم بعد از علی کریمی به تراکتورسازی بیاید. بعد از کریمی حالا منتظر جواد نکونام هستیم تا به تراکتورسازی بیاید . او بازیکن قابلی است و امیدوارم که مسئولان بتوانند جذبش کنند. »

اسدی درباره شرایط این روزهای تراکتورسازی می گوید:« تیم باید برود به بازی ها تا ببینیم شرایط چگونه می شود. مهره هایی که جذب کردیم همه انگیزه دارند که این موضوع می تواند اتفاق خوبی باشد. خودم با چند نفر از آنها صحبت کردم که می گفتند این فصل خیلی انگیزه داریم، چون پارسال به حقمان نرسیدیم. به همین دلیل مطمئن باشید امسال فقط به قهرمانی فکر می کنیم. پارسال هم حقمان بود اما اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم به هدفمان برسیم. امیدوارم امسال از همان ابتدای کار با تمام قوا استارت بزنیم تا آخر فصل برای قهرمانی دغدغه ای نداشته باشیم



مرتضي اسدي: پيراهن شماره 8 را دودستي تقديم داش علي مي كنم

No comments:

Post a Comment