Thursday, June 13, 2013

پیشنهاد 100 میلیونی پی.اس.جی برای بیل

سران باشگاه پی.اس.جی پیشنهادی جنجالی را برای خریداری ستاره تاتنهام آماده کرده اند.این درحالی است که بیل برای سپری کردن تعطیلات تابستانی درفلوریداست


به گزارش فوتی به نقل ازسایت گل- ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن آماده است تا با پیشنهادی جنون آمیز برای خرید گرث بیل دست به کار شود. طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل، سران باشگاه پاری سن ژرمن در حال آماده سازی پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی برای جذب گرث بیل، ستاره ولزی باشگاه تاتنهام هستند؛ پیشنهادی که روند انتقال او به رئال مادرید را به دردسرخواهد انداخت.


با روی کار آمدن یک مالک متمول در باشگاه موناکو و خریداری بازیکنان بزرگ برای این باشگاه، ناصر الخلیفی احساس خطر می کند و موناکو را بزرگترین تهدید برای تیمش در لیگ یک فرانسه می داند و از همین رو قصد دارد تا او نیز به خریدهای جنجالی دست بزند. درحالی که این روزها سران باشگاه موناکو در فکر خریداری کریستیانو رونالدو با قراردادی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورویی هستند، ناصر الخلیفی هم با پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی برای خرید گرث بیل دست به کار خواهد شد.


از سوی دیگر سران رئال هم بی صبرانه برای جذب بیل تلاش می کنند و زین الدین زیدان مشاور فرانسوی باشگاه رئال که یکی از طرفداران فوتبال بیل است چند روز پیش گفته بود که این بازیکن ولزی پیشنهاداتی به مراتب بیشتر از پیشنهاد رئال را هم پیش رو دارد و گفته بود:« برای وسوسه کردن سران تاتنههام باید پول زیادی پرداخت. تنها ۴ یا ۵ تیم هستند که در شرایط کنونی می توانند وجه انتقال بیل را بپردازند.»


درحالی که هنوز آینده بیل با ابهامات زیادی روبروست، این ستاره ولزی برای سپری کردن تعطیلات تابستانی اش در فلوریدا به سر می برد. او اخیرا اعلام کرده بود که تنها در صورتی از تاتنهام جدا می شود که سران باشگاه لندنی هم با این انتقال موافق باشند.


 



پیشنهاد 100 میلیونی پی.اس.جی برای بیل

No comments:

Post a Comment