Wednesday, June 12, 2013

آمبروسینی بعد از 18 سال می رود

میلان به طور رسمی اعلام کرد که ماسیمو آمبروزینی میلان را ترک خواهد کرد و ریکاردو مونتولیوو کاپیتان جدید میلانی ها محسوب می شود.


سران باشگاه میلان به صورت رسمی اعلام کردند که ماسیمو آمبروزینی با اتمام رقابت های این فصل از رختکن روسونری جدا خواهد شد و بازوبند کاپیتانی این تیم از فصل آینده بربازوی ریکاردو مونتولیوو بسته می شود.

آمبروزینی در طول ۱۸ سال حضور درخشان در میلان با این تیم قهرمانی در ۴ اسکودتو با ۴ سرمربی مختلف ( کاپلو در سال ۱۹۹۶ ، زاکرونی در سال ۱۹۹۹ ،آنچلوتی در سال ۲۰۰۴ و  ماکس آلگری در سال ۲۰۱۱ )،قهرمانی در کوپا ایتالیا،دو قهرمانی در سوپر جام ایتالیا ،دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا،دو قهرمانی در سوپر جام اروپا و یک قهرمانی جهان به همراه تیم ملی ایتالیا را تجربه کرده.


این هافبک پرافتخار روسونری در مجموع ۴۸۹ بار با پیراهن میلان به میدان رفته و ۳۶ گل نیز به ثمر رساند.او همچنین از آخرین بازیکنان نسل طلایی ای بود که کارلو آنچلوتی در میلان هدایت کرده.


به گزارش فوتی به نقل از ac-milan.ir-گالیانی نائب رئیس باشگاه میلان در این رابطه گفت” مسیر ما و آمبروزینی از یکدیگر جدا خواهد شد چرا که او قراردادش را با میلان تمدید نخواهد کرد.او کاپیتان اول ما بود اما از امروز تصمیم برای بازوبند کاپیتانی بسیار دشوار می شود.اگر آبیاتی قبول کند ، کاپیتان فصل آینده ی ما مونتولیوو است.”


این یک تصمیم غیر معمول است چرا  که مونتولیوو تنها یک فصل در میلان بوده .به نظر می رسد آمبروزینی به زودی راهی لیگ انگلستان یا آمریکا خواهد شد.آمبروزینی در سال ۱۹۹۵ راهی میلان شد و تابستان امسال پس از ۱۸ سال حضور در میلان از این تیم جدا خواهد شد.



آمبروسینی بعد از 18 سال می رود

No comments:

Post a Comment